1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Superveel plassen..

Discussie in 'Speed' gestart door D-LiCiOuS, 20 mei 2007.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. D-LiCiOuS

D-LiCiOuS Newbie

Mijn vriend en ik zijn regelmatige speedgebruikers..
    In het weekend doen wij dan meestal ook een nachtje door.
    Nu is het zo dat mijn vriend na een x-tal aantal capsules, constant moet gaan plassen, soms zelfs elke 10minuten !! :openmouth:
    Ik heb hier totaal geen last van en vindt het dan ook zeer raar dat hij hier last van heeft.Drinken doet hij zelfs bijna niet en toch moet hij telkes weer plassen.
    Ik snap niet van waar het altijd blijft komen :confused:
    Elke 10-15minute .. dat is toch echt wel enorm veel vind ik.. :openmouth: :rolleyes:

Is er hier misschien iemand die er ook last van heeft of iets meer weet hierover.. :confused:

2. ^_^

^_^ Bewuste gebruiker

Pas als de speed gaat uitwerken heb ik dat

3. Haha ja hoor dat heb ik regelmatig en dat duurt dan ook weer steeds 10 minuten :P

4. xcrement

xcrement Belezen gebruiker

ik kan meestal juist niet plassen...
    Vermoed dat het komt door een strakke blaas of toch de spieren die met je blaas verbonden zijn...

5. Doodkapje

Doodkapje Wijs gebruiker

ik denk dat je blaassterkte hier nul noppes nougat mee te maken heeft. ik heb zulke sterke bekkenbodemspieren dat ik iets flink kan knijpen van onder... en toch als ik speed gebruik "zeik ik mezelf overhoop" (sorry voor de uitdrukking maar ik moet soms zo snel naar de wc dat er wel ongelukken van zouden kunnen komen) en vanaf begin af aan hoor niks uitgewerkt ofzo. heb eerder minder last van veelvuldig plassen als ik een paar dagen aan het snuiven ben. wat ik gelezen heb is als je speed neemt je veel sneller rode bloedlichaampjes vervangt en dat je daardoor zo vaak moet plassen om de afvalstoffen van de oude bloedlichaampjes af te scheiden. allemaal te maken met versnelde lever en nierwerking.

6. Jeller

Jeller Badass junkie

Ik heb dit van xtc heel erg, en soms ook van LSD, zeker als ik er veel alcohol bij drink natuurlijk

7. Radeon915

Radeon915 Wijs gebruiker Tripreporter

Ik heb hier de laatste tijd ook last van, vooral met xtc een tijdje terug en speed afgelopen vrijdag..
    Het begint met een onwijs droge smoel, dan drink je wat water, wat alleen totaal niet helpt (als je het hebt doorgeslikt voel je je mond al gelijk weer uitdrogen..) dus drink je wat meer.. en meer.. en meer.. totdat je niet meer moet omdat je je maag voelt klotsen van het vocht wat erin zit :rolleyes:
    ..vervolgens heb je nog steeds dorst, maar komt er ook bij dat er om het kwartier een kraantje opengaat en je naar de plee moet hollen.

En dat gaat dan nog fijn de hele ochtend door ook :openmouth:

8. FlipMeister

FlipMeister Bewuste gebruiker

Alcohol en Speed dan loopt ik leeg :openmouth:

9. Psycho_Chrono

Psycho_Chrono Wijs gebruiker Tripreporter

ik hoef meestal een paar uur niet, maar als ik dan eenmaal ga sta ik ook regelmatig 5 minuten lang enorm te zeiken.

Wat ik vaak heb op de lsd is dat het lijkt alsof ik in mijn broek druppel :P

10. Solidius

Solidius Badass junkie

Kheb er ook last van als ik weinig gegeten heb. Anders niet.

11. Jeller

Jeller Badass junkie

da komt trouwens door de vervlugde stofwisseling

12. Serenity

Serenity Badass junkie

versnelde ja :wink: :mrgreen:

13. DonnieDark0

DonnieDark0 Bewuste gebruiker

Mijn vriendin heeft dat ook ik heb er echt nooit last van eigenlijk.

14. Xtc Bob

Xtc Bob Belezen gebruiker

heb het zelf niet maar maar mijn vriend heeft het wel altijd (wel bij xtc)

15. boterkoek17

boterkoek17 Bewuste gebruiker

heb er ook last van, net als dat ik last heb van een onverzadigde behoefde naar bierrrr!!

16. Delirium

Delirium Badass junkie

Te veel details! :openmouth:

17. MetaalKonijn

MetaalKonijn Badass junkie

Irritant is dat ja. :mrgreen:

18. Trippelicious

Trippelicious Experimenterende gebruiker

En dat ben ik dus :mrgreen:
    Altijd als ik xtc heb gepakt moet ik smorgens als het uitwerkt ook om de 10-15min naar de wc. Tis enorm klote, vooral als je in bed ligt.
    Maar volgens mij komt dit omdat veel afvalstoffe van xtc via de urine worden afgevoerd. Alé de is wa ik tog gehoord heb :)

19. Blizy

Blizy Experimenterende gebruiker

Ja en sigaretten!! :smoke:

20. D-LiCiOuS

D-LiCiOuS Newbie

Ben toch blij dat ik er geen last van heb :grin:

21. Ellesdee

Ellesdee Badass junkie

idd, net alsof je naar de wc moet, maar je weet t toch nie zeker
    erg irri

22. brommer-nozem

brommer-nozem Experimenterende gebruiker

geen last van gehad, wel van een piemel van het formaat bierworstje :angry: :confused:

heeft iemand enig idee hoe dat kan?

23. boterkoek17

boterkoek17 Bewuste gebruiker

vind het meestal nie zo erg,
    meestal ga ik snoeihard wanneer ik moet pissen, vooral met XTC. :openmouth:

24. Weednator

Weednator Bewuste gebruiker

Dat had ik dus bij paddo's , net alsof ik in men broek stond te pissen :grin:

25. EclipX

EclipX Experimenterende gebruiker

Ik heb iets anders, dat wanneer ik snuif, een paar uur later, ik echt liters pis moet uitpissen, en dat duurt meer dan 2 minuten, echt zot :grin:

26. Dione

Dione Badass junkie

Ik moet óf om de tien minuten plassen óf ik kan niet plassen xD Beide erg irritant iig haha.

27. Freezing

Freezing Bewuste gebruiker

Ik heb afgelopen zondag rotzooi xtc gekregen met pep erin, en moest idd ook om de 10 a 15 minute pissen, had 4 pillen gehad.

28. NexxtGen

NexxtGen Belezen gebruiker

Ik heb het alleen met speed, en dan elke 3 kwartier ongeveer. Bij MDMA heb ik soms zin om te pissen (vraag me niet waarom :smoke: ) en dan sta ik daar en dan voel ik het gewoon een beetje tintelen zeg maar zoals het hoort alleen dan moet ik wel een minuut staan wachten voordat het eruit komt, maar het komt er wel altijd uit. :wave:

29. Moon

Moon Bewuste gebruiker

Afgelopen weekend heb ik flink aan de pep gezeten en ik liep ook om het kwartier of zo naar de wc :openmouth: Ik heb dat niet altijd, soms stel ik het uit om naar de wc te gaan en uiteindelijk lijkt dat te werken, alleen afgelopen weekend niet, ligt misschien ook aan de hoeveelheid die je gebruik, ik heb veel gebruik t weekend en kon de aandrang om te plassen niet meer onderdrukken.

30. Chronix

Chronix Experimenterende gebruiker

Heb dat ook... Moet om de 10min gaan plassen en telkens nog eens 5min wachten voor het komt... :rolleyes:

31. Northawke

Northawke Wijs gebruiker

Altijd al gehad. Ik associeerde dat zelf altijd met m'n overgewicht (ja, ja). Als je afvalt (wat meestal begint met overtollig vocht in je lichaam afvoeren), dan moet je ook veel naar de wc. Aangezien je stofwisseling met speed omhoog gegooid wordt en ik na een weekendje doortrekken altijd meerdere kilo's kwijt was (zat er ook zo weer aan, natuurlijk), nam ik aan dat het een simpel afval mechanisme was.

32. thunder-droopy

thunder-droopy Belezen gebruiker

ik had toen ik de eerste keer een pil gebruikte na een paar uur aandrang om naar de wc te gaan om te plassen, echter ik lag/zat er lekker toen en ben "op"gegaan in de muziek en "vergeten"om naar de wc te gaan, had er de hele nacht ook geen behoefte aan verder!
    na een paar maanden op een feest kreeg ik ook aandrang en moest naar de wc ben toen gegaan (omdat ik het gevoel had dat me blaas op springen stond) er kwamen echter een paar druppels uit, maar het gevolg was dat ik de hele nacht het gevoel had dat ik nodig naar de wc moest :confused:
    dus...probeer het gevoel te vergeten dat je nodig moet, en dan zal je waarschijnlijk minder vaak moeten of helemaal niet. :mrgreen:

33. Miss Kittin

Miss Kittin Badass junkie Tripreporter

Had ik gisteren voor het eerst sinds tijden ook weer heel veel last van. Had ook voor het eerst in lange tijd weer echt goeie pep, misschien had dat er mee te maken.....Volgens mij zijn het gewoon je nieren die harder en sneller beginnen te werken om de afvalstoffen uit je lichaam te verweideren.
    Ik moest ieder uur wel een of twee keer en in verhouding veel ook! Had het idee dat ik veel meer uitplaste dan wat ik daadwerkelijk aan vocht naar binnen had gewerkt...

34. AlwaysDrugsNL

AlwaysDrugsNL Newbie

Doordat de bloedvaten vernauwen

35. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Nu bump je weer een topic van 11 jaar oud, wil je daar even op gaan letten vanaf nu.

Snelle peppie en Fenrir vinden dit leuk.
  36. Snelle peppie

Snelle peppie Experimenterende gebruiker

Echt hè, niks tegen de persoon in kwestie. Maar het is niet relevant en zo wordt het "minder prettig" kijken naar laatst gereageerde drugs-fora.
    Best dat je een andere weg in slaat om het levendig te houden maar eigen ervaring delen op een forum waar het 11 jaar stil is geweest is niet echt nuttig.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Superveel plassen
  1. jeffre3y
    Reacties:
    20
    Weergaven:
    1.703
  2. jam
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    319