Thuis drugs doen

Wbmercy

Newbie
Hallo iedereen,

We zitten weer met z'n alle thuis en ik vroeg me af of jullie ideeën hebben hoe je het thuis leuk kan maken met drugs. Zelf heb ik met een groepje(8 vrienden) in de eerste lockdown een soort thuis festival geviert. Voornamelijk xtc gebruikt, erg leuk maar niet zo leuk als ik had verwacht. Een beetje saai achtig.

Binnenkort wil ik met mijn huisgenoten (4) 2cb doen. Hoe maak ik de situatie leuk? Of moet ik me er gewoon wat minder mee bezig houden? Hebben jullie misschien leuke ideeën?

Ik hoor graag wat jullie denken:wink:

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Naar buiten gaan.

Jullie zijn een huishouden, dus moet kunnen toch? Nadeel is wel dat het nu vaak druk is in de natuur. Maar dat ligt er een beetje aan waar je woont.

Thunderdome

Wijs gebruiker
Ik hou binnekort ook weer es n huisfeesje met 11 man. Xtc, ketamine en een helehoop lachgas staat op de planning. Gewoon lekker de muziek aan en spacen met z'n allen :) leuker kan het toch niet worden? Ik heb er in ieder geval enorm veel zin in! Laatste keer XTC was in februari voor mij op Dediqated (Gelredome). Lekker veel serotonine gespaard :grin:

Wat ik bedoel te zeggen: geniet van het moment.

Vchip

Badass junkie
boswandeling maken op paddo's en nieuwe inzichten opschrijven, speed snuiven en gedichten schrijven, mdma gebruiken en met elkaar knuffelen, crystal meth doen en thuis discoen op jaren 80 muziek terwijl je bent verkleed als iemand die in de jaren 80 leeft//// muziek luisteren, films kijken, truth or dare, hide and seek, schommelen op de boomschommel, drankspellen spelen, roddelen, een bankoverval organiseren, een goede daad verzinnen en verrichten, een dier ontleden, ufo's lokken met behulp van ce5 meditatie, geesten oproepen, debatten voeren onder invloed van coke, je diepste geheimen in de groep gooien, een schilderij maken na een diepe salvia trip

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
boswandeling maken op paddo's en nieuwe inzichten opschrijven, speed snuiven en gedichten schrijven, mdma gebruiken en met elkaar knuffelen, crystal meth doen en thuis discoen op jaren 80 muziek terwijl je bent verkleed als iemand die in de jaren 80 leeft//// muziek luisteren, films kijken, truth or dare, hide and seek, schommelen op de boomschommel, drankspellen spelen, roddelen, een bankoverval organiseren, een goede daad verzinnen en verrichten, een dier ontleden, ufo's lokken met behulp van ce5 meditatie, geesten oproepen, debatten voeren onder invloed van coke, je diepste geheimen in de groep gooien, een schilderij maken na een diepe salvia trip
:neutral:

Bovenaan