Test zegt 2-c-t-xx

Terror11je

Newbie
Ik had een test bij de smartshop gehaald, opiaten in het algemeen, 5 mogelijke resultaten, maar geen verdere uitleg. Ook niet op de site van de fabrikant

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
@Terror11je

De uitslag wordt weergegeven als een serie van stoffen, omdat met jouw test niet uit te wijzen valt om welke stof het precies gaat.

Het gaat om een serie die verwant is aan de serie van de wat bekendere stof 2C-B. Ingewikkeld allemaal, maar 👇

Hier kun je wat meer lezen over de specifieke serie 2C-T-X: https://m.psychonautwiki.org/wiki/2C-T-x

En hier over de bredere en bekendere serie 2C-X: https://m.psychonautwiki.org/w/index.php?title=2C-x&_=

Allen zeer interessante stoffen. Als je wilt weten om welke stof in de serie het gaat, zul je het best een sample naar het testcentrum brengen 👌

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik had een test bij de smartshop gehaald, opiaten in het algemeen, 5 mogelijke resultaten, maar geen verdere uitleg. Ook niet op de site van de fabrikant
Van zulke druppeltestjes zijn niet geschikt om te bepalen welke drug je hebt. Het enige wat je ermee kan is uitsluiten dat het gaat om een bepaaldr andere drug.

Het probleem van de zulke reagenstestjes is dat er veel verschillende drugs zijn die een soortgelijke verkleuring geven. Dan weet je dus niet of het drug A is of drug B. Verder kun je ook niet zien of er misschien meerdere drugs in een mengsel zitten; wat tegenwoordig wel vaak voorkomt.

Daardoor zijn zulke reagenstesten maar beperkt toepasbaar.
Als je echt wil weten wat je hebt, ga dan naar een testpunt. Daar kun je zeggen dat de druppeltest een afwijkend resultaat gaf. Zij zullen dan ook een druppeltest doen; als voorselectiemiddel. Vervolgens sturen ze het op naar het lab, waar met geavanceerde apparatuur een veel betrouwbaardere test kunnen doen.

Terror11je

Newbie
Van zulke druppeltestjes zijn niet geschikt om te bepalen welke drug je hebt
Je hebt gelijk, en daar ben ik me ook zeker van bewust.
De reden dat ik het wilde testen, is dat een kennis het zelf gemaakt heeft, maar omdat diezelfde persoon ook nootmuskaat in de koffie doet....! Via google kwam ik het hele alfabet tegen😄, dus ben ik direct naar dit forum gegaan. Veel mensen met verstand van zaken hier 💚

Neo-Shulginist

Badass junkie
Je hebt gelijk, en daar ben ik me ook zeker van bewust.
De reden dat ik het wilde testen, is dat een kennis het zelf gemaakt heeft, maar omdat diezelfde persoon ook nootmuskaat in de koffie doet....! Via google kwam ik het hele alfabet tegen😄, dus ben ik direct naar dit forum gegaan. Veel mensen met verstand van zaken hier 💚
Ja pak even het boek PIHKAL erbij. Daarin staan allerlei tripreports van 2C-T-x.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ja pak even het boek PIHKAL erbij. Daarin staan allerlei tripreports van 2C-T-x.
Maar het is dus een hele klasse aan psychedelica, dus het gaat inderdaad om enkele tientallen stoffen. Er zit dus nogal verschil tussen. Maar kortweg kan je zeggen dat de effecten een beetje zitten tussen 2C-B en MDMA; zowel psychedelisch als entactogeen.

Ik heb er zelf ook een paar gebruikt: 2C-T-21 en 2C-T-7. En ik moet zeggen dat 2C-B-FLY en 5-MeO-MiPT erg in de buurt komen qua effecten.

Maar ik ben nog wel skeptisch dat je daadwerkelijk zo'n middel hebt hoor. de reagenstest is onvoldoende om zo'n conclusie te trekken. Vooral omdat de verkleuring van 2C-T-x nogal hetzelfde is als bij andere fenetylamines.

Laatst bewerkt:
Bovenaan