1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The no go zone

Discussie in 'Drugs' gestart door Quinn, 14 sep 2018.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

Goededag mensen van het leven,

Mijn vraag was wat vind jij een absolute no go zone ? waar stopt het ? wat vind je te ver gaan ?

Natuurlijk vraag je jezelf wel eens af welke drug zou ik nooit willen nemen of manier van nemen. kan gaan over spuiten slikken bepaalde drugs. ga je niet verder dan een mooi glas alcohol en een jointje of zijn er geen limits en doe je alles wel een keer als je eraan kan komen?

Ik zelf vind veel kunnen maar spuiten streep ik door dit komt vooral omdat het te direct in me lichaam komt en ik sowieso geen naald in me lichaam wil doen ( hoor dat het een stuk verslaverder is maar ja wat moet je tegenwoordig geloven). daarnaast vind ik drugs zoals Heroine en meth ook net over de streef gaan. kans op dood gaan is best groot, kan paranoide raken en natuurlijk de kans op verslaving is groot aanwezig. Natuurlijk zijn dit een paar redenen maar spelen er vele meren.

Maar terug naar jou. Welke drug of manier van innamen vind je nou echt niet kunnen, en waarom niet ?

MelissaChanelNo1 vindt dit leuk.
  2. Casaan

Casaan Bewuste gebruiker Tripreporter

Chrystal Meth is voor mij een no no. De verhalen van Johnny Snow hier op het forum hebben me daar voor dat ik er aan dacht om meth te gerbruiken absoluut van weerhouden. Ook GHB is wat mij betreft in een verdomhoekje gekomen vanwege de vele afkickverhalen hier op het forum. @Raver Bedankt! Je topic heeft absoluut zijn werk gedaan. Mijn support heb je!

Intraveneus vind ik ook een moeilijke, ik denk dat ik te gevoelig ben voor de snelle rush die me dat gaat geven en daarmee automatisch hooked ben. Om dezelfde reden zal ik niet snel crack gaan gebruiken. Ik ben veels te bang voor afhankelijkheid.

Ik zorg er altijd voor dat ik drugs waar ik zelf een risico bij verwacht nooit voor het grijpen heb. Ik ken bijvoorbeeld nauwelijks dealers en zorg er voor dat de mensen (vaak vrienden) waar ik via via mijn drugs haal weten van mijn verslavingsangst en verslavingsgevoeligheid. Op die manier heb ik een extra buffer mocht ik zelf te veel aandacht krijgen voor een specifieke soort drugs.

Malyth en Raver vinden dit leuk.
  3. acht.zes

acht.zes Badass junkie Donateur

Maximaal 1 nacht overslaan. En ik wil absoluut geen verplichtingen op de dag nadat ik aan drugs heb gedaan.

Voor de rest, coke basen, Methamfetamine. En heroine, ik geef sowieso niks om downers.

Ik ben eigenlijk wel tevreden over mijn gebruik. Ik hou het goed in de hand, zelfs met een flinke stash met echt vanalles. Genoeg afwisseling qua drugssoorten dus geen echte wens om nieuwe dingen te proberen, hoewel een aantal RC's wel mijn interesse hebben.

Quinn vindt dit leuk.
  4. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

ben zelf ghb vergeten :openmouth: ach voor de volgende keer, inderdaad een no go dankzij @Raver .

Raver vindt dit leuk.
  5. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik heb bijna alles wel geprobeerd inmiddels, maar heroine, basecoke en methamfetamine zijn voor mij nu nog wel een stap te ver ondanks dat ik wel nieuwsgierig ben naar het effect. Ik zeg ook niet nooit, maar acht de kans klein dat ik me ooit nog aan die middelen ga wagen.

Intraveneus drugs inspuiten is een beetje een lastige. DMT en ketamine zou ik bijvoorbeeld wel intraveneus eens in willen laten spuiten door een professional, gewoon omdat het unieke middelen zijn en je via die inname methode vrij zeker kunt zijn van doorbreken op DMT of een khole op ketamine. Maar elke andere drugs inspuiten en al helemaal dat zelf doen vind ik persoonlijk wel een stap te ver, de risico's lijken me gewoon niet opwegen tegen de rush die het kan veroorzaken. Sowieso is drugs spuiten ook wel zo'n beetje de allerlaatste grens die je overkunt gaan, veel extremer dan dat kan het eigenlijk niet meer woorden.

Rebell, Eik, Raver en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. ZERO-

ZERO- Badass junkie Emeritus Mod

Ja, beetje wat de rest zeg. Heroïne, basecoke en meth zijn van die dingen die je je niet voorneemt om te gebruiken, I guess. Ik gebruik sowieso niet zo snel drugs de laatste tijd, dus dan zal ik ook niet zo snel nieuwe dingen doen denk ik.

Meer dan 1 nacht doorhalen is voor mij ook een no go. Als ik weet dat ik langwerkende drugs ga nemen in het weekend neem ik meestal de maandag vrij van werk, en dat geeft me enorm veel rust. Ik zou het niet meer anders doen denk ik. Jezelf door allerlei verplichtingen heen slepen terwijl je nog een drugskater hebt is echt kut.

Rebell, acht.zes, Quinn en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. acht.zes

Naast no-go's zijn er ook to-do's.

Voorbeeld is het van tijd tot tijd mezelf opleggen van een drugsvrije periode. Dat het kan omdat je er de tijd voor hebt en het toch hebt liggen wil niet zeggen dat ik dan maar per se moet gebruiken. En dit helpt enorm om zelf de controle te houden over het gebruik en zo uit de problemen te blijven.

8. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

IV, Bewuste zelfbeschadiging of in ieder geval dermate veel risico nemen. Ik geloof niet echt dat mensen aan cognitieve dissonantie kunnen ontsnappen zodra ze aan IV beginnen. Daarnaast de verhoogde compulsiviteit van IV natuurlijk.

Heb ooit eens een paar fentanyl varianten gerookt uit nieuwsgierigheid, lig je na een paar seconden bij sprake van te kwijlen op de bank. Voelde overkill voor mij en niet de moeite, moet je al een monstertolerantie hebben wil je er echt van genieten denk ik.

Stoffen op zichzelf maak ik mij niet zozeer druk om, meer de (onderdrukkende) invloed die deze kunnen hebben op rationeel, menselijk handelen en het algemene bewustzijn. Nooit te lang in eenzelfde middel blijven hangen zoals Shulgin vaak zei.

Vrijheid is niet het kunnen doen en laten wat je wilt maar het kunnen leven naar de waardes en principes waar je naar streeft. Daar ligt mijn vage subjectieve no-go zone.

Laatst bewerkt: 19 sep 2018
    Raver, PsyTekZ, Mindless en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Amfitamientje Power

Amfitamientje Power Bewuste gebruiker

PRACHTIG VERWOORD!!!

We want more. We want more.

Jmths en Quinn vinden dit leuk.
  10. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker Donateur

No-go-zone: Heroïne,Crack,Crystal Meth
    Niet verstandig zone voor mij: Psychedelica

Quinn vindt dit leuk.
  11. Sally Tessio

Sally Tessio Bewuste gebruiker Tripreporter

Opiaten, crack, crystal meth.

Quinn vindt dit leuk.
  12. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

De laatste zin was van Immanuel Kant, ook wel de grondlegger van de (Europese) moraalfilosofie genoemd.
    Ik kan dus schaamteloos stellen dat ik het volledig met je eens ben. :wink:

Quinn vindt dit leuk.
  13. PsychedelicMagic

PsychedelicMagic Bewuste gebruiker

Mijn grens ligt bij genotsmiddelen gebruiken als zelfmedicatie om obstakels te overwinnen (bijv cocaïne gebruiken voor een vals gevoel van zelfvertrouwen, om dat ene blondje aan te spreken). Dat is vals spelen in het leven en dat wordt op de lange termijn niet beloond. Verder was mij niks te gek...

Quinn vindt dit leuk.
  14. Conjo

Conjo Bewuste gebruiker

Lieverd! Ik heb vernomen dat je elke dag blowde? In een oud discussie? Beetje dubbelmoraal ... Elke verslaafde zegt dat Drugs onder controle heeft.

Laatst bewerkt: 28 sep 2018
    Avīci vindt dit leuk.
  15. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

"oude discussie" + daarbij elke verslaafde zegt dat die drugs onder controle heeft.... noteer hoe jij over ghb en je ghb gebruik praat soms <3

16. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Mensen mensen mensen!
    Jullie vergeten 1 ding!

Flakka!

Eerste filmpje:

Tweede filmpje:

Dit is zo heftig! Zou ook geen crystal meth gebruiken. Maar dat liever dan die flakka!

Quinn vindt dit leuk.
  17. Bas

Bas Wijs gebruiker

Flakka schijnt best een prima drug te zijn eigenlijk. De personen in die filmpjes hebben gewoon overduidelijk te veel genomen. Ik zelf heb niet echt een no go drug, ik sta namelijk open voor alles al zet ik nou ook niet 1,2,3 een naald in me arm. Kbedoel, mocht ik te horen krijgen dat ik nog maar een week te leven hebben en dit blijkt dan ook te kloppen gezien mijn lichamelijke toestand, dan zou ik bepaalde drugs nog wel willen proberen. ;p

18. Techneut

Techneut Belezen gebruiker

Ik zou nooit GHB, Heroine of Meth nemen.

Als ik de tijd terug kon draaien had ik ook nooit coke gebruikt, maar dat terzijde.

Quinn en Bas vinden dit leuk.
  19. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Zorg voor een filmpje als het zo ver komt. Dan zou ik jou wel willen zien

Pakje coke altijd handig wanneer je dronken word en je bent in de club

Conjo en Quinn vinden dit leuk.
  20. Techneut

Techneut Belezen gebruiker

Erg jammer dat het zo verslavend is though.

Rebell en Quinn vinden dit leuk.
  21. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Gelukkig geen last van drank en coke staan onder aan in mijn lijstje van lekkere drugs :)

Conjo vindt dit leuk.
  22. Amfitamientje Power

B183F7D8-7476-4617-A9EF-B0CC7BFC283C.jpeg Zelfgemaakte ongezuiverde desomorfine (krokodil) is ook niet heel gezond.

Casaan vindt dit leuk.
  23. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Krijg meteen honger

24. Amfitamientje Power

25. acht.zes

Ik krijg zin in spareribs lol! :tongueout:

Lekker afkluiven!

Rebell vindt dit leuk.
  26. Bartek23

Bartek23 Newbie

Heroïne, cristal meth nooit een keer base voor te proberen misschien en ghb voor te proberen maar ghb teveel mensen die ik ken die verlorren zaak zijn nu. En niet langer als 1dag zal ik nie zeggen heb een uitzondering 1x in het jaar teknival in Frankrijk waar muziek dag en nacht aanblijft dan blijf ik zelf ook dag en nacht aan langste wat ik wakker geweest ben is 5dagen alleen niet slim de laatste avond voor het eerst lsd te nemen hahaha aan het begin erg goede ervaring en na 4-5uur wat minder fijne ervaring.

Quinn vindt dit leuk.
  27. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

jo wat is dit man de hell, waarom zou iemand dit doen. like snap dat sommige mensen dunner willen worden en sportschool gaan maar zo je vetlagen weg werken vind ik beetje ver gezocht. BAH :mask:

Casaan, Amfitamientje Power en Rebell vinden dit leuk.
  28. PakTaxi

PakTaxi Experimenterende gebruiker

Me wijk

Generaal_Grafsteen en Quinn vinden dit leuk.
  29. Conjo

Conjo Bewuste gebruiker

Ik heb gezegd dat heerlijk spul is. Altijd erbij gezegd dat TE lekker goedje is en gevaarlijk is! Na 8 jaar recreatief gebruik zonder problemen... Maar na vreselijk persoonlijk omstandigheden ging ik te ver met GHB! 2 x daardoor in Detox beland omdat ik nogal naïef was en onderschat wat keerzijde wat GHB was... Toch blijf ik het gebruiken omdat gewoon Te lekker is! Maar NU wel in mijn achterhoofd met een grens! Want dat punt wil je echt niet meemaken. Want afkickverschijnselen zijn echt vreselijk... vergeleken met de meeste anderen Drugs! Wat meestal tussen je oren zit!

30. Conjo

Conjo Bewuste gebruiker

Ik heb zelf 1 x gezien hoe iemand eruit zag, die aan crystal meth zat hij was al 2 weken wakker :') In de detox ik wist geen eens dat verkrijgbaar was in NL! Ieder geval niet in mijn omgeving... Rokershok zat gozer helemaal te tollen met ze ogen geen tanden in ze mond... Ik vroeg of alles nog oke ging … Hij kon je geen eens recht in je ogen aankijken, zei meteen erop dat geen medicijn was voor ze afkick na halve dag was al weg net als hero junky's die op de methadon zaten en moesten afbouwen van 0.2 naar 0...( Als ik goed heb ) volgens waren ze zelfde dag weg en niet meer terug gekomen.

31. Conjo

Conjo Bewuste gebruiker

Flakka is toch gewoon badzout ?

Quinn vindt dit leuk.
  32. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

kijk dat is wat meer achtergrond informatie over jezelf ben gewoon trots op je hoor mijn jonguh <3 geen zorgen deze queen blijft trots op zijn inwoners. zolang je het woordje Te blijft toepassen en de fouten uit het verleden blijft erkennen zit je goed. maar mijn jonguh ook al heb je de grens in je achterhoofd er is altijd nog een risico, zoals bij elke drug <3.

Conjo vindt dit leuk.
  33. Conjo

Conjo Bewuste gebruiker

Klopt maar ik heb wel eens depressief dagen mee gemaakt door drugs maar GHB slaat echt alles haha plofkop van vocht! dood en dood ziek zijn... super onrustig/paniekerig zijn, hartkloppingen megaaaa raar voelen in je hoofd dat je gewoon niet meer weet! Waar je het moet zoeken...bed echt zeik nat maar echt zeik nat van het zweten of je 2 dagen in je bed hebt gepist 2 dekbedden naast je bed om te wisselen! Zo erg ziek zijn dat je maar rondjes in huis gaat lopen. Het is niet ff lekker uitzieken in bed lekker filmpje kijken... Ik wist geen geen eens dat je GHB moest afbouwen snacht zoveel lopen kotsten dat Mn ogen rond Iris helemaal doorbloed... doktoren zeiden dat ik geluk he gehad dat ik geen hersenbloeding had gehad. Vreselijk idd blijft oppassen met GHB maar je leert deze drugs te gebruiken als je diepte punt hebt gezien wat het met je kan doen.... ik heb daarna geleerd bij de eerst symptomen zoals hartkloppingen meteen kappen met die zooi en als niet anders kan paar biertjes drinken zodat je geen last hebt en ff paar weken/maanden rust houden want symptomen komen steeds sneller terug en heftiger. Want Gtjuh nemen is zo gedaan ff snel dopje en je voelt helemaal top zorgloos en niemand die het merkt. Daarom gevaarlijk spul:)

Quinn vindt dit leuk.
  34. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

GHB.

Conjo en Quinn vinden dit leuk.
  35. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie Emeritus Mod

ik schuif die no-go zone al jaren voor me uit :sweatsmile:

Casaan en MDMAZING vinden dit leuk.
  36. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Ik nog niet, heb nog geen GHB gedaan terwijl sommige mensen waarmee ik omga het wel gebruiken en ik er dus makkelijk aan kan komen. Als ik al die horror verhalen over G lees vind ik dat het volkomen normaal is dat ik het niet probeer. :)

Quinn vindt dit leuk.
  37. -DONE-

-DONE- Experimenterende gebruiker

Ik zal nooit een naald in m'n lichaam steken...

MDMAZING, Sammeke47 en Quinn vinden dit leuk.
  38. pelgrim

pelgrim Bewuste gebruiker

Een NoNo voor mij is IV gebruik. Thank god voor mijn naalden fobie :grin:

Sammeke47 en Quinn vinden dit leuk.
  39. pelgrim

pelgrim Bewuste gebruiker

Ook Scopolamine oftewel Datura een no go zone.

Google eens en je weet genoeg, wat een scary toestanden zeg.

Casaan vindt dit leuk.
  40. DeApotheek

DeApotheek Belezen gebruiker

voor mij is heroine echt een no go. alleen zo als ik nu over heroine denk dacht ik ook ooit over coke. voor mijn gevoel als je over de grens van ghb en coke gaat dan is de stap naar een keertje heroine of meth toch echt sneller gemaakt dan ik helaas wil toegeven. Ik kan me nog goed herinneren dat ik voorlichting had in de brugklas over drugs, en iemand vertelde over cocaine, voor mij was dat echt dood eng en iets wat ik nimmer nooit zou doen. maar nu is een halfje sos halen net zo normaal als bier drinken in het weekend.

ik ben gelukkig heel erg bang voor naalden en zou daarom echt nooit de stap tot spuiten kunnen maken. daarom is mijn echte no go spuiten.

pelgrim en Quinn vinden dit leuk.
Laden...