Te Gevaarlijk voor te injecteren

Jacco

Newbie
Beste mensen ik heb nu een tijdje geïnjecteerd terwijl ik te weinig Kennes had wat de Pep precies moest doen ooit kun je het wat opwarmen maar dat is blijkbaar toch echt niet goed! Heb echt een joekel van een ader die gewoon niks meer toelaat??? En mijn dealer is altijd correct geweest tot ik een keer wat meer ben gaan halen! Was niet eens de juiste zoveel hij en iedereen klaagt opeens en pep moet eenmaal gewoon volledig oplossen want bij de eerste ging een halve g al slecht in 2 ML water en bij de nieuwe persoon Gooi ik erin wat ik wil en lost nog altijd helemaal op zonder resttante alleen een echt vloeibare Pep kleur machtig zo zuiver en dan nog goedkoper 😋😋 STOP MET DIE ROMMEL ER TUSSE TE DRAAIEN!!!! VOOR BEETJE GELD ZOU JE IEMAND IETS AAN ZEN HERSENEN LATEN KRIJGEN IN ZOU JZ SCHAMEN!!! ik zou me schamen en effe een vraagje ik kom van Limburg maar krijg moeilijk contact met een testcentrum om dat eventueel te kunnen opsturen naar zo een instantie. Kan iemand mij hier mee helpen eventueel? De afstand is wat te groot....

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Dat je ader niets meer toelaat hoeft helemaal niet aan de kwaliteit van de pep te liggen.

Hoe vaak injecteer je?
Hoe is je injectie hygiëne? (M.a.w. gebruik je altijd een nieuwe steriele naald? En ook een nieuwe spuit? Zo niet, wat doe je dan?)

Je kan de dealer de schuld geven van het versnijden van je speed of slechte productie. Maar jij bent uiteindelijk degene die het rechtstreeks z'n aderen in werkt, zonder het te laten testen. Je hebt hier zelf een aandeel in.

Maar ik ken het hoor. Als de nood aan de man is, dan gaat alles naar binnen.

Wat ik me wel afvraag is waarom je injecteert. Is slikken of snuiven geen optie?
Waarom per se de risico's van IV gebruik voor lief nemen?

Op een gegeven moment geeft je ader het gewoon op door het vele littekenweefsel. Je ader zal verstoppen of inklappen. Om dit te voorkomen is het belangrijk dat je niet of zo min mogelijk injecteert. En zo vaak mogelijk van injectieplaats wisselt.

Ik heb ook een aantal aders die het gewoon niet meer doen. En voordat dat geheeld is, ben je praktisch bejaard. Dus het is niet iets wat snel gefixt is zegmaar.

Bovenaan