THC en andere drugs.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Psychedelica(LSD, paddo's, 2c-, etc.):

Persoonlijk merk ik in een trip dat als ik dan ga blowen niet alleen de trip versterkt word en verlengt. Maar ook de trip neemt een andere wending aan, een soort nieuw verhaal.

Ook wanneer de trip echt heel heftig en intens is kan THC het wat dragelijker maken voor je geest, wat rust brengen in de chaos. Tenzij met paddo's, waarbij het dan juist nog chaotischer word merk ik altijd.

Ik zelf rook graag hasj in een trip, het liefst de super polm. Die heeft bij mij een beetje een opzwepend effect in een trip. Plus dat de smaak o zo lekker is dan. :hearteyes:

Cocaïne:

Bij het coke snuiven dan rook ik gigantisch veel wiet, voor elke 2 dikke lijnen een wiet joint. De jointjes gaan er dan doorheen alsof het peuken zijn. Niet alleen de smaak is dan zo lekker van wiet, maar het ultieme coke gevoel word nog veel fijner met wiet erbij vind ik.

Amfetamine's:

Hier blow ik eigenlijk zelden bij als ik het gebruik, geen behoefte denk ik. En het geeft ook niks extra's vind ik, geen speciaal gevoel.

MDMA:

Erg goeie combi, al heb ik er dan niet altijd behoefte aan. Brengt een beetje de warmte weer trug in je MDMA trip wanneer je aan het eind van je rush bent.

Alcohol:

Persoonlijk vind ik het zonde om THC en alcohol te mixen, desondanks ik het vaak genoeg doe. Het werkt langs elkaar heen en geeft niks extra's. Het word allemaal alleen maar vager en minder interessant.

Smartshop producten:

Bij de meeste herbal energizers is blowen wel fijn, het versterkt het iets en werkt mooi samen met elkaar.

Downers als GHB en Ketamine:

Hier blow ik zelden bij, net als bij alcohol werkt het langs elkaar heen heb ik het idee. En het voegt niks toe.

cropp

Badass junkie
ik blow en drink eigenlijk overal wel bij, de macht der gewoonte denk ik...

wiet voegt wel echt iets toe aan dxm, lsd en paddo`s vind ik, verder is het gewoon lekker

TrippyShit

Badass junkie
Met mdma deed ik het ook altijd. Geweldig. Helemaal in een zware chillmode, beetje hallucineren, rush die weer perfect terugkomt :grin:

Yayo vind ik het mwah, slaap wel wat makkelijker dan maar helemaal als het al ietwat uitwerkt word ik er beetje lichtelijk para-achtig van.

Met paddo's vond ik het altijd wel leuk. Later toen ik niet meer elke dag blowde en er minder tegen kon deed ik het altijd pas als de trip wat uitwerkte. Dan werd je knetter stoned en kon je dooor en dooor smoken :grin: Pizza's bestellen en harold en kumar2 kijken met de rest die met de trip meedeed. Prima :grin:

Met ketamine vond ik het niks extra's eigenlijk.

Met alcohol blowen vind ik tegenwoordig het leukste. Harde lachkicks, helemaal leip, licht enzo.. Vind ik tegenwoordig leuker dan blowen zonder alcohol. Alhoewel dat afentoe ook leuk is natuurlijk.

Blowen met acid: Maakte niet echt chaotischer ofzo. Haalde juist beetje de scherpje kantjes weg vond ik zelf..

Blowen met (recreatief!) anti-depressiva. Dit vond ik denk ik de leukste, chillste en relaxte combinatie met weeed die ik ooit gedaan heb denk ik. Had toen nog geen ervaring behalve blowen, alcohol en 1x paddo's. Ik was zooooooooo verschrikkelijk relaxed :grin: Misschien dat ik dat nog wel eens een keer ga doen :P

cropp

Badass junkie
blowen op dxm is ook chill, vooral omdat je 20 minuten in totale rusttoestand over het gedraai doet, en over je joint wel 3 kwartier.

zo hou je je met anderhalve gram extra de hele dag zoet

psych-out

Bewuste gebruiker
top 5
speed en wiet
is een van mijn favo combi.
ik krijg echt een heel lekker gevoel in mijn lichaam. en de smaak van
de joint word er ook beter op. terwijl die natuurlijk al goed is :hearteyes:
paddo's en wiet
super chill, geeft een extra bodyhigh vind ik persoonlijk. en versterkt de trip bij mij
LSD en wiet
heerlijk, net hetzelfde als bij paddo's vind ik dat de wiet je een grotere bodyhigh geeft en versterkt de trip.
XTC en wiet
is chill maar niet om bij mijn top 3 te plaatsen.
alcohol en wiet
vind ik best wel lekker, ik ben niet echt een zuiper.
maar een pintje en ondertussen een jointje roken vind ik lekker, de smaak is ook lekkerder.
vind ik.
...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Nou als ik naar mijn eigen ervaring kijkt vind ik het eigenlijk niet zo heel vreemd.

Ik vind alcohol + thc niet echt lekkere combi. Alcohol drink ik tijdens het uitgaan blow ik daarbij word je helemaal lam wat niet echt chill is als je nog moet dansen oid.
Ook word ik dan sneller misselijk als ik al gedronken heb en dan ga blowen.

Maaar toch is het bijna altijd raak, door de alcohol zijn je remmingen weg ( of versoepeld) en iemand vraagt : zulle we dr 1 opsteke dan is het standaart jaaa s goed. Ook ben je al verdoofd door de alcohol dus je smoked maar door en door.. waardoor het weer geen leuke ervaring is.

nahjah bullshit verhaal maar verveel me beetje :P

whyme

Belezen gebruiker
Is wiet/hasj eigenlijk fatsoenlijk te combineren met paracetamol, word je er misselijk van of ben je meteen knock-out als de paracetamol begint te werken ofzo? :(

Niet dat ik van plan ben om chemisch spul te gaan gebruiken voor te trippen.. Meer voor als ik echt riant hoofdpijn krijg op pinkpop en ik er toch nog eentje wil opsteken :wink:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Zolang je gewoon niet hoger gaat dan de hoeveelheid vermeld op de verpakking kan er niets gebeuren.. Misschien bij ibufrofen wel. ik had ergens een keer gelezen dat je met een nsaid wat duizelig kon worden in combinatie met thc.. maar paracetamol gaat zowiso goed.

Trouwens, als je zown hoofdpijn hebt: Bij mij is er een opsteken vaak al voldoende en hoeft een geen medicatij bij hoor!:P

whyme

Belezen gebruiker
Nouja, het zou zomaar kunnen dat de hasj bij mij niet op die manier werkt he :wink:
Van mijn allereerste jointje heb ik ook 3 dagen hoofdpijn gehad(geen grapje, t was serieus héél kut)

Maar als het geen extreem rare gevolgen heeft kan ik het dus combineren in geval van nood, thanks :grin:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
En nu weer terug naar recreatief gebruik. :P

Wat ik me afvraag of er ook hero of meth gebruikers zijn die onder invloed daarvan een jointje op steken. Heb zelf geen ervaring met die drugs en de combi dus ook niet.

underworld

Wijs gebruiker
MDMA+wiet= ideaal om aan het eind van de mdma te gebruiken inderdaad, heerlijk lekker waus worden.

4FMP+wiet= heerlijk, je word er echt superrelaxed van, je geniet van alles om je heen(vooral muziek klinkt prachtig)

LSD+wiet= als je een joint rookt op het juiste moment heel interesant, de trip kan meer diepgang hebben, word wat waziger en kan wat intenser worden, maar kan het aan de andere kant ook weer wat chaotischer maken of afvlakken naar een ander niveau.

ketamine+wiet= chaotisch, af en toe werkt het aardig langs elkaar heen en af en toe maakt de wiet het ketamine gevoel veel meer drukkend en verdovend, tevens is het best een zwaar gevoel in je hoofd. maar als je een joint rookt voordat je keta neemt, word de ketamine juist interesanter, wat dissociatiever.

GHB+wiet word je behoorlijk wazig van.

speed+wiet geeft niet echt meerwaarde

2C-XX+wiet geeft absoluut meerwaarde aan de trip, word wat intenser en het tripgevoel blijft wat langer aanhouden.

en de rest weet ik niet echt, heb bij alle middelen die ik gedaan heb wel geblowed maar bij de andere middelen kon ik het niet echt plaatsen of was ik gewoon van het padje af.

Bovenaan