okePloerd21 zei:En daarom halen wij het nog eens aan voor de jeugd onder ons die misschien wel liever een ijsje eet ipv een nift te nemen...

voor degene die niet normaal met speed kunnen omgaan ja...voor gebruikers met verstand NEEGabberFreak17 zei:speed s n gemene drugs
idd,zeg ook niet dat het aan de persoon zelf ligt,maar wel aan zn karakter...en dan zou die persoo zo slim moeten zijn om het te laten voor wat het isBal0n zei:Mwah, ik vind niet dat je kan zeggen dat mensen die verslaafd raken dom zijn. Kennelijk hebben zij een verslavend karakter, maar dat kan je ze niet kwalijk nemen.
Maar ik ben het wel met je eens dat je de stof niets kwalijk kan nemen, het is immers maar een molecuul. De persoon er achter gaat (of kan) er niet goed mee om.
van speed word je klaarwakker, scherp en actief.minn zei:even duidelijkheid :P
wat doet speed dan psies met je?
en heeft het veize smaak ofzo dan?
Speedwijffie zei:je hebt glijk het is rommel..
maar wel lkkere rommel!!
BobG zei:Hoe slecht is een gram speed in vergelijking met pakjes sigaretten?
Kan iemand dat beantwoorden?
Ploerd21 zei:Jawel opperdiscussievrind..het is MIj...Ploerd....
Alles goed dan?

Deranged zei:'t gaat erom wat je het met je lichaam laat doen he.![]()

Deranged zei:Er zit wel altijd rommel in ja, puur is hij nooit.![]()

melissa zei:als ik t dus goed begrijp word je van speed alleen erg wakker....
niet van de kaart zoals met sos![]()
als ik dus een klein lijntje zou nemen,hoelang heb ik daar dan plezier van![]()
als ik sos gebruikt heb dan zie je dat echt wel aan me,ik voel me dan ook niet op mijn gemak in t openbaar.......
heb je dat met speed ook of kun je bij wijze van spreken gewoon boodschappen gaan doen....
flash kieke zei:melissa zei:als ik t dus goed begrijp word je van speed alleen erg wakker....
niet van de kaart zoals met sos![]()
als ik dus een klein lijntje zou nemen,hoelang heb ik daar dan plezier van![]()
als ik sos gebruikt heb dan zie je dat echt wel aan me,ik voel me dan ook niet op mijn gemak in t openbaar.......
heb je dat met speed ook of kun je bij wijze van spreken gewoon boodschappen gaan doen....
Als je een klein lijntje(2a3cm of zo)dan ga je je alleen maar wakkerder voelen(be mij toch)
en als je een lijn van ongeveer 10 cm in 1keer binne wipt,dan ga je je echt zwaar wakker voelen,je gaat je echt gelukkig voelen,je gaat je goed in je vel voelen,je hebt veel meer zelf vertrouwen.
Maar dat het te vergelijken is met sos weet ik niet.