Thuishaven tips

lunaaaaaa

Newbie
Hoi allemaal, ik ga 10 juli naar de zomer opening van thuishaven en dit is tevens mijn eerste keer thuishaven. Ik heb wel ervaring met xtc, alleen nog niet op festivals en dus ook niet thuishaven. Heeft iemand cruciale tips over x gebruik op thuishaven en thuishaven in t algemeen?
thanks!

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Lees je in over doseringen. Less is more. Verder zo nu en dan wat water drinken, maar niet teveel. Glas of 2 per uur. Verder lopen er bij Thuishaven aardig wat beveiligers rond (ook onherkenbaar).

Als het even wat minder gaat, loop een rondje, ga even ergens zitten en wat praten, dan is alles zo weer goed. Eigenlijk zijn er niet echt dingen of cruciale tips wat anders is op een festival dan thuis. Enige is de temperatuur. Als het een hele warme dag is neemt de kans op oververhitting toe, dus hou daar rekening mee.

Verder vooral genieten, want het is heerlijk op een festival. Koop zeker ook een (veel te duur) raketje!

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Sorry maar ik moet gelijk een beetje een zure opmerking maken: de uitgaansgelegenheid die je noemt kan problemen krijgen als ze openlijk geassocieerd worden met drugsgebruik. Voor hun vergunning moeten ze ervoor pleiten om drugsgebruik zoveel mogelijk tegen te gaan (terwijl ze natuurlijk weten dat het gebeurt en het onmogelijk volledig kunnen voorkomen). Ik vind het wel zo vriendelijk daarom om niet de naam te noemen van de uitgaansgelegenheid zodat ze niet zo snel ter verantwoording worden geroepen.

De tip is om regelmatig te gaan afkoelen, niet te veel water drinken, je xtc-pil laten testen, liever niet meer dan 140 milligram MDMA op een avond nemen, en onthoud dat je op een feest soms een beetje moet dimmen met hoe enthousiast je bent over wildvreemde mensen. Ga liever met een paar mensen die je lief zijn en verstevig die band.

Oh en leg van te voren alvast je verschillende doses klaar en verstop je ergens in je kleding voordat je naar binnen gaat. Zoek een discrete plek om het in te nemen. Iedereen moet het helaas een beetje stiekem doen maar dat is onderdeel van het spel.

Verder zal het vast allemaal hartstikke leuk zijn.

Fenomenaal

Experimenterende gebruiker
Hoi allemaal, ik ga 10 juli naar de zomer opening van thuishaven en dit is tevens mijn eerste keer thuishaven. Ik heb wel ervaring met xtc, alleen nog niet op festivals en dus ook niet thuishaven. Heeft iemand cruciale tips over x gebruik op thuishaven en thuishaven in t algemeen?
thanks!
Wat leuk Luna, ik ben er ook 10 juli!

Ik stop zelf meestal de xtc in mn onderbroek en neem het of voor ik naar binnen ga of op een dixie. Zorg ervoor dat ze het niet zien of vinden, want dan word je er uit gezet.

Zorg dat je ieder uur water drinkt, steeds een rondje gaat lopen en af en toe iets probeert te eten, zoals een banaan of snoep.

Mocht er iets gebeuren of fout gaan, ga vooral naar de ehbo en vertel wat je hebt genomen. Ze zijn heel lief en kunnen je goed helpen, weet ik uit eigen ervaring :).

Ik hoop dat je wat aan mn tips hebt en geniet ervan!!!!

Bovenaan