Te diep nadenken?

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Even een algemene vraag aan mensen die ervaring hebben met geestveruimende middelen.

Ik heb tot nu toe ongeveer een tweetal keer getript op paddo's, 1 x ketamine en meerdere keren spacecake (qua 'geestveruimend') ben van plan nog lsd te gaan doen...

In elke paddo trip heb ik meerdere momenten dat ik zo diep na ga denken dat ik altijd op de punten kom... Waarom gebruik ik drugs? Is het slecht of niet? (nuchter sta ik 100% achter mijn gebruik omdat ik het goed kan verantwoorden)... Ook hoe het leven in elkaar zit... wat is echt en wat niet? Waarom zijn wij hier en doen wij zoals wij doen?

Herkent iemand dit... echt dat diepe nadenken dat je zelfs aan jezelf gaat twijfelen of je het wel goed doet? Deel je ervaringen als je wilt! :)

MetaalKonijn

Badass junkie
Herken ik wel. In de trip ben ik er dan van overtuigd dat ik beter kan stoppen met drinken en roken, en wie weet wat nog meer. Toch is de mening een paar dagen later vaak weer omgesteld.

Ellesdee

Badass junkie
Het diepe nadenken krijg ik meestal aan t einde van mn trip, de laatste 2 uur zeg maar
Dan ga ik nadenken over de dood, stomme ziektes en alles wat niet mee zit

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Dat nadenken komt bij meer mensen voor, ik had het nog op een lsd trip. De reden hiervoor is dat je misschien onbewust toch bezig bent met je drugsgebruik, ookal ben je nuchter ervan overtuigd dat je het goed doet, toch speelt er iets.

Het helpt misschien om jezelf ergens mee bezig te houden tijdens je trip, of jezelf dwingen ergens anders aan te denken ...

Doerak

Bewuste gebruiker
Je kunt nooit te diep nadenken. Dus nee, ik heb daar geen last van. Je kunt het diepe nadenken tijdens een trip wel als vervelend beschouwen omdat je geconfronteerd wordt met zaken waarover je misschien helemaal niet wil nadenken. Achteraf leer ik altijd van de inzichten die ik had tijdens mijn trips en kan ik het niet als "te diep" bestempelen.

BooYa

Belezen gebruiker
ik denk nooit diep bij mijn trips
na een week ofzo dan denk ik meer over het leven, filosofie enzo
tijdens het trippen denk ik nooit diep omdat ik dan mijn hersenen ontspannen wil :)

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
te diep nadenken.. misschien dat je een bad trip zo kunt noemen, maar die heb ik nog nooit echt gehad.
In m'n laatste trip heb ik ook een hele tijd nagedacht, maar als ik er genoeg van had draaide ik de knop om en kon ik weer van de hallucinaties genieten.

Meestal vind ik het nadenken ook een van de leuke dingen van de trip, dus te diep nadenken bestaat voor mij zowiezo al niet echt. :)

zommes

Badass junkie
Ja, dat heb ik ook altijd. Kan heel erg vervelend zijn inderdaad. Maar ik ben er achter gekomen dat ik het niet of in ieder geval veel minder heb als ik een tijdje niet aan de hasj/wiet heb gezeten.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik heb dat soort gedachten vaak de dag na gebruik, als ik totaal gaar op de bank lig en aan het terugkomen ben in deze wereld. Ik heb soms wel dat als ik negatieve gedachten heb over mezelf (tijdens gebruik), dat het dan alleen maar erger word.

paupie

Bewuste gebruiker
dat had ik bij me laastste paddo-trip op het einde... toen dacht ik echt te diep na gewoon. Ik houd wel van filosoferen, maar dit ging wel erg ver. Ik kreeg echt zo'n walm van w000h werd er haast misselijk van. Op een gegeven moment was het weer een beetje normaal maar het duizelde me nog wel ff daarna.

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
Ik snap wel wat je bedoeld.
Ik heb dat zelf ook wel.
Maar ik beschouw het niet als Te diep nadeken.
Ik vind het niet negatief.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik denk meestal ook niet heel diep na, ik zit in m'n trip wel eens aan vrij gewone dingen te denken, maar meestal wimpel ik ze dan weg omdat ik er geen tijd aan wil besteden, en focus ik me op andere dingen.

azgaza

Badass junkie
Ik krijg dat ook wel, maar ik vind het dus niet te diep, ik vind dat zelf namelijk geen probleem, ik heb alles voor mijzelf al heel duidelijk. Maar ik kan me voorstellen dat als je nog niet overwegend duidelijkheid voor jezelf hebt dat vervelend kan zijn.

Bewild

Bewuste gebruiker
DAt vind ik juist 1 van prachtige dingens aan die middelen, je blijft maar doordenken, je gaat altijd maar dieper en dieper in je gedachtentunnel tot je helemaal omringd bent door een gedachtenpatroon.
Heerlijk is dat toch :P

Dvrais

Newbie
jaaa dit heb ik ook! en ik denk ook altijd van jezus wat zijn wij mensen toch dom,beetje dom spelletjes spele(voetbal etc) en er is hiier niemand die zich afvraagt wat we hier doen!we zitte onze tijd gewoon uit

hypersnap

Bewuste gebruiker
Als ik trip op Alice denk ik altyd in mn gedachte dat ik alles wil proberen wat er is en niet egt over de gevolgen.

aaafffxxx

Newbie
het is inderdaad geen negatief iets dat er gebeurt, ik heb dat eigenlijk bij al mijn trips. Ik ga uiterst fanatiek alles wat er om me heen gebeurt rationeel benaderen, zeker onder invloed van paddo's. Het punt ermee is wel dat het niet resulteert in iets productiefs of een visie/perspectief maar een instelling á la "hoi het leven is verwerpelijk want ~".

Bovenaan