Terror11je
Newbie
Maar ik heb geen idee wat het nou precies is ...?
Heb gewoon gezocht met DuckDuckGo.Thanx, ga mn huiswerk doen 😉
Deze uitslag is idd nogal veelomvattend...😁Als je wilt weten om welke stof in de serie het gaat, zul je het best een sample naar het testcentrum brengen 👌
Van zulke druppeltestjes zijn niet geschikt om te bepalen welke drug je hebt. Het enige wat je ermee kan is uitsluiten dat het gaat om een bepaaldr andere drug.Ik had een test bij de smartshop gehaald, opiaten in het algemeen, 5 mogelijke resultaten, maar geen verdere uitleg. Ook niet op de site van de fabrikant
Je hebt gelijk, en daar ben ik me ook zeker van bewust.Van zulke druppeltestjes zijn niet geschikt om te bepalen welke drug je hebt
Zeker !! Heb uren zitten lezen 😁Allen zeer interessante stoffen
Ja pak even het boek PIHKAL erbij. Daarin staan allerlei tripreports van 2C-T-x.Je hebt gelijk, en daar ben ik me ook zeker van bewust.
De reden dat ik het wilde testen, is dat een kennis het zelf gemaakt heeft, maar omdat diezelfde persoon ook nootmuskaat in de koffie doet....! Via google kwam ik het hele alfabet tegen😄, dus ben ik direct naar dit forum gegaan. Veel mensen met verstand van zaken hier 💚
Maar het is dus een hele klasse aan psychedelica, dus het gaat inderdaad om enkele tientallen stoffen. Er zit dus nogal verschil tussen. Maar kortweg kan je zeggen dat de effecten een beetje zitten tussen 2C-B en MDMA; zowel psychedelisch als entactogeen.Ja pak even het boek PIHKAL erbij. Daarin staan allerlei tripreports van 2C-T-x.