Tesla

Shivaz54

Belezen gebruiker
Deze gekregen maar nog nooit tegengekomen. Tesla, het waren blauwe werd me gezegd, maar bij bekijken is de kleur goud met spikkeltjes in...
Speculeren mag niet dus vraag gewoon of iemand ervaring heeft met deze? Zien er wel perfect gedrukt uit, met scheidingslijn. Misschien niet goed te zien op de foto 😉.

Testen is zoals altijd onmogelijk, of ik moet ze in mijn knikker gooien 🤭.

Als er info over is hoor ik het graag 🤗

Bijlagen

• 20250224_180935.jpg
    20250224_180935.jpg
    160,8 KB · Weergaven: 31

Shivaz54

Belezen gebruiker
Ik lees geen zo'n goeie dingen hierover 🤔. Al gaan die al over enkele jaren geleden en totaal andere kleuren van pil.

Ben gw benieuwd, niet dat ik ze nu zou nemen maar ik ga af en toe nog es graag naar een feestje. Dus kan wel nog even duren voor dat feestje eraan komt 🙃

Shivaz54

Belezen gebruiker
We kunnen en mogen hier geen antwoord op geven. Dat is speculeren, en dat is tegen de forumregels. Dat zou je toch moeten weten?

Sowieso kan je aan een uiterlijk van een tablet niet zien wat erin zit.
Mijn excuses was zo niet bedoeld dus mijn excuses zijn oprecht 😉

FerdFatoehaus

Badass junkie
Je kan een test pakket kopen om wat dingen uit te sluiten. Beste is om naar test centrum te brengen.

Je geeft zelf al aan dat speculeren hier niet mag, omdat er simpelweg niks zinnigs te zeggen valt op basis van een foto en uiterlijke kenmerken. Waarom vraag je het dan nog? 😂

• Haha
Waarderingen: ljuv

Shivaz54

Belezen gebruiker
Hoeveel keer moet ik nog zeggen dat dit niet mogelijk is dit te doen bij een testcentrum! Ik vroeg of ieland ervaring hier mee heeft, is dit dan speculeren?

De laatste tijd lees ik hier veel dat vragen gewoon afgebroken worden.

Bij deze stop ik hier dan ook op dit forum!

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Hoeveel keer moet ik nog zeggen dat dit niet mogelijk is dit te doen bij een testcentrum! Ik vroeg of ieland ervaring hier mee heeft, is dit dan speculeren?

Op het moment dat je vraagt naar ervaring met deze pil om daarmee een verwachting te scheppen over jouw pil is het inderdaad speculeren.

De regels daaromtrent zijn er niet voor niets. Stel dat alle ervaringen met deze pil zijn dat er 60mg in zit. Jij wil graag doseren op een nette 120mg dus knikkert er op een avond twee pilletjes in.

Maar oeps, jouw pillen bevatten per ongeluk 250mg per stuk. Dus zonder het te weten heb jij nu 500mg in je mik geknald.

We zien forumleden zegmaar gewoon liever niet terug in de krant.

Proxima

Badass junkie
Dat is inderdaad speculeren.

"Speculeren: de activiteit van het raden van mogelijke antwoorden op een vraag zonder voldoende informatie om zeker te zijn"

Dit is dus verboden omdat we geen zeker antwoord op jouw vraag kunnen geven, en omdat het om potentieel gevaarlijke gevolgen gaat indien er verkeerde aannames worden gedaan.

De vorige poster kwam met een bruikbare oplossing voor je: zelf testen met een test-kit.

Helaas speculaas!

Als je echter hulp nodig hebt met je test-kit dan kan je altijd stiekem even terugkomen. 😉

ljuv

DF-koningin
Joe!

(Ik had inderdaad over het stukje “testen kan niet” heengelezen. Mijn welgemeende excuses daarvoor. Snap niet waarom dat niet zou kunnen ook… Maar goed; als je al hebt gezien in andere topics waarin werd gevraagd om hetzelfde (speculeren) werden afgekapt, is t al helemaal naïef om nu wat ander te verwachten. Toch?)

Laatst bewerkt:

FerdFatoehaus

Badass junkie

Hoezo is dat niet mogelijk? Je kan altijd een pil opsturen naar een lab in Spanje. Staat ergens op het forum wel uitgelegd hier.

Shivaz54

Belezen gebruiker
Ik zou graag dit topic laten sluiten want sommige reacties slaan nergens op. Testen in Spanje meen je dit nu?

Velen van jullie lachen er gewoon mee en is de reden dat dit forum minder en minder leden telt.

Ik vroeg iets in een topic die daarvoor gemaakt is dus komaan zeg.

Tjow!

Shivaz54

Belezen gebruiker
Joe!

(Ik had inderdaad over het stukje “testen kan niet” heengelezen. Mijn welgemeende excuses daarvoor. Snap niet waarom dat niet zou kunnen ook… Maar goed; als je al hebt gezien in andere topics waarin werd gevraagd om hetzelfde (speculeren) werden afgekapt, is t al helemaal naïef om nu wat ander te verwachten. Toch?)
Even naar Spanje sturen dan? Wat is dat nu even risico nemen om 2 x doane te passeren terwijl ik gewoon vroeg of iemand ervaring hier mee had. Iedereen kan hier wel uitleggen over vanalles en nog wat dus deze snap il echt niet?

Shivaz54

Belezen gebruiker
Op het moment dat je vraagt naar ervaring met deze pil om daarmee een verwachting te scheppen over jouw pil is het inderdaad speculeren.

De regels daaromtrent zijn er niet voor niets. Stel dat alle ervaringen met deze pil zijn dat er 60mg in zit. Jij wil graag doseren op een nette 120mg dus knikkert er op een avond twee pilletjes in.

Maar oeps, jouw pillen bevatten per ongeluk 250mg per stuk. Dus zonder het te weten heb jij nu 500mg in je mik geknald.

We zien forumleden zegmaar gewoon liever niet terug in de krant.
Ok heb dit begrepen maar dit kon volgens mij wel wat anders, ik heb mijn excuses aangebracht. Of even naar Spanje dan om te testen?

Shivaz54

Belezen gebruiker
Ik ga eerlijk zijn he, waarom is dit forum eigenlijk bedoeld? Ik stel naar mijn mening geen verkeerde vraag. Ik heb dit forum door en door gelezen en dan het antwoord krijgen ga even in Spanje testen. Mag ik het eens in mijn dialect zeggen? Ga et toch doen.... ken ier vele geleerd en gelezen mo tzitn ier e poar muttens die ip niet anders ut zien of iemand de groend i te boren! Wuk is me dat eigenlijk. Kbieden me excuses an en en je kriegt toe zukn stom antwoord sturet kir ip na spaje! Ke zovele moeite gedoan vo me vragen te steln en op vele enk antwoord get ma va zukke dieng man tis gemakkelijk eh achter je pc? Ej me vraag eigenlujk gelezen. Speculeren my ass ken ier al meer gelezen wekke drugs daj beter zoe pakke ipv deen daj nu pakt dus wa zit junder me harm reduction? Pist ziek doa deure me vraag was verkeerd ok ma vo zukke antwoorden? Eens benieuwd wie hier op zit om te begrijpen wa ik net schreef!

• Care

Shivaz54

Belezen gebruiker
Maak je niet zo druk joh...
Ik maak me hier heel druk om, dit vanwege ik de laatste maanden heel wat positiefs teruggekregen heb ik meen da, veel uit geleerd maar dan een antwoord krijgen 'test eens in spanje'. Ik heb ook al heel veel gelezen dat men er gw mee spot of zoekt om dingen. Het 1ste antwoord was duidelijk voor mij. Gaat soms te ver hier naar mijn gedacht 😉

• Care

ljuv

DF-koningin
Maat, we weten gewoon niet wat er in je pil zit en hebben geen ervaring met jouw pil. Als je de omschrijving van je pil in google gooit krijg je verschillende sites met testresultaten van die pillen. Daar kun je misschien nog ietd uithalen. Ik ga de sites niet delen want ook dat is speculeren. Maar ook met die databases weet je niet of je pil van dezelfde batch is, of er schadelijke stoffen inzitten, etc. Een potje westvlaams jenke gaat dat niet veranderen. Opties onderzoeken voor het testen van je zooi (testkit, opsturen naar een lab, belgie heeft ook centra) doet dat wel en anders moet je ze gewoon in je mik dauwe en merk je het vanzelf. Je zal niet de eerste of de laatste zijn. Maar zo boos worden op ons is echt zeer onterecht. Dit forum is er vooral ook om t gezellig te houden joh.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik ga eerlijk zijn he, waarom is dit forum eigenlijk bedoeld? Ik stel naar mijn mening geen verkeerde vraag. Ik heb dit forum door en door gelezen en dan het antwoord krijgen ga even in Spanje testen. Mag ik het eens in mijn dialect zeggen? Ga et toch doen.... ken ier vele geleerd en gelezen mo tzitn ier e poar muttens die ip niet anders ut zien of iemand de groend i te boren! Wuk is me dat eigenlijk. Kbieden me excuses an en en je kriegt toe zukn stom antwoord sturet kir ip na spaje! Ke zovele moeite gedoan vo me vragen te steln en op vele enk antwoord get ma va zukke dieng man tis gemakkelijk eh achter je pc? Ej me vraag eigenlujk gelezen. Speculeren my ass ken ier al meer gelezen wekke drugs daj beter zoe pakke ipv deen daj nu pakt dus wa zit junder me harm reduction? Pist ziek doa deure me vraag was verkeerd ok ma vo zukke antwoorden? Eens benieuwd wie hier op zit om te begrijpen wa ik net schreef!

jeroen79

Bewuste gebruiker
Hoi hoi Jeroentje hier van het Linda forum. Nou ik moet toch wat vertellen. We hadden laatst een kinderfeestje en toen hebben we pannenkoeken gegeten. Er zat veel wit poeder op en na het nuttigen hiervan gingen de kinderen toch los. Nu heb ik aan mijn partner gevraagd wat het kon zijn maar dat wist hij ook niet. Ik vond wel een envelopje in zijn jaszak met daarin een briefje waarop stond €50,- per gram. Nu zat er ook wat wit residu in dus volgens mij liegt hij tegen mij. Weten jullie waar je dit wit poeder kan halen want het geeft toch zoveel meer energie dan normale suiker?

Nou alvast bedankt voor jullie reacties en toedels. Ik ga er weer vandoor want mijn wentelteefjes branden aan en de buurt moedertjes zitten op mij te wachten , love J

Shivaz54

Belezen gebruiker
Hoi hoi Jeroentje hier van het Linda forum. Nou ik moet toch wat vertellen. We hadden laatst een kinderfeestje en toen hebben we pannenkoeken gegeten. Er zat veel wit poeder op en na het nuttigen hiervan gingen de kinderen toch los. Nu heb ik aan mijn partner gevraagd wat het kon zijn maar dat wist hij ook niet. Ik vond wel een envelopje in zijn jaszak met daarin een briefje waarop stond €50,- per gram. Nu zat er ook wat wit residu in dus volgens mij liegt hij tegen mij. Weten jullie waar je dit wit poeder kan halen want het geeft toch zoveel meer energie dan normale suiker?

Je naam Jeroentje is niet gestolen aangezien welke belachelijke reactie je hier geeft me dunkt!

Eet nog een lolly zodat je geen zulke onnozele praat kan uitkramen!

Bovenaan