1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Thc in waterpijp?

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door Yoycélyn, 2 mrt 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
  1. Yoycélyn

Yoycélyn Newbie

Hallo allemaal!
    Misschien een beetje een gekke vraag maar ik vraag me dit al een tijdje af, en voel me best wel dom om deze vraag te stellen. Ik zou graag eens naar een shisha lounge gaan maar ik ben bang dat daar wiet en/of hasj in zit. Deze zomer heb ik een paar keer geblowt maar het ging ook een paar keer goed mis. (Hallucineren, stemmen horen, galmende ruimtes niet kunnen verdragen en dat voor 6+ weken.) Hierom heb ik voor mezelf besloten om dat niet meer te doen. Maar zit er in een waterpijp (vanuit gaande dat het in een lounge is) standaard wiet/hasj? Of is een waterpijp heel wat anders als shisha?

Heel erg bedankt alvast ❤

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Lol!

Het principe is hetzelfde, een sisha is inderdaad een soort waterpijp. Maar in zon sisha lounge wordt gewoon tabak gerookt in allerlei kleuren en smaken, en geen wiet en of hasj.

3. Yoycélyn

Yoycélyn Newbie

Ahh top dankjewel :) maar eens proberen binnenkort dan

4. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Daar zit fruit tabak in en geen cannabis inderdaad. Cannabis is ook niet echt geschikt ervoor, aangezien zo'n ding met kooltjes verwarmt wordt en cannabis dan niet echt heet genoeg wordt om te verdampen/verbranden.

Een sisha is weliswaar een waterpijp maar wordt dus op een totaal andere manier aangestoken dan een bong.

5. Maximus

Maximus Newbie

Lijkt me onrendabel voor de shisha lounge zaken als ze cannabis ipv smaakjes tabak gaan aanbieden voor smaakjes tabak prijzen..
    En ze hebben geen vergunning ervoor

Laden...
Vergelijkbare Topics - Thc waterpijp
  1. acht.zes
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    229
  2. Jeff
    Reacties:
    8
    Weergaven: