Super bang voor van alles?

GabberFreak17

Belezen gebruiker
IEmand enig idee nadat ik die halucinaties heb gehad door 3 xtc pille met die rare dingen...k vrij veel angs heb voor veel dingen.... voral int donker...en op me kamer.... voor t onbekende? :openmouth: :openmouth: schrikke en alles?

iemand mij helpen hoe ik dit kan verhelpen? k hou mezelf maar voor dat ik de ged8te moet inhouden... Waar ben je bang voor...niks kan je wat doen..maar tog

MZZL!! :smoke:

Krs

Bewuste gebruiker
als ik jou was zou ik eens wat minder gaan gebruiken :) want wat is er nou leuk als je bang word van je hallucinaties dat is toch niet echt relaxt lijkt mij.

GabberFreak17

Belezen gebruiker
help?

ehm k denk 1 maand...vollop... 10 keer per week..tijdje gestopt.. nu 2 avonden achter mekaar 3 stukt...1.5 om t uur... alleen 2e avond rare halucinaties gehad... al is nu voor mij de druk om er van af te blijven goed... geen zin meer in xtc...alleen ben wel bang...is dit pschyo?
gaat dit vanzelf over? k wil t xtc gebruik voor een aantal maanden stopzette en dan 1..op feesten...ofzo... niet meer thuis als ist wel relex met de muziek...

Bedankt!
mzll Roman :openmouth:

Bal0n

Badass junkie
Oh mijn god? 10x per week? Wat bezielde je man. 1x in de 6 weken kan, zonder dat je er hersenschade aan over houdt. Ja, dit kan een psychose zijn, en ja, het gaat over. Maar je zou nu echt moeten stoppen wil je er geen levenslang hersenletsel aan over houden..

heidrun

Belezen gebruiker
ga naar je huisarts, of het riagg ofzo.
dit lijkt iid op een psychose, als je nu nog meer gaat gebruiken gaat het zeker fout.
zoek hulp bij instanties of vrienden/familie.
ik werk in de psychiatrie dus ik weet waar ik het over heb, dit is verontrustend
sterkte

BacingsPen

Badass junkie
Wie gaat er nou zo veelvoudig drugs gebruiken als hij/zij niet eens weet wat de gevolgen er van zijn? En moet gaan vragen wat er mis is nou zo'n extreem gebruik?

Ik wens je veel sterkte in je verdere leven!

Feestgirl

Newbie
:stoned: hoi man
ik hoop dat je inmiddels gestopt bent met drugs want je schaad je hersens je maakt je lichaam van binnen helemaal kapot als je veel gebruikt dus probeer jezelf er vandaan te houden als je leven je lief is
ik hoop dat je er iets aan hebt.
:wave: :xtc:

ploerd_dark_core_

Experimenterende gebruiker
Ik had precies hetzelfde als jij!!!

Allen ik had het iedere dag...vooral in het donker gewoon bang zijn voor ..iets?!? Zoals jij zegt het onbekende!!!

Ook als ik niet vaag was had ik het..tot voorkort..ben er ineens bijna helemaal vanaf..hoe?? kweet t niej

Linnie

Newbie
Jemig.. Ik heb ook een keer gehad.. Dat toen ik gebruikt had naar bed ging, en droomde (het leek echt echt echt) dat me deur openklapte en er een persoon geest of whatever in zwart gewaat stond, die zei alleen maar: pas op pas op!! dus ik wilde wegrennen, maar kon niet wegkomen, hij achtervolgde me overal..
Teon ik wakker werd moest ik echt even denken was dit echt of een droom?? ZO eng
Ik doe het dus nog nog maar 1 keer in de maand ofzo..

Veel sterkte!!

Grtzz

Aireq

Newbie
ik heb dat ook gehad :/ .. ik gign blowen en opeens werd alles vaag en werd bang... toen werd ik opeens wakker op de grond een minuut later hoorde ik en ik zat helemaal in mnzelf....leek net of mn zenuwen waren uitgeschakeld, ik bloedde op mn hoofd maar ik voelde niks en het maakte me op dat moment niet eens uit :/ . en nu 2 jaar later..... als ik de lucht van wiet ruik komt het zelfde gevoel weer terug en moet ik echt heel veel prikkels krijgen wwil ik niet omver vallen.

Bovenaan