1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Evenement! Thuishaven

Discussie in 'Muziek en uitgaan' gestart door Krullen, 24 jan 2019.

Tags:
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Krullen

Krullen Experimenterende gebruiker

Hoi hoi!

Ben ik weer, me keurig aan de 3+ maanden regel gehouden en dan is het volgende week zondag weer tijd om te feesten!

Dit keer gaan we met een flinke groep naar thuishaven (speedy J).
    Ik ben dus nog nooit op thuishaven geweest en maten van mij ook niet, hier hadden wij dus een vraag:
    Zijn er do's en don'ts op thuishaven, natuurlijk het liefst horen we de positieve verhalen en tips om echt te doen.

Met vriendelijke groet,
    Krullen en kompanen

Fenrir vindt dit leuk.
  2. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Do: genieten van speedy j’s beuktechno

Don’t: overpriced lachgas kopen, heen gaan als je ouder dan 30 bent (het is net een kinderfeestje daar).

Fenrir vindt dit leuk.
  3. Krullen

Dank dank, gelukkig zelf ook nog een ‘jonge god’ :wink:
    Ja speedy J echt enorm zin in

4. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Trek je ook niet te veel aan van mijn gemekker. Gewoon heen gaan en plezier maken. Denk niet dat er echt bepaalde do’s zijn. Je vermaakt je wel!

Krullen vindt dit leuk.
  5. Amfitamientje Power

Amfitamientje Power Bewuste gebruiker

Gewoon plezier hebben en de tent afbreken denk ik.

6. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Kom al sinds ze op de oude locatie zitten.
    Komen echt leuke meiden daar en we gaan daar heen met een groep van wel 30 mensen.

Super gezellig daar Prison weet niet waar hij het over heeft..

Krullen en Prison vinden dit leuk.
  7. Krullen

Goed om te horen! Komen toevallig ook weer een hoop bekenden, dus zal weer gezellig worden.
    Laat na dit evenement wel weer van me horen!

Prison en Rebell vinden dit leuk.
  8. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Ben jij iemand die een feest beoordeeld op de factor: leuke meiden?

Albedo vindt dit leuk.
  9. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ik wacht nog ff tot de zon er is :sunface:
    Have fun!

Krullen vindt dit leuk.
  10. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Wat vond je er van?

11. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

@Krullen wij geven ook een paar leuke indoor feestjes in Amsterdam in de grootste clubs maar ook de raves in de tunnels. ik zal je een link sturen via pb kan je kijken of het jou ding is. Is de zelfde scene.

Krullen vindt dit leuk.
  12. Krullen

Heel gaaf Rebell, misschien misverstand maar ga aankomende zondag :)

Rebell vindt dit leuk.
  13. Krullen

Die tunnel raves lijken me perfect, zeker als de temperatuur iets aangenamer is

Rebell vindt dit leuk.
  14. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Deze zomer hebben we een paar die zijn echt het leukst.

Zal die link ook nog sturen.

Krullen vindt dit leuk.
  15. Lager

Lager Newbie

Ben er zo’n 5 keer geweest nu en is echt een hele leuke locatie. Pas wel op met het meenemen van drugs want de keren dat ik er geweest ben kijken ze daar heel streng naar, zelfs als je al binnen bent.

Ik werd zelf ook een keer met een vriend meegenomen door de bewakers, omdat een bewaker achter ons een zakje vond toen ze met een zaklamp achter ons kwamen kijken.

Maar have fun!

Krullen vindt dit leuk.
  16. Ben er 1x geweest mooi gehad toen, gezellige sfeer en goeie locatie om ff hard te feesten. Drugs gebruiken kon toen mooi op de dixis weet niet of die er nu nog staan zoals toen.

Krullen en Rebell vinden dit leuk.
  17. Jen

Jen Belezen gebruiker

Thuishaven veel goede dj's veel mooie mensen en gezellige sfeer! :heartsuit:

Krullen vindt dit leuk.
  18. Krullen

Thanks voor de tip! Ja drugs gaan we zeker gebruiken, dixi’s its gonna be :)

Nog heel even, kan nu echt niet meer wachten

19. Jen

Jen Belezen gebruiker

Ohhh nee dat is verschikkelijk boven de dikke drollen en mdma plasjes :kots:

20. Krullen

Zal helaas wel moeten :xtc::rolleyes:

21. Krullen

Nou gister dagje thuishaven gehad, laat ik eerst beginnen met wat een te gekke locatie.
    Controle was zeer goed, misschien soms wel een beetje te veel met security in burger.
    Hele relaxte mensen leren kennen, hiernaast ook nog een stuk of 30 bekenden waar we een flinke tijd mee hebben staan feesten. Wat wel heel erg fijn is op thuishaven, is dat er gratis drinkwater te krijgen is.

Eenmaal aangekomen gelijk aan de XTC gegaan, wel de dixies in ivm strenge controle op het terrein zelf. (dixies heel smerig, om het uur/ 5 kwartier terug naar de dixies om een kwartje bij te nemen, lag net aan hoe lekker ik ging)
    In de loods heerlijk stampen, hierna hebben wij de avond afgesloten in de hoofdtent met een flinke groep bekenden.
    In de loods en hoofdtent een hoop nieuwe mensen leren kennen die je aanspraken omdat je zo lekker ging.

Rond een uurtje of 5 een ballontje gedaan onder invloed van X, nou dat is me toch een ervaring.
    Heb eerder dronken, stoned en nuchter lachgas gebruikt. Maar onder invloed van X is dit echt bizar gaaf.
    Schrok er zelfs een beetje van, zo overweldigend.

In de loods super relaxte gasten tegengekomen, hadden brillen mee waardoor je alles in het 6-voudige zag.
    Heel relaxed met deze gasten staan babbelen en chillen.

Verder heel fijn feest, nu lekker uitrusten en van de zomer ben ik hier heel wat vaker te vinden.
    Dit ook zonder drugs te gebruiken!

p.s. heel positief verrast dat ik meerdere malen heb kunnen plassen tussendoor

Groetjes,
    Krullen

Rebell en ToetjesMonster vinden dit leuk.
  22. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Krullen
    Ik dacht dat gratis drinkwater inmiddels een verplichting is op parties?

23. Krullen

Op een hoop feesten is dit misschien bij de EHBO wel te verkrijgen, maar niet zo openbaar

Rebell vindt dit leuk.
  24. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Liep er security in burger rond? Wat kinderachtig zeg.

25. Krullen

Yess, in onder andere spijkerjasjes en dan wel oortjes in. Dus tussendoor snoepen leek me geen slim idee :wave:

Rebell en Prison vinden dit leuk.
  26. Jen

Jen Belezen gebruiker

Hey ja de Circus tent heeft een leuke sfeer hé!
    Ga binnenkort daar ook weer even een feestje pakken

Ik ben zo sneekie dat ik overal snoep op het juiste moment :innocent:
    Maar je moet doen wat goed voelt voor jezelf :handok2:

Rebell en Krullen vinden dit leuk.
  27. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Nee, zou ik zeker niet doen. Helemaal als je al onder invloed bent dan is het risico inschatten aardig lastig.
    Als er beveiliging in burger rondloopt is dat voor mij wel een reden om niet naar zo’n feest te gaan.

stomme eend en Krullen vinden dit leuk.
  28. Krullen

Ja het heeft me de plezier niet echt ontnomen, sta bij thuishaven niet uren te wachten voor een dixie. Dus dit ja lastig als je andere drugs wil gebruiken waar je continu voor moet bijnemen, maar op de xtc lukt het prima.

Vooral de sfeer deed me echt enorm goed, ben hier in de zomer vaak te vinden!

Jen vindt dit leuk.
  29. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ik ook denk vanaf de lente!

Tja als je niet meer naar een feest wilt gaan omdat de beveiliging goed geregeld is dan moet je ook thuis blijven en maar nergens meer heen gaan.
    Beveiliging op elk festival in Amsterdam is goed geregeld.

30. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Als de beveiliging in burger rondloopt is dat voor mij een indicatie dat er iets niet goed is.

1. De organisatie wil drugsgebruik zo veel mogelijk minimaliseren en mensen er uit trappen (organiseer dan geen techno feest en verkoop dan geen ballonnen)
    2. Er loopt fout publiek rond waardoor het nodig is dan beveiligers in burger gaan.

Voor mij zijn beide redenen genoeg om hier niet meer heen te gaan.

stomme eend en Fenrir vinden dit leuk.
  31. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Dit was al in de sporthallen zuid zo in de jaren '90 zo.
    Organisaties hebben de verantwoordelijkheid om aan de gemeente te laten zien dat ze er alles aan doen om drugs buiten de deur te houden.
    Het is gewoon een spelletje.
    Anders kunnen ze deuren zo moeten sluiten!
    En verliezen ze hun vergunning!
    Dat heeft niks met foute gasten te maken man.
    Mijn oom had een eigen club ik weet precies hoe dit allemaal werkt.
    Iedereen is wappie bij thuishaven en iedereen weet het.
    Wij doen het ook feesten organiseren en spuiten ballonnetjes.
    Dit heeft gewoon allemaal te maken met vergunningen.
    Zoals ik al eerder zei in deze post.

Echt prison :tearsofjoy::sob:

Jen vindt dit leuk.
  32. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Bij een bepaalde type feesten gebeurt dit inderdaad. Bij de raves waar ik heen ga niet. En volgens een vergunning hoef je echt geen beveiliging in burger in te zetten.

Jammer dat je het persoonlijk moet maken in je laatste regel.

33. Krullen

Ik denk zelf dat als je wekelijks dit soort feesten geeft, je wel te maken krijgt met strenge controle van gemeentes. Dit ook omdat de politiek zich flink aan t bemoeien is met drugsgebruik.

Kan natuurlijk niet ruiken wat hun motivatie is, maar dit lijkt me een reeele reden

Rebell en Jen vinden dit leuk.
  34. Jen

Jen Belezen gebruiker

Natuurliijk is overal zo!
    Drugsgebruik is bij alle feestjes wel bekend.
    Is overal zo maar sommige weten dat gewoon niet.

Rebell en Krullen vinden dit leuk.
  35. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Misschien ben ik ook wel te puristisch voor de gemiddelde feestganger/xtc-gebruiker.

Krullen vindt dit leuk.
  36. Lichtjeshemel

Lichtjeshemel Experimenterende gebruiker

Heel Thuishaven is ingericht op drugsgebruikers: ze verkopen ballonnetjes, lollies, ijsjes, appels, de flesjes water staan hoog opgestapeld, etc. Iedereen staat strak (incl het Thuishaven personeel zelf) en iedereen weet het. :tongueout:

De strenge controle en beveiliging is inderdaad meer omdat het een moetje is vanuit de gemeente, niet omdat ze drugsgebruik willen tegengaan of omdat er problemen zijn. Ik kom al jaren op Thuishaven en heb er nooit echt een slechte sfeer ervaren, natuurlijk heb je overal wel wat rotte appels maar het publiek is over het algemeen leuk en de organisatie weet goed op de wensen van het publiek in te gaan.

Jen, Krullen en Rebell vinden dit leuk.
  37. Guapo Temudgin

Guapo Temudgin Belezen gebruiker

Huh heb ik iemand uitgenodigd dan?

38. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Dus dat :peace3:

39. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Klinkt als een standaard Amsterdams feestje. Heeft niet zo veel met een rave te maken imo.

40. Lichtjeshemel

Lichtjeshemel Experimenterende gebruiker

Maakt dat uit dan? Zolang ik het er naar me zin heb maakt het me geen bal uit of iets een "standaard Amsterdams feestje" of een "echte rave" is. Ik houd niet van labeltjes. :upsidedown:

Laden...
Vergelijkbare Topics - Thuishaven
  1. deepspace
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    753