Sufentanil (nieuw zwaar opiaat)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Ben nieuwsgierig of ik de enige lijk te zijn die dit krijgt. Of is het al meer beschikbaar ? het is naar mijn weten nu het meest potente middel 30mcg tabletten zijn al maal 10 300mcg fentanyl of 400+mg morfine.

Vind het zelf goed klinken en heb net 2 tabletjes genomen.

Mijn vraag is of er meer mensen ervaring mee hebben ?

Voel me nu al na 10 minuten van inname traag en minder (véél) pijn voelen.

Hoop op reacties!

Meer informatie:

https://www.usatoday.com/story/news...r-stronger-than-morphine-fentanyl/1889389002/
Groetjes
Birdie

pelgrim

Bewuste gebruiker
Ben nieuwsgierig of ik de enige lijk te zijn die dit krijgt. Of is het al meer beschikbaar ? het is naar mijn weten nu het meest potente middel 30mcg tabletten zijn al maal 10 300mcg fentanyl of 400+mg morfine.

Mijn vraag is of er meer mensen ervaring mee hebben ?

Voel me nu al na 10 minuten van inname traag en minder (véél) pijn voelen.

Hoop op reacties!

Meer informatie:

https://www.usatoday.com/story/news...r-stronger-than-morphine-fentanyl/1889389002/
Groetjes
Birdie
Ik heb ook al zitten denken of ik al dan niet ook eens sufentanil ga proberen. Gwne fentanyl pleisters, abstral 800ug smelt tabs, acetylfentanyl, furanyl fentanyl, butyrfentanyl waar ik zo kan op komen heb ik al geprobeerd ook. Weet dus de potentie en hoe er mee om te gaan. Carfentanil zit ik nu al bijna een heel jaar aan te twijfelen...Gwn omdat anderen waarmee ik in contact sta ook er vanaf blijven.
Ahja...

En hoe is de sufentanil anders :wink: ??

EDIT : Ook fentanyl hcl poeder heb ik al aantal keren gehad.

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Ik heb ook al zitten denken of ik al dan niet ook eens sufentanil ga proberen. Gwne fentanyl pleisters, abstral 800ug smelt tabs, acetylfentanyl, furanyl fentanyl, butyrfentanyl waar ik zo kan op komen heb ik al geprobeerd ook. Weet dus de potentie en hoe er mee om te gaan. Carfentanil zit ik nu al bijna een heel jaar aan te twijfelen...Gwn omdat anderen waarmee ik in contact sta ook er vanaf blijven.
Ahja...

Zover men gevoel in woorden kan omzetten, dit lijkt de pijn gerichter aan te pakken als bijvoorbeeld Fentanyl pleisters of de zuigtabletten of morfine iv/tabletten . of oxycodon 160mg. Ga dit vragen als vast middel tegen pijn met instanyl 200ug. Eindelijk een betere oplossing tegen de pijn wat een verademing.

Het maakt me wel 10x zo suf als een 800mcg zuigtablet. Ook vergeleken met morfine en oxycodon. Wat voor slapen niet uitmaakt :wink:

Ben zo wappie als je maar kan zijn . Val zo nu en dan weg. Het geeft me een meer euforisch en sederend gevoel. Ik ben na dit stukje typen al 3x kort weggevallen.. en geloof me ben echt veel gewend denk aan 5x 100ug/hr pleisters met zuigtabletten en oxycodon 80mg tegelijk..
Dat was wel het hoogtepunt. Ben zelf veel gebaat hierbij.

Dank voor je bericht. Heb je ook een serieus 'pijnsyndroom ' ? Zo te horen ben je ook veel gewend.

Beterschap mocht dat iets uitmaken!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind het vooral gevaarlijk klinken eigenlijk. Zowel door de potentie van het middel, als de manier waarop je het gebruikt.

De kans op een overdosis neemt gevaarlijk toe bij dit soort extreem potente middelen. Je neemt zo maar even 2 tabletten van een onbekend middel, best een groot risico wat je vrij achteloos lijkt te nemen.

Maar bovendien zeg je het voor de pijn te gebruiken, maar heb je het overwegend over de euforische en sederende effecten en hoe wappie je wel niet bent. Dat duid toch duidelijk op meer dan alleen maar gebruiken voor de pijn.

Als je dit soort extreem potente middelen gebruikt om flink wappie te worden, ga je vroeg of laat de grens opzoeken en ligt een overdosis wel erg op loer. Ik ken je situatie verder niet hoor, maar vind een waarschuwing wel op zijn plaats bij het lezen van je topic.

रति

Wijs gebruiker
Ik kan me helemaal niets voorstellen bij de heftigheid van dit middel. 500x sterker dan morphine lees ik. Bizar veel. Ik ben zelf een opium liefhebber, een heel vriendelijk opiaat. Ik haat heroïne en dit middel lijkt mij ook helemaal niets voor mij.

रति

Wijs gebruiker
Ahja...

Ben jij niet ook tevens opium liefhebber? Ik meen dat je dat eens ergens in een ander topic gezegd had. Ik ben wel nieuwsgierig welke je prefereerd? Fentanyl/opium. Ervaar jij F als iets heel anders? Ik vind heroïne al een 1-dimensionale drug vergeleken bij opium (wat vele niveaus heeft). Ik kan me zo voorstellen dat Sufentanil in dat opzicht vergelijkbaar is als f?
Ik ben op zich wel benieuwd naar wat je en @Twirley Bird aantrekt in dit middel!

pelgrim

Bewuste gebruiker
Zover men gevoel in woorden kan omzetten, dit lijkt de pijn gerichter aan te pakken als bijvoorbeeld Fentanyl pleisters of de zuigtabletten of morfine iv/tabletten . of oxycodon 160mg. Ga dit vragen als vast middel tegen pijn met instanyl 200ug. Eindelijk een betere oplossing tegen de pijn wat een verademing.

Het maakt me wel 10x zo suf als een 800mcg zuigtablet. Ook vergeleken met morfine en oxycodon. Wat voor slapen niet uitmaakt :wink:

Ben zo wappie als je maar kan zijn . Val zo nu en dan weg. Het geeft me een meer euforisch en sederend gevoel. Ik ben na dit stukje typen al 3x kort weggevallen.. en geloof me ben echt veel gewend denk aan 5x 100ug/hr pleisters met zuigtabletten en oxycodon 80mg tegelijk..
Dat was wel het hoogtepunt. Ben zelf veel gebaat hierbij.

Dank voor je bericht. Heb je ook een serieus 'pijnsyndroom ' ? Zo te horen ben je ook veel gewend.

Beterschap mocht dat iets uitmaken!
Yep ook chronisch pijnpatient al even nu jammer genoeg. Ook hoge tolerantie MAAR gebruik niet dagelijks. 2x per maand bestel ik bij vaste shop furanyl fentanyl een neus spray en poeder en soms gewone pure fent hcl. Ook heb ik tijdje geleden na een verlies in de familie een boel fentanyl 100ug pleisters gehad waarvan merendeel is geruild tegen andere dingen en heb ook al bruin gerookt x aantal keren en opium ook. Opium is al lange tijd geleden en zou nu geen effect meer hebben denk ik.

Ook ligt hier steeds oxycontin en oxynorm voor de EDS ziekte van men vrouw en er is meestal enkele tabs op overschot waar ik dan zou mogen van nemen maar gelukkig zijn sommige dagen nog te verdragen als ik niet buiten hoef, dan hoef ik ook geen pijnstillers maar neem ik wat benzo's liever wat max 5 dagen op de 7 zijn + ben tevreden met mijn flunitrazepam en bromazepam en van de vrouw kan ik nog xanax 2mg en valium etc krijgen af en toe als ik dat zou willen. Ook als ik zou willen zou ik een dagelijkse pijnstiller kunne vragen aan arts maar dat is voor als het nog slechter moest worden...Tjah hier liggen dozen en dozen tradonal 200MG wat tramadol is maar dat is kattepis voor me. Tolerantie gaat zeer snel heb ik ondervonden.

Laatst bewerkt:

pelgrim

Bewuste gebruiker
Ben jij niet ook tevens opium liefhebber? Ik meen dat je dat eens ergens in een ander topic gezegd had. Ik ben wel nieuwsgierig welke je prefereerd? Fentanyl/opium. Ervaar jij F als iets heel anders? Ik vind heroïne al een 1-dimensionale drug vergeleken bij opium (wat vele niveaus heeft). Ik kan me zo voorstellen dat Sufentanil in dat opzicht vergelijkbaar is als f?
Ik ben op zich wel benieuwd naar wat je en @Twirley Bird aantrekt in dit middel!
Nee geen opium liefhebber dat zal iemand anders zijn :). Heb al enkele keren via Tor opium besteld maar ondertussen heeft dat de moeite niet meer om te proberen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Nee geen opium liefhebber dat zal iemand anders zijn :). Heb al enkele keren via Tor opium besteld maar ondertussen heeft dat de moeite niet meer om te proberen.
Als je zware opioidetolerantie hebt is opium niet heel bijzonder meer denk ik. Zonder opioidetolerantie vind ik opium nog steeds veruit de fijnste eigenlijk, net als rayyar vond ik het effect zeer gelaagd en volledig.

pelgrim

Bewuste gebruiker
Als je zware opioidetolerantie hebt is opium niet heel bijzonder meer denk ik. Zonder opioidetolerantie vind ik opium nog steeds veruit de fijnste eigenlijk, net als rayyar vond ik het effect zeer gelaagd en volledig.
Indd heb wel enkel steeds "Bayer" opium gerookt. De enigste soort dat een trouwe verkoper heeft. Nu kan ik via via ook aan 2 andere soortjes geraken uit andere plekken in de wereld maar indd zou geld verspilling zijn nu.

pelgrim

Bewuste gebruiker
Daarom wordt het alleen gegeven aan mensen die al aan zware fentanyl of opiaten zitten. Je krijgt dit echt niet snel..

@pelgrim Beterschap voor jullie beiden , en sterkte!
Hey Twirley...Ik heb vandaag men flesje furanyl fentanyl neus spray binnen en 1gr poeder waar ik steeds wat tjah...een bruin achtig poeder bij doe zodat het te roken valt op folie zonder te snel verbranden. Die hebben dat 4maanden erbij gestoken toen ik er net 1j vaste klant was. Het was een dikke gripzak met 45gram poeder in heb al iemand horen zeggen dat het net iets is als ze ooit bij een heroine dealer gezien hebben o te mengen??? Ahja ik had dat aan de verkoper gevraagd of ik ipv moest kiezen tussen de pure fu-fent of de gemixte om te roken, toen hadden ze dus die 45gr gestuurd zodat ik zelf kon mixen :tongueout:. Koop daar max 2x per maand bij.

Maar nu heb ik bericht gekregen dat ik dus bij iemand ergens sufent ook kan bestellen als ik wil. Heb nog niet terug gestuurd maar ik ga vragen of ze ook tabs hebben zoals jij :wink:. Dat zijn die waar ik pure fentanyl hcl koop soms en die hebben ook carfent maar dat is toch iets wat ik nog negeer. Ga ze morgen bericht sturen en ik laat iets weten nog :wink:.

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Na circa een maand het te gebruiken, ben ik nog steeds erg positief over het effectief pijn bestrijding. Maar disclaimer:

Gebruik dit alleen als je al minimaal 300mg dagelijks morfine of 100ug fentanyl pleister zit. Het is zo potent dat dat 30mcg /ug circa gelijk staat aan 305-390mg morfine.

Niets om mee te experimenteren, puur pijnbestrijding als je ernstige pijn hebt. Waarbij nog ruimte is voor instanyl tegen doorbraakpijn.

Euforie wordt minder als je het even gebruikt , maar pijn demping tot nu toe even goed. Lijkt erop dat er niet snel tolerantie optreedt. Wat wel gaat gebeuren maar niet belachelijk snel blijkbaar.

Wees gewaarschuwd voor dit medicijn nogmaals.

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Indd. Mensen die geen opi tolerantie hebben of dagelijks al grote dosis gwn zijn moeten hiermee niet beginnen spelen.

Amen tenzij je een doodswens hebt niet mee spelen of experimenteren.
Volg gewoon dokters advies of ander medisch onderlegd persoon. Ik krijg het pas na vele andere niet werkzaam genoeg medicatie.

Zoals het advies van de pijnladder:
Eerst NSAID als paracetamol ibuprofen e.d daarna tramadol of codeine. En pas daarna naar de echte (zwaardere) opiaten. Laat dit de arts beslissen. Overdrijf het niet en wees gewoon eerlijk als je goed geholpen wilt worden als je echt pijn hebt. Mocht je al zelf dokteren wees dan eerlijk wat je naast het voorgeschreven medicamenten neemt.

Klinkt als een preek maar wil goed advies geven , ga altijd naar de arts en vertrouw erop dat hij of zij je kan helpen om de pijn te verlichten.

Gelukkig is dit middel (sufentanil) toch niet op de zwarte markt zover ik weet. Of je moet direct contact hebben met een laborant.

Speel niet met je leven om even high te zijn is mijn boodschap.

En gelukkig nieuwjaar allemaal!:tonguewink:

pelgrim

Bewuste gebruiker
Gelukkig is dit middel (sufentanil) toch niet op de zwarte markt zover ik weet.
Tjah...Wat moet ik zeggen :tongueout: :wink:. Kan er aan komen toch, maar indd zelf niet via een openbare kooplijst op Tor kan je er aan komen. Ikzelf kan het vast krijgen maar dat is dan ook bij iemand waar ik al langere tijd fu fent en pure fent hcl bestel maandelijks eens. Deze zal sufent niet zomaar te koop zetten bij de eerste keren + heb het zelf moeten vragen omdat ik weet dat deze sufentanil eens had vernoemd. Mss zal ik het eens bestellen maar dat is dan ook maar op bepaalde momenten beschikbaar. Heb ondertussen al response gehad en het zijn geen pellets maar gewoon sufentanil puur poeder wat zeeeerrr prijzig is!!

DIT IS GWN EEN REPLY IN DIT TOPIC DUS GELIEVE GEEN PM'S TE STUREN MET EEN VRAAG VOOR EEN VERKOPER OFZO !!! HEB TROUWENS AL 2X IEMAND MOETEN LATEN BANNEN HIER OP DF DOORDAT ZE ER ACHTER VRAAGDEN...IK STUUR DUS JE PM DOOR MET EEN SCREENSHOT!!

Tijdloos

Badass junkie
Tripreporter
Tjah...Wat moet ik zeggen :tongueout: :wink:. Kan er aan komen toch, maar indd zelf niet via een openbare kooplijst op Tor kan je er aan komen. Ikzelf kan het vast krijgen maar dat is dan ook bij iemand waar ik al langere tijd fu fent en pure fent hcl bestel maandelijks eens. Deze zal sufent niet zomaar te koop zetten bij de eerste keren + heb het zelf moeten vragen omdat ik weet dat deze sufentanil eens had vernoemd. Mss zal ik het eens bestellen maar dat is dan ook maar op bepaalde momenten beschikbaar. Heb ondertussen al response gehad en het zijn geen pellets maar gewoon sufentanil puur poeder wat zeeeerrr prijzig is!!

DIT IS GWN EEN REPLY IN DIT TOPIC DUS GELIEVE GEEN PM'S TE STUREN MET EEN VRAAG VOOR EEN VERKOPER OFZO !!! HEB TROUWENS AL 2X IEMAND MOETEN LATEN BANNEN HIER OP DF DOORDAT ZE ER ACHTER VRAAGDEN...IK STUUR DUS JE PM DOOR MET EEN SCREENSHOT!!

Gelukkig is het prijzig zodat dat niet een probleem wordt..

Kudo's dat je er nee tegen zegt niet te onderschatten Sufentanil
..

Be safe :wink:

LoveSexDreams

Belezen gebruiker
Ik kan me helemaal niets voorstellen bij de heftigheid van dit middel. 500x sterker dan morphine lees ik. Bizar veel. Ik ben zelf een opium liefhebber, een heel vriendelijk opiaat. Ik haat heroïne en dit middel lijkt mij ook helemaal niets voor mij.

Late reactie, maar ik wou het toch even zeggen, dat een middel zoveel keer sterker is dan een ander middel betekent alleen maar dat de effectieve dosis zoveel keer kleiner is. Ik zie dit vaak voorbijkomen in de media om angst aan te jagen. Als je het zo vergelijkt is lsd bijvoorbeeld 1000x sterker dan mdma terwijl je op een hoge dosis mdma harder kan gaan dan op een lage dosis lsd. En zo zou paracetemol even sterk zijn als wiet en meerdere malen sterker dan alcohol. Het zegt iets over de potentie van het middel en niet per se over de heftigheid van de effecten (bij de normale dosis van dat middel).

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: PatW

De Zandman

Badass junkie
Dit vind ik wel een goede benadering, en ook berekening.
Het zegt mij vrij weinig, als men zegt dat een drug 200 x.sterker is dan product x. En een andere drug is dan 400 x sterker dan product x.....
Het geeft alleen maar een indicatie aan, dat het ene middel linker is dan het andere.
Meer niet. Tenminste in mijn beleving.
In elk geval zijn dit soort opiaten voor mij al meteen een no go.
Dat gaat namelijk bij mij beslist niet goedkomen, als ik me hieraan zou gaan wagen.
Dit dus wetende, maakt dat ik er vanaf blijf.
Of, het zou medisch absoluut noodzakelijk zijn. In deze gevallen dus altijd via een arts.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan