Te vaak?

L

Lid 3285

Gast
Hoe vaak doen jullie paddo's?
Ik heb het deze jaar al 7 keer gedaan, is dat te veel?
Persoonlijk heb ik geen probleem mee, maar ik wil het niet zo vaak doen als het een probleem kan veroorzaken.

azgaza

Badass junkie
Ik heb 12 keer paddo's gedaan, en er zullen gegarandeerd nog vele keren volgen gezien het feit ik het fantastisch vind.
In aantal keren bestaat er natuurlijk geen te veel, wel te vaak achter elkaar, want dan krijg je tollerantie.
Maar als je er genoeg tijd tussen doet lijkt het me niet dat je het te vaak kan doen.

BooYa

Belezen gebruiker
ik doe het 2keer per jaar maar ik gebruik het vooral voor meditatie/spiritualiteit en daarbij is het belangrijk dat je het niet teveel doet :)
voor gewoon gebruik is het niet erg dat je meer dan 2-4keer gebruikt

sjaartrol

Bewuste gebruiker
imo kan je het doen zolang je er geen last van vind, maar ik vind 1 x paddos per maand wel voldoende imo...
lsd daarentegen is iets da je praktisch elke week zou kunnen doen

en aja, zelf heb ik in 1 jaar 8 keer paddestoeltjes gegeten

The Used

Bewuste gebruiker
Ja ik doe 5vwo nu en ik eet zo'n 5 keer per jaar paddestoeltjes ofso en ook totaal geen problemen mee , eerder wijzer en volwassenrer van geworden dus dat kan geen probleem zijn. Alleen je moet gewoon nooit meer dan 1 keer per maand eten dat is gewoon niet goed.

Spiderweb

Experimenterende gebruiker
Ik zelf trip bijna altijd met JulianTan, en vraag me ook af of ons gebruik wel verantwoordelijk is.
Want elke keer al krijgen we de kans, dan gaan we er meteen voor, paddos erin en huppa :grin: :grin:
Paddo's zijn gewoon zo lekker en gaaf :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :hearteyes: :hearteyes: eheh lol

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
azgaza zei:
Ik heb 12 keer paddo's gedaan...

JulianTan heeft het over dit jaar, jij hebt het niet 12 keer dit jaar gedaan neem ik aan? :wink:

In 3.5 maanden 7 keer paddo's vind ik zeker wel veel. Het is wel heel persoonlijk hoe vaak je het kunt/wilt doen. Ik zou bijv. denken dat ik de grip op de realiteit zo een beetje zou verliezen. Ik leef sowieso al veel in mijn eigen fantasiewereldje / dagdromen :P

Je moet zelf kunnen bepalen wat te veel voor je is en wat niet. Ik vind 2x in de maand dus veel (te veel).

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik ben na mn trip zeker een half jaar niet geintresseerd in het gebruiken van paddo's. Dan is het wel weer even goed ofzo :grin:

azgaza

Badass junkie
Sweet_Shadow zei:
azgaza zei:
Ik heb 12 keer paddo's gedaan...

JulianTan heeft het over dit jaar, jij hebt het niet 12 keer dit jaar gedaan neem ik aan? :wink:

In 3.5 maanden 7 keer paddo's vind ik zeker wel veel. Het is wel heel persoonlijk hoe vaak je het kunt/wilt doen. Ik zou bijv. denken dat ik de grip op de realiteit zo een beetje zou verliezen. Ik leef sowieso al veel in mijn eigen fantasiewereldje / dagdromen :P

Je moet zelf kunnen bepalen wat te veel voor je is en wat niet. Ik vind 2x in de maand dus veel (te veel).

Anderhalf jaar ongeveer.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Sweet_Shadow zei:
Ik zou bijv. denken dat ik de grip op de realiteit zo een beetje zou verliezen. Ik leef sowieso al veel in mijn eigen fantasiewereldje / dagdromen :P

Ik herken het :grin: Ik staar/loop soms gewoon voor me uit maar in mijn hoofd gebeuren de grootste verhalen. Heb ik altijd al gehad, ook voordat ik aan drugs begon.

OT: Mij lijkt het dat als je meer dan 3 X per jaar aan paddo's doet dat dan heel de magie en het bijzondere van de paddo's verdwijnt.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
baarsjesbewoner zei:
tja 2 keer per maand is erg veel, eens in de 3-4 maanden is een mooi tijdsbestek :)

Ik neem het gewoon als ik er zin in heb. Soms misschien 2x in de maand, en dan ineens 3 of 4 maanden niet, het is maar net hoe m'n stemming is :) Vooral in de wintermaanden heb ik er nooit zo'n zin in.

In iedergeval kan het lichamelijk niet veel kwaad, en geestelijk word ik er alleen maar sterker van vind ik.

paupie

Bewuste gebruiker
ik heb nu 4 keer getript in 5 maanden....
ik denk dat als je psychisch gewoon goed in elkaar zit je het vrij veel kan doen. Al lijkt het me dat je het nou ook weer niet moet overdrijven met maanden achter elkaar elke maand een paar keer ofzo.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik paddotrip elke 4 tot 6 weken ongeveer. Ik ben een enorme optimist en dat is sinds ik hallucinerende middelen gebruik op geen enkele manier afgenomen, dus het gaat prima zo. Het zou bij mij eerder pijn gaan doen in de portemonnee dan in de geest. :wink:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Goanaut zei:
Ik paddotrip elke 4 tot 6 weken ongeveer. Ik ben een enorme optimist en dat is sinds ik hallucinerende middelen gebruik op geen enkele manier afgenomen, dus het gaat prima zo. Het zou bij mij eerder pijn gaan doen in de portemonnee dan in de geest. :wink:

hehe paddo-junkie :P

Mindtravel

Experimenterende gebruiker
Ergens in de 50 ben ik m'n tel kwijtgeraakt..

Tis geen kwaaie drugs..

Maar je moet wel proberen tussenpozen te houden van 2 a 3 maanden tussen de trips in..

azgaza

Badass junkie
Ik laat er nu steeds 2 tot 4 maanden tussen, maar in het begin deed ik alles behalve (tussenposen als 3 dagen, een week en twee weken zijn voorgekomen) vandaar dat het getal ook zo hoog licht. Nu doe ik het dus gemiddeld om de 3 maanden, dat is maar 4 keer per jaar, elk jaargetijde een keer, het bevalt prima maar om de 2 maanden kan denk ik ook wel. Vker is gewoon niet nodig meer (eerst wel voor mij, maar ach..)

Mindless1985

Badass junkie
azgaza zei:
Ik laat er nu steeds 2 tot 4 maanden tussen, maar in het begin deed ik alles behalve (tussenposen als 3 dagen, een week en twee weken zijn voorgekomen) vandaar dat het getal ook zo hoog licht. Nu doe ik het dus gemiddeld om de 3 maanden, dat is maar 4 keer per jaar, elk jaargetijde een keer, het bevalt prima maar om de 2 maanden kan denk ik ook wel. Vker is gewoon niet nodig meer (eerst wel voor mij, maar ach..)

Zal ik het ligt even aandoen zodat je je toetsen beter kunt lezen? :mrgreen:

The Used

Bewuste gebruiker
Ik houd minimaal 1 maand ertussen soweiso wat er ook gebeurd en meestal is het dan ook wel weer genoeg voor een paar maanden (2/3 )

azgaza

Badass junkie
Dzy zei:
azgaza zei:

Zal ik het ligt even aandoen zodat je je toetsen beter kunt lezen? :mrgreen:

Dat was gewoon een domme spelfout, en over het feit dat ik veel typfouten maak; mijn toetsenbord zit VOL met as en veel dingen zijn doorgebrand, en hij typt heel zwaar.

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
Radeon915 zei:
baarsjesbewoner zei:
tja 2 keer per maand is erg veel, eens in de 3-4 maanden is een mooi tijdsbestek :)

Ik neem het gewoon als ik er zin in heb. Soms misschien 2x in de maand, en dan ineens 3 of 4 maanden niet, het is maar net hoe m'n stemming is :) Vooral in de wintermaanden heb ik er nooit zo'n zin in.

In iedergeval kan het lichamelijk niet veel kwaad, en geestelijk word ik er alleen maar sterker van vind ik.
ik heb het ook wel iets vaker dan dat gedaan, zeker met dit mooie weer kan ik begrijpen dat je het wat vaker wilt doen :grin:

liquid state

Belezen gebruiker
Ik heb het dit jaar nu zon 4 keer gedaan steeds 2 keer met een week er tussen. Dus op een donderdag en dan de volgende donderdag en dan weer een tijdje niet.

Ik wilde eigenlijk vandaag weer gaan maar vind het voorlopig eigenlijk wel leuk geweest.

Bengt

Bewuste gebruiker
liquid state zei:
Ik heb het dit jaar nu zon 4 keer gedaan steeds 2 keer met een week er tussen. Dus op een donderdag en dan de volgende donderdag en dan weer een tijdje niet.

Ik wilde eigenlijk vandaag weer gaan maar vind het voorlopig eigenlijk wel leuk geweest.

Was het effect in orde, zelfs al achter 1 week?
Of vond je dat het minder was.
Want de tolerantie is toch normaal langer dan een week heb ik mij laten vertellen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Bengt zei:
Was het effect in orde, zelfs al achter 1 week?
Of vond je dat het minder was.
Want de tolerantie is toch normaal langer dan een week heb ik mij laten vertellen.
Ik heb het laatst ook een keer 3 weekenden achter elkaar gedaan, werkte prima allemaal hoor :grin:

Bovenaan