Terugval

De werker

Newbie
Na 8 weken clean te zijn geweest van pep, een flinke terugval gehad.

Ik durf het niemand te vertellen, krijg begeleiding van een kliniek maar zelfs daar durf ik het niet kwijt omdat ik getest word op ADHD(daar moest ik langere tijd clean voor zijn).

Het is nu de afgelopen week elke dag raak en ik krijg het niet uit mijn kop, elke keer weer zegt het stemmetje: 'ach een lijntje kan wel'.

Wat zou ik kunnen doen?

T

ToetjesMonster

Gast
Toegeven dat je een terugval hebt gehad en de draad weer oppakken. Ik kan me goed voorstellen dat je je schaamt, maar die mensen zijn er wel om je te helpen.

De werker

Newbie
nou na een maand of 9 toch clean te zijn geweest nadat ik dit bericht heb gepost weer terug gevallen in het oude patroon.

het sluipt er langzaam in met ach 1 lijntje kan wel.... en dan zit je weer of 4 gram per dag

over 2 weken intake bij een instantie, hopelijk kan IK het deze keer wel.
moet tochzelf doen......

De Apotheker

Badass junkie
nou na een maand of 9 toch clean te zijn geweest nadat ik dit bericht heb gepost weer terug gevallen in het oude patroon.

het sluipt er langzaam in met ach 1 lijntje kan wel.... en dan zit je weer of 4 gram per dag

over 2 weken intake bij een instantie, hopelijk kan IK het deze keer wel.
moet tochzelf doen......
i feel you...

ik heb nu een dag om voor 3 weken weer mijn spullen te pakken en dat is vreemd maar fijn gevoelsmatig maar ik ik kan die intake alleen maar toejuichen want ook al was het een weg aan zich het is het waard en kijk naar wat nu anders moet doen want en gebruik die reflectie als kracht om het nu de comeback te laten creëren die je steker als ooit kan maken.

Bovenaan