subforum - soorten pillen

Pepnoize

Belezen gebruiker
kan er niet beter een subforum worden aangemaakt bij XTC

"SOORTEN PILLEN"

dan kunnen de kenners (die weten dat pil per pil verschilt en uiterlijk geen kut uitmaakt) daar gewoon wegblijven stoppen met zich aan zulke topics te irriteren, en wie weet halen de mensen die daar topics hebben er nog iets leuk uit,

zoals "ja ik ben van zelfde regio en heb ze ook blabla"

leuk idee mods/admins?

grtz
Pepnoize

J0rrit

Badass junkie
Heel zinnig idee. Ik irriteer me er echt aan als iemand vraagt heeft iemand deze al gehad, en iedereen valt meteen uit.

Oke, je kan het zeker niet weten, maar het geeft zeker een indicatie en misschien wel een kans van 50 % of meer. ( maakt niet uit ook ).

Als er iemand is die dezelfde had en ze heeft laten testen op mCCP of iets anders, dan is dat zeer handig om te weten en ku je voor de zekerheid nieuwe halen. Goed idee dus.

magical

Experimenterende gebruiker
Toch goed idee.. En je hebt tog al iets meer zekerheid indien men weet uit welke regio bijvoorbeeld "slechte" soorte pille kome, hoef je al zeker niet te twijfelen om deze niet te nemen..

J0rrit

Badass junkie
Op pillreports prijzen ook dealers hun pillen aan ( dat kan hier natuurlijk ook maar kans lijkt me kleiner ). Verder zijn niet alle soorten daar te vinden.

Pepnoize

Belezen gebruiker
thx iedereen.

ik heb het topic ook naar Zommes gestuurt, ben benieuwd wat hij / zij hier van vindt...
het is gewoon de beste oplossing voor iedereen denk ik.

want als je zoals dissonant of supervlieg zegt doet,
dan ga je toch telkens nieuwe leden hebben die niet weten dat ze het ergens anders kunnen checken...
dweilen met de kraan open zoals ze zeggen...

drugsforum heeft hier dus een geintegreerde oplossing nodig.

en als je een subforum maakt, kan je een ban zetten op het vragen van "wat zit in deze pil" in het gewone xtc forum.
problems solved:wink:

-spaceman-

Badass junkie
dat zou dus gewoon een ideaal deal sub forum worden...

''Oh, ben je van die regio, heb je die pillen!?'' PB'tje dan maar!

Pepnoize

Belezen gebruiker
caatje zei:
Dissonant zei:
Kijk gewoon op pilleports
maar daar los je toch niets mee op?
er blijven maar constant topics verschijnen ivm de inhoud van een bepaalde pil.
als je die uit het zicht kan hebben van de mensen die er geen boodschap aan hebben, en handig gegroepeerd voorde mensen die er wel boodschap aan hebben...
dan is iedereen gewoon tevreden. en nu is het constant gezaag langs 2 kanten ("wat zit in deze pil" en "laat testen want uiterlijk zegt niets over inhoud")

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Een nieuwe mod die de topics meteen verwijderd? Probleem opgelost, een heel nieuw subforum voor verkeerde adviezen lijkt me een beetje veel van het goede.

Pepnoize

Belezen gebruiker
Play_bunny zei:
Pepnoize zei:
caatje zei:
Dissonant zei:
Kijk gewoon op pilleports
maar daar los je toch niets mee op?

Hoezo los je daar niets mee op? Regio staat aangegeven, en dat soort zaken.
Je gaat het dan eigenlijk gewoon immiteren hier op het forum. En wat -spaceman- al zei, ideaal om te dealen dus en dat is dus juist waar dit forum niet voor is.
nee daar los je niets mee op, ivm het probleem op het forum. dat bedoel ik. want de heflt van de onderwerpen bij het XTC forumonderdeel, gaat over soorten pillen en dit is heel storend... kijk maar eens in de desbetreffende topics, ik ben niet de enige dat het irritant vindt.

ik , jij en nog een heleboel personen hier weten dat je , als je dan toch info wil over een bepaalde soort pil, dat je dan beter even op pillreports kijkt.

maar het overgrote deel newbies hier op het forum weten dat niet of willen persoonlijke ervaringen in plaats van dealerpraatjes.

Carlitos

Badass junkie

Play_bunny

Wijs gebruiker
Pepnoize zei:
ik , jij en nog een heleboel personen hier weten dat je , als je dan toch info wil over een bepaalde soort pil, dat je dan beter even op pillreports kijkt.

maar het overgrote deel newbies hier op het forum weten dat niet of willen persoonlijke ervaringen in plaats van dealerpraatjes.

Nee, ok, dat klopt.
Het probleem zit hem denk ik eerder in het feit dat de zogenaamde newbies, gewoon de sticky niet lezen, en dat los je niet op door er een speciaal subforum voor te maken. Dan moedig je juist dat soort gedrag aan.
Hoe je dat wel verandert? Geen idee, de sticky staat er niet voor niets, lijkt me. Maar ja, hoe ga je mensen zo ver krijgen dat ze eerst lezen en zoeken voordat ze gaan vragen?

Carlitos

Badass junkie
Na aanmelden in de bevestingsmail met ; zulke letter schrijven over het pillengedoe en dat het tot directe ban kan leiden ofzo :beer:

zommes

Badass junkie
Persoonlijk ben ik niet zo'n voorstander omdat zo'n subforum de volgende gevolgen zal hebben:

- Dealen
- Nutteloze discussies en gouwehoer over hoeveel milligram er in welke pil zit
- Extra en vooral onnodig werk voor mij & Solidius.
- Onwaarheden die leiden tot sterfgevallen van zwak-begaafde toeristen waardoor er een verbod op pillen word gesteld.

Dus helaas.

J0rrit

Badass junkie
zommes zei:
Persoonlijk ben ik niet zo'n voorstander omdat zo'n subforum de volgende gevolgen zal hebben:

- Onwaarheden die leiden tot sterfgevallen van zwak-begaafde toeristen waardoor er een verbod op pillen word gesteld.

Dus helaas.

lol :wave:

Santatrip

Belezen gebruiker
Een verbod op pillen, neeeeeee!? :P

Maarre...ben het er mee eens, en er zullen altijd minder slimme newbie;s komen die dit forum dan ook weer niet kunnen vinden = dweilen met de kraan open :wink:

:wave:

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Pepnoize zei:
kan er niet beter een subforum worden aangemaakt bij XTC

"SOORTEN PILLEN"

dan kunnen de kenners (die weten dat pil per pil verschilt en uiterlijk geen kut uitmaakt) daar gewoon wegblijven stoppen met zich aan zulke topics te irriteren, en wie weet halen de mensen die daar topics hebben er nog iets leuk uit,

zoals "ja ik ben van zelfde regio en heb ze ook blabla"

leuk idee mods/admins?

grtz
Pepnoize

Goed idee, het kan zelf nog goed van pas komen voor de mensen die hun pillen niet kunnen laten testen :) Zoals Belgen.. Waarom maak je niet gwn een Topic hierover want ik denk niet dat er een subforum zal komen.. Ik post dan wel mn ervaringen met pillen die ik al gehad heb in Belgie :wink:

:wave:

Pepnoize

Belezen gebruiker
sja , een topic is zo enorm onoverzichtelijk want begin maar eens op 12 topicpaginas naar een pilletje te zoeken.

azgaza

Badass junkie
Het zou alleen kunnen als het heel overzichtelijk wordt ingedeeld, dus dat er streng gelet wordt op de topic namen, maar de redenen die zommes noemde om het niet te doen vind ik eigenlijk toch wel heel sterk; het lijkt mij ook geen geweldig idee.

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik ben tegen dit voorstel, we moeten een manier vinden om de newbies de forumregels te laten lezen.

Bovenaan