Tabakvervanger

Anthony V

Newbie
Kent iemand een goede vervanger voor gewone tabak (sigaretten of sjek)
niet dat ik wil stoppen met roken of zo, wil gewoon eens iets nieuws proberen maar wel nog altijd lekker relaxed een jointje kunnen roken :stoned:

heb al wat rondgezocht en ben wel al een paar keer "Greengo" tegengekomen, maar weet niet of dit echt lekker smaakt
iemand hier ervaring mee? :confused:

Tufnut

Badass junkie
Mwa, heel lekker is het niet, maar te roken is het wel. Als je eens wat anders wil roken kun je beter eens een puurpijpje roken. Grote kans dat je daarna niet meer anders wil.

Ruski

Newbie
Ik heb een tijdje lang ook gezocht naar een vervanging voor nicotine, tot ik een schoolgenootje tegenkwam die me iets had aangeboden wat ik nog nooit had gezien: Snuiftabak

Het ziet eruit als bruine speed, verfrist je neus en voldoet je nicotine verslaving. Hij haalt het uit luxemburg maar ik ben er zeker van dat je het ook ergens in nederland te kopen is.

Ruski~

sinslord

Belezen gebruiker
Snuiftabak klinkt niet echt gezond.

Wat voor stoffen zitten erin en hoe hebben ze de stof nicotine daar in gekregen?

Je hebt verder van die Groote bruine bladeren waar je wiet in kan doen en dat schijnt beter tezijn dan die zogenaamde tabak vervangers.

als je op youtube typ: Filemon blowen, dan 2e filmpje dat ie in jamaica is,
Zieje die neegerts het roken.

Bovenaan