• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

ljuv

DF-koningin
Dag zonnestraaltjes!

Dit is wellicht niet echt een volwaardig tripreport te noemen, maar ik wilde het vooral voor mezelf opschrijven, dus waarom niet delen. Sowieso VET veel zin even wat over drugs te schrijven. Dus ik begin lekker met een uitgebreid introductietje.

OKE DUS toen ik dit account aanmaakte was ik vastbesloten om veeeeeeeel meer en serieuzer te experimenteren met psychedelica. In eerste instantie omdat ik in het jaar daarvoor een complete hyperfocus op ayahuasca kreeg en me daarover kapot informeerde. Ik had/ heb er totaal geen geld of tijd/"ruimte" voor toen en nu, maar ook vond ik dat ik nog wel wat kon leren als psychonaut. Ik had al behoorlijk wat truffeltrips erop zitten, vooral met 1 of meerdere vrienden en dus ook vooral recreatief. Als enige van mijn vrienden was ik ook mega geïnteresseerd in het "reizen" in plaats van "trippen" op psychedelica, dus wilde ik die kant meer ontdekken. Dat begon met een eerste keer ALLEEN truffels doen, hence mijn allereerste bijdrage op het forum. Al had (heb) ik daar nog niet helemaal uitgehaald waar ik zelf naar opzoek was, wilde ik ook erg graag experimenteren met LSD. Dit had ik nog maar een keer eerder gedaan, in een heel suboptimale set en setting (beetje dom van mij heheh) waardoor ik eigenlijk vond dat ik helemaal nog geen ervaring had.
Naja, door een hoop afstudeer drama waardoor ik zeker niet optimaal in mijn vel zat, bleef het van trippen(spacen/reizen/avonturieren) een beetje uit sinds die tijd. Maar! Eind december had ik een LSD trip gepland met een goede vriend, de enige vent in mijn directe omgeving die psychedelica ook graag benadert zoals ik, dus met hem wilde ik wel graag op avontuur. Enige probleem: waar ik liever zekerheid op de juist doseringen verkoos en dus een analoog wilde bestellen (1p-lsd leek mij voor de hand liggend), verkoos mijn maatje de échte LSD-25 van onze dealer. Hij had hier zelf al vaker mee gemicrodosed en dacht dat 1 zegel, door de dealer als "Echte Hofmann zegels van 220 microgram" aangeprijsd, ook een prima trip zou opleveren. Ik had hier uiteraard enorme vraagtekens bij, maar vond het ook wel prima."Dan ga ik lekker zelf met analogen aan de slag, doen we het nu zo," dacht ik. Omdat hij onverwacht een paar maanden naar het buitenland vertrok, vroeg ik hem wat zegels achter te laten zodat ik zelf zou kunnen testen hoeveel erop zit, en zo geschiedde.

Omdat ik geen risico durfde te nemen én geen afspraak-vrije dag voorgeschoteld kreeg, kwam het er afgelopen zondag pas van. 1 keer eerder had ik bedacht een kwart zegel in mijn mik te douwen, maar mijn vriend (bij sommigen van jullie ook bekend als toekomstige ex én huisgenoot) was er skeptisch en vond het geen fijn idee, dus toen heb ik het laten gaan. Afgelopen zaterdag eindigde mijn avond niet zoals ik bedacht had, en ik was echt toe aan een verzetje toen ik zondagochtend rond 11:00 wakker werd, dus ik zei tegen hem datie zich niet moest aanstellen en ik het heel graag wilde proberen, juist voor de veiligheid! Ineens was meneer helemaal om en wenste hij mij veel plezier. Hij moest zelf nog heen en weer naar 020, maar anders hadtie zelfs mee willen doen tot mijn grooooote vermazing. Iets over half 12 knipte ik de halve zegel die ik had gekregen door 2en en legde ik de kwart zegel onder mijn tong.
Ik stapte nog even onder de douche, met de zegel onder mijn tong. Toen ik daaronder vandaan kwam, was er een vriend langsgekomen die eigenlijk alleen zijn (elektrische, uiteraard) scooter op kwam halen (maar, je raad het, de hele middag bleef). Bedacht me pas na een half uur dat ik het zegeltje ook wel door kon slikken . Ik was een beetje ongeduldig wel, dus bedacht me wat klusjes om af te leiden, maar eindigde al snel op het zonnige balkon, waar ik me rot lach met mijn toekomstige ex en die vriend. Ik app wat mensen dat ik nog niet veel voel maar ondertussen blijf maar zeggen dat ik de zon in mijn rug zo chill vind en heb ik keer op keer tanen in mijn ogen van het lachen.
Om 1 uur, anderhalf uur naar inname merk ik nogsteeds niets significants, en ik had al een beetje trek dus ik besloot wat te eten. Ik weet niet eens meer zo goed wat. Mijn vriend moest even heen en weer naar Amsterdam, maar die vriend en ik zaten te chill op mijn balkon en we besloten daar een beetje sigaretjes te roken en te chillen. We werden een beetje filosofisch en analyseerde onze vriendengroep een beetje. Ik dacht nogsteeds niets echt te merken, maar vond het wel een bizar chille dagbesteding.
Gebeurt veel te weinig, maar dat maakt niet uit want de zon is tering lekker.
We waren vet blij met iedereen, dus besloten een andere vriend te bellen oftie ook langskwam. Hij was net ergens brak wakker geworden, dus de 1e vriend zou hem wel even ophalen met de scooter en nog langs een protest komen. Ik vond het wel chill, want ik wilde wel even kijken hoe het was als ik alleen was. Nadat iedereen vertrokken was wilde ik een van mijn aller lievelings dingen doen: lekker op het balkon een boekje lezen IN DE ZON. Even voor de duidelijkheid: het was windstil dus dat balkon is heerlijk warm, ik zat daar gewoon in een hemdje, geweldig! Heerlijk dat er niets visueels gaande was ook. Ik had het idee dat ik zelfs nog had kunnen werken, maar merkte wel dat ik me significant chiller en opgewekter voelde. Ik twijfelde wel elke keer of het niet gewoon kwam omdat ik zo'n chille dag had gehad en mezelf eens niks had opgelegd enzo. Na anderhalf uur komen mijn vrienden weer terug en drinken we met zijn 3en wat hertogjes op het balkon. Ik lach me rot om de verhalen die ik de vorige avond heb gemist en we hebben eigenlijk alleen maar een fucking chille tijd.
Rond 5 uur is mijn vriend inmiddels thuis, en de 1e vriend weggescooterd en met zijn 3en steken onze eerste jonko op.
We vinden het nog te vroeg om te eten dus bakken wat veganuggets waar ik echt teeeering erg van geniet. Had toch nog best honger. Ik begin nu toch wel echt een verschil te merken met hoe een jonko normaal bij me valt, terwijl ik wel bijna dagelijks 1 jointje rook. Ik waardeer vooral mijn vrienden veel meer, net zo als mijn omgeving. Zo vond ik deze lucht echt prachtig
1647543695335.png
en dit soort dingen
1647543677877.png
We roken wat kleine jonkootjes en drinken nog wat hertogjes en ik geniet enorm. Intussen komen @Eik en ik tot de conclusie dat dit zéker niet de door de dealer beloofde hoeveelheid was, maar dat ik wel een perfecte MD dagje heb gehad tot nu toe. We schatten een kwart zegel tussen de 8-12mcg.
Jointjes tijdens zo'n kleine md zijn wel fucking heerlijk. Maar verder... duidelijk dat dit niet de door de dealer beloofde hoeveelheid was😂 Op basis hiervan wel zeker 2 zegeltjes nodig, maar ik heb nog om te testen.
We hadden eten besteld wat precies zou komen tijdens studiosport, waar ik me normaal zo de tyfus van verveel dat het frustreert, maar nu vond ik het zelfs overwegend leuk, met een bord heeeeeerlijk Indonesisch op schoot.
Indonesisch besteld dus fuuuuucking heerlijke vegan rendang.
Zoals te lezen genoot ik gewoon extra van alles. We sloten de dag nog af met wat filmpjes en serietjes terwijl we bier dronken, ook nadat de laatste vriend vertrokken was. Oja! Ik werd ook herinnerd aan een gedichtje dat ik ooit moest vertalen voor Latijn wat ik praaaaaachtig vond, waar ik zo blij van werd dat ik hem jullie ook niet wilde onthouden:

Laten we leven, mijn Lesbia en van elkaar houden
en laten we alle geruchten van al te strenge oude mannen
1 as waard achten.
De zon gaat onder en kan terug opkomen;
wanneer voor ons het korte licht is ondergegaan,
is het een eeuwige nacht die door ons geslapen moet worden.
Geef mij 1000 kussen en dan 100
en dan nog eens 1000 en dan een 2de keer 100
en daarna onafgebroken 1000 en vervolgens 100.
Daarna,wanneer we vele duizenden kussen zullen gemaakt hebben,
zullen we de optelsom in wanorde brengen,
zodat geen slechterik jaloers zou kunnen zijn,
wanneer hij weet hoeveel kussen er zijn.

Rond een uur of half 1 val ik zonder moeite in slaap. Mijn conclusie was dat ik het niet een heel bijzondere ervaring vond, maar goed van de lente had genoten. De volgende dag word ik heerlijk fris wakker en heb ik een van de leukste en zonnigste werkdagen in tijden. Nu ik afgelopen dagen weer in de zon op mijn balkon zat, vond ik zondag een heerlijke herrinnering maar merkte ik toch ook wel echt heel andere waarnemingen. Ik denk dat ik achteraf meer heb gemerkt van de lsd dan ik toen doorhad. Ik denk dat de zegels inderdaad niet mega sterk zijn, maar dat deze kwart perfeeeeect was voor zo'n dag als zondag. En nu kennik echt niet meer wachten om lsd meer te ontdekken, dus ik ga binnenkort lekker 1p voor mezelf bestellen! Als die vriend terug is uit het buitenland, komt er een volwaardig tripje met hem op deze zegels.

Dit was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen?

Laatst bewerkt:

ljuv

DF-koningin
Is die toekomstige ex gek geworden, dat hij zo'n leuke griet laat lopen? Why?
Hahaha gaat niet in de nabije toekomst gebeuren hoor. Is zn koosnaampje, uit liefde. Hij is wel ook gek geworden. Dat had misschien voorkomen kunnen worden als we de toekomst wat naar voren hadden getrokken, maar we hebben wel gelachen.

Van 220 naar 40 real quick
1647587054408.png

Zeehond

Badass junkie
Nu pas je report rustig gelezen en erg gelachen om je ervaringen, maar ook om je teeeeeering grappige manier van schrijven.
Heerlijk als je zo jezelf bent.
Weet zeker dat je met 1-p lsd nog zoveel leuks gaat ontdekken en ik krijg er ook weer onwijs veel zin in om het te gaan doen.
Kijk teeeeering erg uit naar je volgende report 😍😉

MaddMonkey

Badass junkie
Nu pas je report rustig gelezen en erg gelachen om je ervaringen, maar ook om je teeeeeering grappige manier van schrijven.
Weet zeker dat je met 1-p lsd nog zoveel leuks gaat ontdekken en ik krijg er ook weer onwijs veel zin in om het te gaan doen.
Nog niet gedaan? Had wel verwacht dat Zeehondje een tabje in zijn mik had gedouwd tijdens een feestje

Had het er met Ljuv al over, voor mij voor het eerst dat ik echt tripte op een psychadelica (afgezien van een enorme dosis salvia way back) 2 weken terug. 200 ug en dat was echt voor het eerst in mijn leven dat ik alles tot leven zag komen.

Eerste echt goede keer (hier op het forum) was een gigantische letdown, maar dit was echt hemels.
Sindsdien ben ik gaan microdosen en dat bevalt ook goed. 20ug is alleen teveel. Dan heb ik doppen alsof ik 3 pillen in mijn mik heb. Maar ik ben nu best wel verkocht aan het effect van LSD. Heb echt enorme inzichten meegemaakt.

Zeehond

Badass junkie
Nog niet gedaan? Had wel verwacht dat Zeehondje een tabje in zijn mik had gedouwd tijdens een feestje
Heb 1x 100mcg gedaan met m’n vrouw als tripsitter. Briljant was dat;

Onderwerp '1p-lsd 100ug: eerste ervaring met psychedelica; interessant spul'
https://drugsforum.nl/threads/1p-lsd-100ug-eerste-ervaring-met-psychedelica-interessant-spul.69623/

En redelijk recent nog een keer 20mcg wat heel subtiel was, maar wel merkbaar.
Maar goed, met twee pubers hier in huis kan ik niet zomaar 10 uur een dagje onder invloed rondlopen, dus dit vereist wel wat planning.
En mijn vrouw is eerst aan de beurt voor haar eerste 1-p lsd ervaring 😍

MaddMonkey

Badass junkie
Heb 1x 100mcg gedaan met m’n vrouw als tripsitter. Briljant was dat.
En redelijk recent nog een keer 20mcg wat heel subtiel was, maar wel merkbaar.
Maar goed, met twee pubers hier in huis kan ik niet zomaar 10 uur een dagje onder invloed rondlopen, dus dit vereist wel wat planning.
En mijn vrouw is eerst aan de beurt voor haar eerste 1-p lsd ervaring 😍
Klinkt alsof jouw vrouw een goede beurt verdient, maar daar vertrouw ik die oude zeehond wel voor.

Het is idd een investering. 20ug is idd heel subtiel (threshold). Ik heb dat nu 4 keer gedaan en merk vooral meer zin in het leven met een lichte boost in kleurversterking.

Ben benieuwd om jouw tripreport een keer te lezen als jullie besluiten 200ug te nemen (en pls doe het samen). Ik wil echt nog een keer LSD met iemand samen doen, want ik merk een botergeilheid die echt ongekend is. Kan mij heel goed voorstellen dat het met een partner echt een geweldige ervaring kan zijn.

Lid 103682

Bewuste gebruiker
"Zijn er nog vragen"
Een heleboel heb ik me afgevraagd, Is maddmonkey je vriend. What's the story. Wat is er met 020, huh waar komt eik ineens vandaan? En zo kan ik nog even doorgaan :tearsofjoy:
Maar geen vragen over je triprapport zelf. Heel entertaining om te lezen en klinkt echt als een typische lsd-sunnyday. Herkenbaar ook die afterglow, dat met de zon erbij. Helemaal top.

ljuv

DF-koningin
Haha ben ik meestal wel, gewoon in vele verschijningen❤️
Ik naar die van jou!!

voor mij voor het eerst dat ik echt tripte op een psychadelica (afgezien van een enorme dosis salvia way back) 2 weken terug. 200 ug en dat was echt voor het eerst in mijn leven dat ik alles tot leven zag komen.
Oh wow maar had niet door dat dat echt voor het eerst zo voor je was, love it.
ik hou van bush :mask:
In of onder of allebei?
want ik merk een botergeilheid die echt ongekend is.
Ja hier hoor ik dus veel gasten over. Ik niet. Bij weinig tot geen drugs overigens.

Ik snap het niet, en sorry dat ik zo nieuwsgierig ben, maar is het nou aan of uit?
Is maddmonkey je vriend. What's the story.
Nee haha, het is hartstikke aan met mijn vriend die niet MaddMonkey is. Over de bijnaam "toekomstige ex":
Hahaha nee dit is een grapje inderdaad - weet niet meer precies hoe dat dat hier is begonnen. Misschien moet ik hem iets minder vaak maken om verwarring te voorkomen.
Hij en zijn vrienden noemen mij al 7 jaar zo :tearsofjoy: En ik ben echt een beetje allergisch voor woorden als 'mijn man' 'mijn vriend' etc... idk.
Wat is er met 020
Tyfus stad
huh waar komt eik ineens vandaan?
Hahaha ja ik bedoelde dus dat ik met mensen van het forum aan het appen was over hoe ik me voelde om een beetje te bepalen wat de dosis is, niet dat ik het weet zegmaar😂

Ik wilde eigenlijk nog wat typos eruit halen en verduidelijkingen opschrijven maar ik kan niet meer bewerken. Guess dat er daardoor wel veel enthousiasme uitspringt misschien haha, thanks allemaal❤️

Wanneer kom je weer eens vriendje en vriendinnetje spelen @ljuv ?
Heb zondag wel tijd! Dag des gods!

Laatst bewerkt:

Proxima

Badass junkie
En buiten het forum... Mag dat gewoon :wink:
Maar mag je het dan wel hier melden dat je buiten het forum aan het speculeren was, en wat daar dan het resultaat van was? 😋

/jk

Het geeft overigens nog maar eens aan dat de huidige LSD-25 zegeltjes nog steeds niet te vertrouwen zijn qua dosis.

En blij dat je het eerst op deze manier probeerde @ljuv, voorproeven is met middelen van onbekende bron altijd verstandig.

ljuv

DF-koningin
Maar mag je het dan wel hier melden dat je buiten het forum aan het speculeren was, en wat daar dan het resultaat van was? 😋

/jk

Het geeft overigens maar eens aan dat de huidige LSD-25 zegeltjes nog steeds niet te vertrouwen zijn qua dosis.

En blij dat je het eerst op deze manier probeerde @ljuv, voorproeven is met middelen van onbekende bron altijd verstandig.
Jaaa dat het geen gevaarlijke zooi was wisten we al wel hoor, van die batch was al genomen. Maar niet door mij dus ik geloofde niet dat het zoooo sterk was. Voor de zekerheid gewoon nog een keer een kwart en dus lekker bij een vendor bestellen nu joeeee.

Heheh en sorry voor de speculatieverwarring... Geen seconde aan gedacht😬

Proxima

Badass junkie
Jaaa dat het geen gevaarlijke zooi was wisten we al wel hoor, van die batch was al genomen. Maar niet door mij dus ik geloofde niet dat het zoooo sterk was. Voor de zekerheid gewoon nog een keer een kwart en dus lekker bij een vendor bestellen nu joeeee.
Samen LSD nemen met iemand die je kan vertrouwen is overigens iets moois in mijn ervaring, dus geniet ervan wanneer je eindelijk diep kan gaan! 👍

De Zandman

DF-koning
Samen LSD nemen met iemand die je kan vertrouwen is overigens iets moois in mijn ervaring, dus geniet ervan wanneer je eindelijk diep kan gaan! 👍
Noot:
Dit lijkt mij ook zo te zijn.
Moet je alleen wél iemand kennen, die je hierin volledig kunt vertrouwen, en dit soort echte vrienden zijn verrekte dun gezaaid.
Ikzelf heb dus niet een vriend van die categorie....dus bij mij gaat dit hem niet worden.
Sneu, sneu.....maar het is nu eenmaal niet anders.

djiego

Badass junkie

Kan het ook fucking lastig vinden (trippen als je in de connect stand staat), heeft ook zeker met eerdere persoonlijke ervaringen te maken op dat gebied, maar ook zeker heel mooi ja :)

Bovenaan