Takken + Grinder >> Hasj

djstayla

Belezen gebruiker
Hallo!

Ik heb wat takafval weten te bemachtigen (goed gedroogd) van 5x white widow planten.
Het meeste hiervan zijn gedroogde takken, en vrij weinig bladafval (80/20)

Wat kan ik hier nu het beste mee doen? Kan ik hier wat hasj van maken of is dat eigenlijk al kansloos met takken?

Ook heb ik nog een grinder (plastic) liggen waar je de stukken hasj aan de zijkant ziet zitten etc etc... Is er een manier om dit tot een blokje hasj te maken?

:stoned:

Tufnut

Badass junkie
Met takken is dat vrij kansloos. Knipafval is meer kansvol, maar moet wel direct van de toppen afkomen en dus thc op de blaadjes hebben. Ik weet niet of -in het algemeen gesproken- knipafval van 5 planten veel oplevert, maar gezien de hoeveelheid takken zo ik me de moeite besparen als ik jouw was.

De hasj uit je grinder kun je eruit peuteren en oproken. Ik zou het zelf niet doen. Ik zou me beetje junky voelen daardoor. De 'hasj' Is inmiddels mogelijk ook wel wat vervuilt met stofjes en zand uit het dagelijks leven van de grinder :P

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Takken en bladeren zonder zichtbare trichomen ('THC kristallen') zijn zoals Tufnut al zei onbruikbaar voor het maken van hasj.
Als je erg veel hebt, en je hebt de verdere resources (uit je verhaal opmakend dat dit niet zo is..) kun je van takken en bladeren wel olie maken. Maar daar ga je veel werk insteken voor wellicht 10 jointjes aan olie uit die 5 plantjes. Je zult dan veel oplosmiddel moeten hebben (consumeerbare ethanol oid.) waardoor je rendement eigenlijk nihil is.

Uit je grinder kun je zeker oproken, er uitpeuteren of met consumeerbare ethanol of met olijfolie met wat citroensap uitwassen. Met ethanol laat je het uitdampen en rook je het residu, met de olie verwerk je deze in een gerecht.

Bovenaan