Inderdaad mensen! Late reactie, maar het is geen terugval.
Toen ik dit las was ik eigenlijk alweer vergeten dat het gebeurd was.
Wilde gewoon even een update geven hoe het gaat. Het gaat goed, ben aan het werk. Ga naar mijn meetings, en spreek m'n sponsor regelmatig. Misschien heb ik meer meetings nodig, en meer contact met fellows. Want...
Ik word geteisterd door trek , was even weg maar de laatste tijd is het weer terug. Getriggerd door mijn hobby; karpervissen. Blowende vrienden gezien en vandaag tijdens een wandeling in de duinen iemand zien blowen. En dat vond ik zo fijn, stoned buiten zijn. Terwijl de realiteit is, dat ik nog maar amper buiten kwam..
De trek voelt alsof ik de acceptatie nog niet helemaal gemaakt heb met fases. Kan ik dan echt nooit meer wiet roken? Kan ik dan nooit meer het genot ervaren van wiet kweken etc. Zo irritant, waarom is dat zo'n ding voor mij. Terwijl het nuchtere leven zoveel te bieden heeft weet je wel.
Dan hoor ik soms andere fellows delen, hoe fijn ze het vinden dat ze clean zijn. En hoe dankbaar ze zijn dat ze niet meer hoeven te gebruiken. Voor mij is t soms andersom als ik dat hoor, als ik trek heb dan tenminste.
Ja tot zover. Wel 9 maanden clean.