Thc olie (pipetflesje) mee naar Frankrijk auto?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Sebas-

Belezen gebruiker
Vertrek morgen om 11 uur 's ochtends met de auto naar Frankrijk voor een vijfdaagse roadtrip.

Nou ben ik dus 2 weken gestopt met wiet en tabak roken. Mijn hulpmiddel thc olie.
*Modknip*

Is er een grote kans dat ze dit aantreffen bij de douane, Ik neem aan (hoop) van niet toch? En stel ik neem de gok wat zijn de consequenties?

Laatst bewerkt door een moderator:

Gunz For Hire

Experimenterende gebruiker
Lijkt me niet dat je hier problemen mee krijgt. Maar garantie heb je nooit natuurlijk. Zou me er niet te druk om maken.

Geniet van je roadtrip!

ChefCurry

Bewuste gebruiker
Zolang je auto niet meurt naar de wiet kan het denk ik best. Maar altijd risico natuurlijk. Ik heb het wel eens meegenomen naar belgië.

Sebas-

Belezen gebruiker
Toch maar niet meegenomen, meer om de reden ff te ontgiften na lang dagelijks blowen.
Nu 2 dagen niet gerookt en voel me toppie.

Terug thuis gestopt blijven word de echte uitdaging.

OT: geen grenscontrole gehad of iets 😉

De Zandman

Badass junkie
Ik denk dat je in de problemen komt als het flesje toevallig aangetroffen wordt, of nadat je een ongeval hebt gekregen.
Zie die basketbal speelster maar eens die wat THC olie voor haar electrische sigaret bij zich had in Rusland.
Deze vrouw gaat dus 9 jaren de cel in.
Over het algemeen is het zo dat je drugs gewoon thuis moet laten, en voor bepaalde medicijnen een doktersvoorschrift bij je moet hebben omdat je anders in grote moeilijkheden kunt komen omdat wetgeving in andere landen geen verdovende middelen toelaat.

Gunz For Hire

Experimenterende gebruiker
Zie die basketbal speelster maar eens die wat THC olie voor haar electrische sigaret bij zich had in Ruslan
Deze vrouw gaat dus 9 jaren de cel in.

Dat klopt. Alleen speelt Rusland op dit moment een vies spelletje. Zo probeert Rusland een uitleveringsverdrag te krijgen voor zware criminelen die ze (in ruil voor bijv. die basketballer) terug naar Rusland willen halen. (Zou daar nu sowieso niet naar toe gaan)

Verder ben ik het helemaal met je eens. Niks illegaals meenemen is natuurlijk het beste.

De Zandman

Badass junkie
Wijzelf tillen er niet zo zwaar aan, een beetje cannabis of olie of wat anders.
Alleen sommige landen om ons heen tolereren helemaal niets en voor wat wij als kleinigheidje beoordelen, kun je in het buitenland zomaar ineens achter de tralies terecht komen met een heleboel ellende...wie kent die poster van vroeger nog, met als afbeelding een man met rugzak met van alles op hem en in die rugzak en daar stond de tekst bij: drugs mee naar het buitenland? Vergeet het maar!
En zo is het. Niets aan te doen.

Kit Kat

Wijs gebruiker
Vertrek morgen om 11 uur 's ochtends met de auto naar Frankrijk voor een vijfdaagse roadtrip.

Nou ben ik dus 2 weken gestopt met wiet en tabak roken. Mijn hulpmiddel thc olie.
Het zit in een redelijk discreet pipetflesje en doe hem in een opberg-koker van CBD olie.

Is er een grote kans dat ze dit aantreffen bij de douane, Ik neem aan (hoop) van niet toch? En stel ik neem de gok wat zijn de consequenties?
Hoeveel man, en weet je iets over max gewicht eigen gebruik?
Dan kan je verdelen...
Ga je nu al😒😒? Lekker genieten app je zo over mijn weekend hel. 36 uur van het padje . Medicatie bijwerking

inner_search

Badass junkie
Dan kan je verdelen...
Ga je nu al😒😒? Lekker genieten app je zo over mijn weekend hel. 36 uur van het padje . Medicatie bijwerking
Stil going strong zo te zien ?
Toch maar niet meegenomen, meer om de reden ff te ontgiften na lang dagelijks blowen.
Nu 2 dagen niet gerookt en voel me toppie.

Terug thuis gestopt blijven word de echte uitdaging.

OT: geen grenscontrole gehad of iets 😉
🤷🏻‍♂️✌️

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dan kan je verdelen...
Thc olie is verboden. Ook in NL. Ongeacht hoeveelheid.

De Zandman

Badass junkie
Bij drugs zijn alle extra bewerkingen, ongeacht de soort van de drug, zoals het geconcentreerder maken van weed of hash, verboden.
Weed olie valt dan ineens onder lijst I, zijnde harddrugs en deze olie is dus verboden om te maken, voorhanden te hebben, te vervoeren, en te verkopen.....enz enz.

De Zandman

Badass junkie
Hoooo eens even...Ik smokkel niet! Als ik tenminste tot de beschuldigden zou behoren!
Het is maar dat iedereen dat weet!

De Zandman

Badass junkie
Eerste smokkel tip aanwezig...maar komt er een drugshond bij de controle, dan denk ik dat je toch problemen krijgt.
Een drugshond houd je niet voor de gek....en controle met een hond is een controle die je zomaar eens kunt verwachten.
Toen ik vorig jaar met een maat naar Italië ging met een camper, kwam er ook ineens een drugshond op de proppen en deze wees keurig netjes mijn methadon tabletten aan .
Geen probleem verder, ik heb een zgn. Schenge verklaring voor dit opiaat dus was alles gauw geregeld.
Maar toch.
In Italië met drugs gepakt worden, met zo'n flesje THC olie bijvoorbeeld, nee dank u beleefd, deze ronde sla ik liever over!

Laatst bewerkt:

Sebas-

Belezen gebruiker
Wat een onnodige discussie want heb niks meegenomen naar Frankrijk. Maar snap nu dat ik dit hier niet mocht vragen, excuus!
Ben nu 5 weken clean van wiet trouwems 🍀💪🏼

De Zandman

Badass junkie
Ik vind deze discussie helemaal niet overbodig.
Misschien voor de TS wel, maar ook voor andere DF leden is deze informatie best wel interessant en dat is altijd goed....

TS, prima dat je van de wiet af kunt blijven! Altijd beter!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan