Symptomen Cocainegebruik

woppie

Newbie
Hallo,

Wie weet waar ik deze informatie kan vinden hier op de site heeft iemand een link?
Weet iemand wat het met het uiterlijk van een persoon kan doen en welke lichamelijke klachten zich voort kunnen doen?

Groetiesss

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wat voor gebruik? Ik neem aan dat je meteen verslaving bedoelt, dus dan kun je ervan uitgaan dat diegene nooit geld heeft, vaak tussendoor even weg moet, vaak naar de wc enzo, liegen, stelen, weet ik veel.. Wat wil je precies weten? Of gaat het erom dat mama het niet mag merken?

woppie

Newbie
Oke dat iemand b.v geregeld in het ziekenhuis beland omdat,
die geen eten binnen kan houden aan het uitdrogen gaat gigantisch loopt te kotsen dan vele kilo's ook afvalt daarbij, kaal word.
Inderdaad die gaat geregeld bij mijn weten naar de wc eventjes daarna valt mij op een wat rood gezicht kan en ader die dikker word die loopt over zijn voorhoofd.
Goed ik weet dat hij in het verleden heeft gebruikt daar ben ik zelf getuige van geweest hij zegt nu van niet dit is wat ik weet en vandaar mijn vragen kunnen dit syptomen zijn of zal ik dat idee maar loslaten omdat het van den sotte zou zijn?.. Ik ben sinds kort weer met hem aan de praat.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ziek zijn, afvallen, kaal worden.. Dat kan echt van alles zijn. Kaal worden, is dat ouderdom? Kanker? Niet kunnen eten, afvallen, dan denk ik meer aan amfetamine.. Wat is jouw relatie met die persoon? Heeft hij reden om tegen je te liegen?

woppie

Newbie
Ja dat kan van alles zijn ik heb nog wel gezien vorig jaar dat hij het ging gebruiken hem erover horen vertellen hij zegt het alleen toen met dat feest te hebben gedaan ik heb ook wel andere berichtgeving gehad en, voor jaren terug heeft hij vast gezeten vanwege zijn cokegebruik nee hij is niet oud een jonge gozer van in de twintig.
Mijn relatie tot hem? Hij wil dat ik hem vertrouw.
Ja hij heeft wel een reden om hierover tegen mij te liegen zijn gebruik heeft ons in het verleden veel ellende en verdriet gedaan en de jaren ernaar was zijn gedrag ook niet altijd even welletjes nu zegt hij gestopt te wezen helemaal. Ik schrok van hoe hij er laats weer uitzag was weer opgenomen in het ziekenhusi geweest heeft dat ookal jaren ze kunnen niks vinden zegt die.

woppie

Newbie
Ja vaag dat vind ik zijn verhaal naar mij wel meer.
Ja dat zou opheldering moeten geven zou je denken helaas, liegen doet hij nog in elk gesprek.

Bedankt.

Liefsss.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik zal het nog wel even open laten, ik heb geen idee wat voor advies ik zou moeten geven, maar wellicht weten anderen dat wel.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Goed, als je het dan specifiek over cocaine hebt, ga ik dit topic wel even een ander plekje geven in het cocaine subforum. Hoewel je met de zoekfunctie ook al een heel eind komt hoor. Gewoon even de woorden "symptomen" en "gebruik" (met of zonder cocaine er voor) in toetsen. Maar zal je bericht nu voor deze ene keer wel laten staan...

Shady

Newbie
Je zegt dat "hij" altijd zegt dat ze niks kunne vinden in zijn bloed. Ga zelf naar het ziekenhuis en probeer informatie te winnen. Ik denk als je met een beetje goed verhaal aan komt dat je die informatie wel loskrijgt.

Goodluck :stoned:

cropp

Badass junkie
het lijkt naar mijn idee ook meer op amfetamine dan op cocaine maar goed.

wat ie gebruikt maakt in principe niet uit, het begint al dat je hem nog niet kan vertrouwen als ie eventjes naar de wc gaat.

wie is het, je vriend? een vriend? je broer?

mijn tip:

probeer alles including hem achter je te laten...

Bovenaan