1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

testrun 5MeO-MiPT (25mg)

Discussie in 'Trip reports' gestart door acht.zes, 28 mrt 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Wie? Ik
    Waar? Thuis, maar werd naar buiten gezogen dus op een bankje in het plaatselijke park aan een toch wel groot meer.
    Wat? 25mg 5MeO-MiPT
    Hoe? Oraal

Een vrije donderdagmiddag en ik besluit spontaan om die 5MeO-Mipt te proberen waar ik vorige week mijn handen op heb kunnen leggen. Er is mij toen een flink aantal RC's in de schoot geworpen, zo ook deze. Na er wat over gelezen te hebben lijkt het hier om zowel een psychedelica te gaan alsmede een entactogeen te gaan, en mijn interesse is wel gewekt.

13.45
    Ik zit wat te prutsen met mijn weegschaal die tot op de tien milligram nauwkeurig is tot ik het gevoel heb een ruime 20mg te hebben afgewogen die ik in een vloeitje doe en inneem.. Ik zie dat ik wat geknoeid heb en besluit dat ook maar naar binnen te mikken. Dit is wel zeker 25 mg.

14.00
    Ik ga een filmpje kijken waarin de werking wordt uitgelegd, eens zien wat ik kan verwachten. Sommigen hebben visuals, anderen niet, benieuwd wat het met mij gaat doen.

Ik zet een ander filmpje op en zie een hippieachtig figuur vertellen dat ie een flinke bad trip heeft gehad op een veel lagere dosering lol. Oei, toch nog maar eens kijken wat een gemiddelde dosering is. Ik kom tot de conclusie dat 25mg toch wel een heel stevige dosering is voor dit goedje.

Maar ben niet afgeschrikt, ben wel wat gewend lol. Terwijl ik dit denk komt ie opzetten, ik voel een bodyload opkomen die niet onaangenaam is. Dan krijg ik het gevoel dat ik naar buiten moet, het is heel sterk. Niet te negeren dit, dus dan doen we dat maar. Ik draai een joint, pak twee speciaalbiertjes en een mooi glas en ga nog een keer pissen. En dan trek ik de deur achter mij dicht, op naar buiten!

14.30
    Buiten voelt het een stuk beter dan binnen, en ik loop naar een mooi park in de buurt en besluit mijn kamp op te slaan op een bankje aan het water. De bodyload is inmiddels fors geworden, maar verder nog niets. Ik schenk mijn biertje in, een amerikaanse Ipa en steek de joint op. Wow, dit voelt als een stevige XTC pil. Langslopende mensen vinden mij schijnbaar een wel grappig gezicht zo met mijn speciaalbiertje, en maken leuke opmerkingen. Ik merk dat mijn gevoel helemaal openstaat, en dat ik die interactie harstikke leuk vind. Leuk spacen dit, maar van een psychedelica is nog geen sprake, ik had er wat meer van verwacht. Geen visuals. Of toch wel, alles begint er toch wel wat mooier en interessanter uit te zien.
    En als ik dan denk dat dit het is ga ik langzaam aan steeds harder. Wow, ik ga nu wel echt kneiterhard lol! En ik voel me toch wel verbonden met de natuur en de langslopende mensen die echt allemaal behoorlijk spraakzaam zijn. Ik vind het helemaal geweldig worden, en ben helemaal in mijn element. Echt kneiterhard ga ik nu, terwijl ik toch wat psychedelisch te worden in mijn denken. Ah, dus toch wel degelijk een beetje een psychedelicum dit.
    Het begint een beetje koud te worden nu maar ik heb er schijt aan. Ik zit gewoon echt mega keihard te gaan op dit bankje, zo'n gevoel alsof je te veel XTC pillen hebt gevreten en je helemaal leip bent lol. Ik zie me zo best op een of ander vaag technofeest beetje zien slap ouwehoeren met onbekende mensen, je weet wel wat ik bedoel lol.
    Ik zit hier wel lekker en trek nog een biertje open die ik in mijn mooie Leffe glas giet. Nog steeds ga ik keihard terwijl ik wat zit te mijmeren over het leven. Lekker peinzen dit zo en zit duidelijk tegen een mindfuck aan. Geen hallucinaties, maar alles ziet er wel net anders uit, beetje extra 3d. Ook weer beetje blurry.

16.30
    Nog steeds keihard aan het gaan moet ik ineens schijten. Kut! Ik zit hier zooo lekker op dit bankje, kan hier nog wel eeuwen zitten. Helemaal geen zin om naar huis te gaan. Nog even wachten dan maar, wil nog even puur genieten van het moment, en mijn biertje is nog niet op. Nog even uithouden kerel, hier is het te doen, thuis heb ik voor mijn gevoel nu niets te zoeken.

16.50
    Ik moet nu toch wel echt naar huis lol en met tegenzin verlaat ik het bankje, nog steeds kneiterhard aan het gaan loop ik naar huis. Ik blijf nog even staan bij boomstronken en andere zaken die er zo intrigerend uitzien waardoor de terugreis wat langer verloopt dan de heenweg, ik ben echt aan het rekken lol.

Thuis dus ff lekker potje gescheten. Nou, dat lucht op! Maar ik vind et thuis toch een stuk minder dan het buiten was. Zal ik nog even? Maar dan begint het wat minder te worden, de piek zit er op, en ik besluit gewoon thuis te blijven alwaar de comedown me een beetje in een wat verwarde staat brengt, niet onprettig maar ook niet echt prettig.

Conclusie:
    Voor een psychedelicum valt ie visueel gezien tegen, maar mentaal is het toch wel psychedelisch. maar het is vooral een entactogeen met een bodyhigh die veel op MDMA lijkt. Ik heb er toch wel een fijne middag mee gehad, en ben in lange tijd niet zo kneiterhard gegaan als ik nu gegaan ben, deed me denken aan vroeger toen ik veel meer XTC nam als goed voor me was, dat wause gevoel, je kent het wel lol. Maar dit was toch ook wel een heel stevige dosering, hoger zal ik niet gaan, eerder minder.

Voor herhaling vatbaar? Jawel hoor, maar dan wel in gezelschap. Een entactogeen moet je eigenlijk niet in je eentje doen, daar is het niet voor bedoeld. Maar dit was dan ook maar om te testen.

2. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Als ik het niet mis heb wordt er ondertussen alsnog toch wel een beetje geconcludeerd dat 5-MeO-MiPT significante serotonine release en heropname eigenschappen heeft. Wel grappig in ieder geval, vrij uniek aan tryptamines.

25mg 5-MeO-MiPT (oraal, vape is blijkbaar een ander verhaal) is een dosering die ik normaal gesproken zou afraden in verband met cardiovasculairiteit, 5-MeO-MiPT komt oraal ook een stuk sneller op dan de meeste andere stofjes. Relevant is eveneens dat 5-MeO-MiPT een zeer stevige kruistolerantie heeft met andere tryptamines (en dus ook lysergamides).

Persoonlijk vond ik slechts zo'n 7mg 5-MeO-MiPT meestal een ideale dosering en dan had ik vrijwel altijd een zeer vermakelijke tijd (10/10 voor films en series kijken). Wanneer ik 14mg doseerde vertaalde dit zich in een dubbele duratie van effecten.

Ooit eens 18mg 5-MeO-MiPT genomen en dat was echt een giga mindfuck alsof ik een stevige portie paddo's had genomen. De visuals lieten mijn gehele zichtveld krom trekken in rivieren in alle kleuren van de regenboog tot het punt dat ik flink misselijk werd van de visuals en het mijn evenwicht aantastte. De bloeddruk en alles was vanaf die dosering oraal op een gegeven moment ook niet te harden naar mijn ervaring en die van het gezelschap destijds.

5-MeO-MiPT vind ik een erg leuk stofje maar vrijwel ieder die ik er mee heb zien stunten heeft er spijt van gekregen. Ik heb gelezen dat het vapen ander verhaal is maar dat durf ik niet aan simpelweg van de instinctieve associaties met hoge doseringen 5-MeO-MiPT oraal.

Qwertyuiopa en acht.zes vinden dit leuk.
  3. Casaan

Casaan Bewuste gebruiker Tripreporter

Wat bedoel je met stunten Jmths?

4. acht.zes

De dosering was inderdaad te hoog, maar het heeft bij mij niet geresulteerd in een onprettige ervaring. Maar volgende keer als ik een nieuw goedje ga proberen toch wat voorzichtiger zijn.

Het zou kunnen dat er nog wat tolerantie was qua psychedelica, ik heb 9 dagen geleden flink wat naar binnen gegooid op dat gebied lol. visueel was het heel subtiel in ieder geval, geen kleuren of zo. Maar wel zon vet serotoninegevoel, daar stond ik wel van te kijken.

5. Jmths

Gebruik van een weegschaal is bijvoorbeeld wel noodzakelijk met 5-MeO-MiPT.
    Ik zie regelmatig dat mensen bij een eerste keer 5-MeO-MiPT te enthousiast beginnen wat nog wel eens wat minder uit pakt.

acht.zes vindt dit leuk.
  6. Stonologie

Stonologie Bewuste gebruiker

Al langer heb ik dit goedje op het oog, vooral om samen met een "bange" vriend te trippen. Niet geweten dat het zo was, dus bij deze besteld :grin:..

7. Stonologie

Had je een dip, trouwens?

8. acht.zes

@Stonologie
    Een dip kan je het niet noemen, maar was gisterenavond wel beetje duf, was goed te merken nog dat ik in de middag een hoge dosis van dat goedje had genomen.

9. Stonologie

Oh dat heb ik bij de meeste middelen wel als ik weer nuchter word, dat maakt niet uit. Maar niet de MDMA dip zegmaar, of zou dat nog kunnen komen?

10. Jmths

Ik vond de dip in vergelijking aardig verwaarloosbaar.

Laden...
Vergelijkbare Topics - testrun 5MeO-MiPT (25mg)
  1. Jmths
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    1.799
  2. Stonologie
    Reacties:
    28
    Weergaven:
    3.028
  3. Jmths
    Reacties: