Beste mensen ik heb nu een tijdje geïnjecteerd terwijl ik te weinig Kennes had wat de Pep precies moest doen ooit kun je het wat opwarmen maar dat is blijkbaar toch echt niet goed! Heb echt een joekel van een ader die gewoon niks meer toelaat??? En mijn dealer is altijd correct geweest tot ik een keer wat meer ben gaan halen! Was niet eens de juiste zoveel hij en iedereen klaagt opeens en pep moet eenmaal gewoon volledig oplossen want bij de eerste ging een halve g al slecht in 2 ML water en bij de nieuwe persoon Gooi ik erin wat ik wil en lost nog altijd helemaal op zonder resttante alleen een echt vloeibare Pep kleur machtig zo zuiver en dan nog goedkoper 😋😋 STOP MET DIE ROMMEL ER TUSSE TE DRAAIEN!!!! VOOR BEETJE GELD ZOU JE IEMAND IETS AAN ZEN HERSENEN LATEN KRIJGEN IN ZOU JZ SCHAMEN!!! ik zou me schamen en effe een vraagje ik kom van Limburg maar krijg moeilijk contact met een testcentrum om dat eventueel te kunnen opsturen naar zo een instantie. Kan iemand mij hier mee helpen eventueel? De afstand is wat te groot....