The day after GHB....GHB-kater?

Hallo,

Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen van mensen wat betreft de day after GHB.
Wie is er fit? wie is er brak? Wie slaapt er lekker, of juist niet?
Wie wil dit met me delen?

Ikzelf heb de ervaring dat ik niet onwijs brak ben, zoals ook veel vermeld staat in allelei info. Alleen door het late naar bed gaan en de nodige jointjes kan ik me soms wat duf voelen. Mijn vriend voelt zich juist lekker fit de volgende dag.

Let me know.....

MindTraveler

Belezen gebruiker
Als het enkel ghb is wat ik gebruikt heb voel ik me de dag erna gewoon hetzelfde als ik me normaal zou voelen maar enkel ghb is maar saai dus meestal wat enders erbij waardoor ik me de dag erna wel kut voel.

Armani7

Bewuste gebruiker
bij mij is het meestal moeilijk om in slaap te vallen op ghb, dus weinig slaap maar ben de volgende dag we fit :)

Flugeltje

Wijs gebruiker
Mits een niet te grote hoeveelheid ineens, van niets last. Velen zouden de dag na ghb gebruik een lekker uitgeslapen gevoel hebben.
Ik merk wel dat ik een week stop met ghb, ik iets vlotter ben in mijn gedachtengang.

El Retro

Wijs gebruiker
De voglende dag ben ik gewoon goed gezind :sunglasses:. Kvind het ook wel geen drugs om enkel te gebruiken bij het uitgaan. Icm speed of coke of XTC vind ik het echter wel geweldig.

Anathema

Belezen gebruiker
Voel me soms een beetje cranky the day after, als ik iets te veel GHB heb gehad (dus op het randje van in slaap vallen.. etc) kan ik ook behoorlijk misselijk zijn, en daar heb ik nog wel even last van die dag er na.. :confused:

Ik zag ooit de tip niet te zwaar te eten voordat je GHB neemt. Dit om misselijkheid en braken te voorkomen. Toen werd me duidelijk waarom ik een paar keer over mn nek ging. Nu let ik erop, ik wacht ook twee uur na de maaltijd met G nemen. Niet meer ziek en misselijk dus.....

Boektip: "GHB, tussen extase en narcose" ISBN: 9789051706222
Met veel ervaringen, tips en onderzoeksresultaten. Te verkrijgen bij o.a. bol.com[/quote]

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ik eet voor de ghb, tijdens de ghb, na de ghb.
Men lichaam is er ook wat aan gewent, maar als je niet teveel neemt moet die kater ook wel goed meevallen.

Ghb in combi met alcohol (niet te veel) is wel een goede feester vind ik

nicole1973

Belezen gebruiker
Nou neem het (wekelijks) altijd na anderhalve xtc pil en neem dan 3 x ( ca 2,7 ml per x ) en slaap dan meestal niet meer dan een paar uurtjes.. voel me eigenlijk wel ok .. op wat slaapgebrek na :)

xxmasterxx

Experimenterende gebruiker
voel me meestal de dag er na wel lekker

ma het nadeel is dat je vaak TE laat na je nest gaat en daarom meestal tot een uurtje of 13.oo a 14.oo in je bed licht te meuren en dan als je op staat is he hele ritme weg en das wel lelijk

mja meestal gewoon lekker douchen en dan goed ontbijten*( kan je ook wel luchen noemen om dat tijdstip) en dan is alles weer de oude )

Bovenaan