THC Kristallen knipafval zeef

Vandaag begonnen met het knippen van de planten bij een kameraad van mij. Aangezien hij niks wou doen met het knipafval ( geen boter geen hasj ) wou ik het nog wel proberen om er kristal uit te halen.

Ik heb gelezen dat als je knipafval in de vriezer doet de kristallen makkelijker los te krijgen zijn van het afval.? Nu was de vraag of het mogelijk is om het daarna door een grinder met thc zeef te halen om zo nog thc kristal eruit te halen? Of is het helemaal niet mogelijk of juist op een andere manier nog wel zonder invriezen?

Heb nog nergens gelezen dat iemand het probeerde maar het zou in theorie moeten kunnen vandaar de vraag :)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Op die manier maak je hasj ja.
Knipafval in de vriezer, en daarna over een zeef ''uitwrijven''.

Ik weet niet of je een beetje serieus veel knipafval hebt, maar voor redelijk wat hasj ga je dat echt niet allemaal door een grinder halen.. Dat ben je na een half uurtje wel beu denk ik :grin:

Zijn genoeg alternatieven voor.
Ook kun je op andere manieren hasj maken. ( bijv. ice-o-lator, hasjolie)

Het beste kun je even googlen op hasj maken en de methode kiezen die voor de hoeveelheid knipafval en jouw budget geschikt is.

We hebben 4 planten totaal, en ongeveer 1 kartonnen bak waar bananen inzaten komt vol met knipafval gok ik. En zoals ik al zei, hij deed er niks mee en ik heb toevallig een grinder met thc zeef. Neem aan dat als het knipafval bevroren is je het ook gemakkelijk fijn krijgt en door een grinder haalt. Maar heb tijd zat ervoor :P

Bedankt voor het antwoord :)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
tjah, op de grinder/zeef manier zal je van al dat knipafval misschien 5 gram hasj afhalen ( is dan al extreem veel or).
Koop je gewoon een fatsoenlijke zeef, of nog simpeler: http://azarius.net/headshop/extraction_ ... th_magnet/

Voor een tientje ben je klaar, en het bespaart je een hoop tijd. En dat tientje zal zich in kwantiteit van de hasj terug betalen.

Als je het door zo'n zeefje onder in de grinder doet, zal er wel wat pollem door heet vallen maar lang niet alles ( anders zou je gegrinde weed geen THC meer bevatten eh). Dus er blijft nog steeds erg veel aan je knipafval zitten.

Bovenaan