thc in bloed en operatie

Voenken

Newbie
hallo ik word over een goeie 1.5week geopereerd aan mijn tandvlees
ik heb schrik dat er bloed getrokken gaat worden en dat ze gaan zien dat ik weed gerookt heb en dat de dokters dit tege mij ouders zulle vertellen. kan dit ? mag dit ? heeft iemand hier ervaring mee ?
Gelieve mij hiermee te helpen groetjes voenken

DreamWeaver

Badass junkie
Artsen hebben beroepsgeheim. Als ze dit al opvalt mogen ze het met niemand bespreken behalve met jou. Als je veel wiet smoked is het tot anderhalve maand te traceren, het is minder als je het niet vaak gedaan hebt. Weet je zeker dat ze bloed nodig hebben? Maak jezelf niet zo druk en steek er nog een op :) :stoned:

azgaza

Badass junkie
Nee dat kan niet. Ze zien het er niet in drijven hoor, als er niet bewust naar gezocht wordt vinden ze het niet. Ze gaan toch alleen je tandvlees opereren, toch geen onderzoek doen of er THC in je bloed zit?

Voenken

Newbie
neen normaal niet nee maa ja ik heb er toch wel wat schrik voor, ik dacht dat er bij elke operatie bloed getrokken werd? grtz

azgaza

Badass junkie
Voor zo ver ik weet niet, en als ze dat wel doen zoeken ze alsnog niet op THC. Ze moeten daar echt specefiek op testen om het te vinden en dat doen ze echt niet zo maar.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
volgens mij wordt er niet eens bloed afgenomen maar kan ook wel voor een test voor de operatie , van ik moest voor een onderzoek aan mijn lever ook 3 spuitbusjes inleveren terwijl ik knetter stoned was hebben ze toen ook niet naar gekeken( :grin::grin:

Bovenaan