Techno

Erik A

Newbie
Hallo allemaal.
Ik ben Erik en ik ga een aantal keren per jaar naar technofeestjes/festival.
Ik gebruik dan eigenlijk altijd xtc, maar ik vind eigenlijk dat de xtc teveel in mijn lijf en niet genoeg in m'n hoofd gaat zitten.
Moet regelmatig bijnemen om nog lekker in de mood te blijven. Sta dan inmiddels wel te zweten en te knauwen als een debiel.
Weet iemand hier een alternatief/aanvulling op?
Zat zelf misschien aan mushrooms of LSD te denken. Zou dan misschien wel willen combineren met xtc voor de roes.
Heeft iemand hier ervaring mee of tips voor?

Tartarus

Bewuste gebruiker
Ik heb ervaring met LSD sinds kort op een festival. Ik vond het een aangename ervaring. Ik weet niet de exacte dosering omdat ik het van een Amerikaan heb gekregen. Dus daar kan ik je niets over vertellen.
Ook heb ik ervaring met truffels en die vind ik niet zo geschikt eerlijk gezegd voor een feestje of festival omdat je die heel rustig moet eten.

Zorg wel dat er iemand in de buurt is die je een beetje in de gaten kan houden als dit je eerste keer psychedelic is.

Erik A

Newbie
Ja, LSD schijnt wel erg goed te werken.
Ben er alleen een beetje bang voor.
Heb vroeger een keer een nare ervaring met paddo's gehad. Vond het erg heftig.

Tartarus

Bewuste gebruiker
Verdiep je er even in en zoek uit welk dosering het beste zou kunnen werken. Er zijn vast genoeg topics in dit forum er over.

Maar zoals met alles is ook met LSD voorzichtigheid geboden.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Zorg wel dat er iemand in de buurt is die je een beetje in de gaten kan houden als dit je eerste keer psychedelic is.
Als dit de eerste keer een psychedelic is zou ik het in ieder geval niet op een technofeest doen. Dan zou ik opteren voor een gezellige thuissetting met mensen die weten dat je tript. Goede voorbereidingen voor als je de eerste keer een tripmiddel gaat nemen vind je veelvuldig doorheen dit forum.

Ik denk dat het regelmatig bijnemen jou probleem is dat je staat te knauwen en te zweten. Best is maximaal 1x bijnemen een uur na dat het begon te werken.
En je aan de mdma-regels (dosis, pauze, tips, ...) houden, die vind je ook veel terug op dit forum.
Misschien bied wat speed een uitweg of 6-apb?

PepGek

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal.
Ik ben Erik en ik ga een aantal keren per jaar naar technofeestjes/festival.
Ik gebruik dan eigenlijk altijd xtc, maar ik vind eigenlijk dat de xtc teveel in mijn lijf en niet genoeg in m'n hoofd gaat zitten.
Moet regelmatig bijnemen om nog lekker in de mood te blijven. Sta dan inmiddels wel te zweten en te knauwen als een debiel.
Weet iemand hier een alternatief/aanvulling op?
Zat zelf misschien aan mushrooms of LSD te denken. Zou dan misschien wel willen combineren met xtc voor de roes.
Heeft iemand hier ervaring mee of tips voor?
Zal persoonlijk geen shrooms nemen. Ik neem meestal wat xtc en dan neem ik 3mmc als ik merk dat de xtc wat afzwakt.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
LSD met MDMA. Leuke combi. Alleen op een feestje beter laag gaan zitten met de LSD. Bovendien versterken deze drugs elkaar.

Zeehond

Badass junkie
Neem beter iets dat langer werkt, want je xtc ervaring verlengen werkt niet fijn en met veel bijwerkingen zoals kaakschaatsen.
Je zou speed (al dan niet in combinatie met Phenibut) of 6-apb kunnen gebruiken.
Beide werken voor mij prima op langere techno feesten of festivals.

kuikentjeh

Experimenterende gebruiker
Je kan het inderdaad met lsd combineren. Ik zal dan zelf alleen eerder 6-apb gebruiken inplaats van xtc omdat deze middelen allebij ongeveer even lang werken.
In mijn ervaring duurt De lsd wel net wat langer.
Ik weet alleen niet of je samen met vrienden gaat, maar zelf ben ik met deze combinatie wel wat meer afwezig. Dat kan wat minder gezellig zijn als je met een groep weg bent.

Erik A

Newbie
Net terug van een fantastisch Summerlake in Woerden.
Heb 80 mg 6apb genomen. Dat was een goed alternatief. Heerlijk!
Wel lekker wappy, maar toch soort van scherp en geen ongewenste bijwerkingen.
Voelde wel dat het na 3 uurtjes wat afzwakte, heb toen kwartje x bijgenomen. Die kwam er best lekker in, maar voelde wel gelijk weet spanning in mn kaken. Twee uur later nog een kwartje genomen en een fijne avond gehad.
Denk alleen dat ik de volgende keer een extra shotje (40mg) 6apb neem na een paar uurtjes ipv x.

Bovenaan