Takketek 27/2/10 Arnhem

-spaceman-

Badass junkie
Takketek 27/2

Zaterdag 27 februari 2010

22:00 - 05:00
Willemeen, Arnhem

Muziekstijlen
Tekno, Hardtek, Frenchcore, Industrial hardcore,

Prijzen
Voorverkoop 10 euro
Deurverkoop 10 euro

Line-up:

Zaal 1 (frenchcore):

Collision
D Tox
Trypod
Teknoist
Cemtex
Progamers(skoza & rbmz)
Sickest Squad

Zaal 2 (rave):

Bart Hard
FFF
Stefan ZMK
Leviathan
Mendeaz & J2

Zaal 3 (experimental):

Digital Scaramouch aka Chaosmaker
Nano.Strike
Meldy Peaches
Rioteer 8-bit
Apzolut

Minimumleeftijd

18

Jaahaa! Dat wordt keihard knallen!! :hearteyes: :hearteyes:
Ik heb het enorme geluk dat ik op de gastenlijst sta, en ben er natuurlijk vanzelfsprekend bij...

Maar wie van jullie komt ook?

pascal828

Badass junkie
Klinkt leuk, maar ga al 27e naar een goa feestje en ben wanhopig opzoek naar een illegaal tekno feest om daarna nog door te gaan na 9 uur, dus als iemand iets weet, let me know :wink:

Dopezilla

Badass junkie
Ik twijfel. Ik kan hier naartoe gaan, of ik kan naar 'n tekno in zuid-oost nederland, of naar een goa. Pffft. Lekker, alles wordt even op de 27e gegooid. :P

Olle

Lauu

Badass junkie
Ik zou gaan met Serenity todat ik die boete kreeg...dikke Frenchcore van The Sickest Squad :rock:

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Veel plezier dan! Het is een mooi zaaltje, al ben ik er alleen geweest voor concerten, niet voor electronische muziek. Ook het geluid is bij mijn weten prima in orde :sunglasses:

Dopezilla

Badass junkie
PatrickBateman zei:
Er is ook nog 'iets' van acid / tekno gaande op een centraal gelegen plaats in Nederland, daar ga ik heen.
Samen met dubstep, DnB, breakcore en hip-hop?

Ik zit ook nog te overwegen daarheen te gaan.

Het leven zit vol lastige keuzes.

Olle

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Dopezilla zei:
PatrickBateman zei:
Er is ook nog 'iets' van acid / tekno gaande op een centraal gelegen plaats in Nederland, daar ga ik heen.
Samen met dubstep, DnB, breakcore en hip-hop?

Ik zit ook nog te overwegen daarheen te gaan.

Het leven zit vol lastige keuzes.

Olle

Idd! Die is het ja, hoewel (acid)tekno die avond duidelijk de dominante muziekstijl is. Iets wat ik overigens helemaal niet vervelend vind, heb er best wel zin in. :)

Dopezilla

Badass junkie
Ik denk dat ik tegen een uur of vijf afgepeigerd richting een station strompel, om vervolgens de verkeerde trein te pakken en wakker gemaakt te worden door een boze conducteur bij het eindpunt van de lijn. :beer:

Afteren op een andere party gaat het niet worden dus.

Olle

Beanhead

Badass junkie
pascal828 zei:
Klinkt leuk, maar ga al 27e naar een goa feestje en ben wanhopig opzoek naar een illegaal tekno feest om daarna nog door te gaan na 9 uur, dus als iemand iets weet, let me know :wink:

Een goa die al gedaan is rond 9 uur?

PANNENKOEKEN :grin:

takketakketakketekkkk, ga er spijtig genoeg wel niet heen (leeftijd & andere planning)

W.F.L.

Badass junkie
pascal828 zei:

Stuur even een PB naar Fakkelbrigadier.. Zij houden de 27ste een illegale volgens mij. Dus die zal wel langer doorgaan.

Bovenaan