Temgesic Subutex,Suboxone

Marcus_C

Newbie
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag aan leden (zoals speeseend) die suboxone of temgesic krijgen voorgeschreven.
In het topic Heroine,geopend door rocianne heb ik al het een en ander over mijzelf verteld.oa dat ik al 26 jaar gebruik met enkele tussenpozen en op een hoge dosering methadon 120 mg sta en daarbij 40 mg diazepam.In het verleden hielp dit me tegen de trek maar de laatste tijd begin ik toch weer steeds vaker bij te gebruiken en realiseer ik me dat ik actie moet ondernemen voor het weer helemaal uit de hand gaat lopen,ik heb ooit al een periode op naltrexon gestaan maar dit was alles behalve een succes.nu mijn vraag zijn bovengenoemde middelen totaal iets anders als naltrexon en wat kan ik er van verwachten in mijn omgeving ken ik niemand die deze middelen krijgt,ik loop al 23 jaar bij de jellinek en ben er al vele malen opgenomen geweest en heb er daar ook nooit over gehoord ik hoop op dat jullie me wat verder kunnen helpen.

Groetjes Marcus

speeseend

Wijs gebruiker
Temgesic zorgt in elk geval voor een pijnstillende en trekremmende werking. Naarmate je het middel langer gebruikt, werkt het beter. Het begin is moeilijk, voor vrijwel iedereen. Maar helemaal voor de personen die al langer aan de Methadon hangen. Deze mensen hebben toch een dusdanig andere beleving van het middel dan ik.

Na een aantal maanden werkt de Subutex of Temgesic optimaal, bij mij in ieder geval. Qua trek is het echt super. Natuurlijk moet je ook een ander leven opbouwen, maar gezamenlijk is dit een succesvol recept, zo blijkt!

Suboxone, daar kan ik kort over zijn; KUT!

Groeten en veel succes,

Eend

Bovenaan