Tommieboy123
Newbie
Hoi allemaal,
Eerst wat over mezelf, ik weeg 80KG en ben 1,80cm lang. Sport 5 keer per week, en heb een gevarieerd en gezond voedingsschema. Ik pre-load altijd voor XTC gebruik met Vitamine C tabletten en probeer altijd veel rust tussen MDMA gebruik te houden.
Heb nu 6 keer MDMA gedaan en 1 keer pep:
1e keer MDMA (90MG)
3 maanden rust
2e keer MDMA (160MG)
5 maanden rust
3e keer MDMA (180MG)
3 maanden rust
4e keer MDMA (180MG)
3 maanden rust
5e keer MDMA (250MG)
1 maand rust
6e keer MDMA (250MG)
2,5 maand rust
1e keer PEP
1 maand rust
Er zit nu dus 3,5 maand tussen mijn laatste keer MDMA, en wil aankomend weekend weer gaan gebruiken. Ook wil ik mijn doseringen omlaag gaan schroeven naar 160MG (2x lichaamsgewicht).
Nu vroeg ik me af of het ''verantwoord'' is om weer te gebruiken na een ietswat korte pauze tussen mdma en pep.
Alvast bedankt!

Eerst wat over mezelf, ik weeg 80KG en ben 1,80cm lang. Sport 5 keer per week, en heb een gevarieerd en gezond voedingsschema. Ik pre-load altijd voor XTC gebruik met Vitamine C tabletten en probeer altijd veel rust tussen MDMA gebruik te houden.
Heb nu 6 keer MDMA gedaan en 1 keer pep:
1e keer MDMA (90MG)
3 maanden rust
2e keer MDMA (160MG)
5 maanden rust
3e keer MDMA (180MG)
3 maanden rust
4e keer MDMA (180MG)
3 maanden rust
5e keer MDMA (250MG)
1 maand rust
6e keer MDMA (250MG)
2,5 maand rust
1e keer PEP
1 maand rust
Er zit nu dus 3,5 maand tussen mijn laatste keer MDMA, en wil aankomend weekend weer gaan gebruiken. Ook wil ik mijn doseringen omlaag gaan schroeven naar 160MG (2x lichaamsgewicht).
Nu vroeg ik me af of het ''verantwoord'' is om weer te gebruiken na een ietswat korte pauze tussen mdma en pep.
Alvast bedankt!