1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

tijd dat ze komen brengen

Discussie in 'Opiaten' gestart door Junk4life, 16 apr 2019.

Tags:
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Junk4life

Junk4life Experimenterende gebruiker

is het normaal, dat je dealer je eerst heel snel dope komt bezorgen, bijv. binnen kwartier en na een paar weken je steeds minstens half uur tot uur minimaal of langer moet wachten moet wachten?

2. SuperSilverHaze

SuperSilverHaze Experimenterende gebruiker

Misschien heeft hij het wel druk of iets anders te doen.. Wij kennen jouw dealer verder niet dus daar kan ik niks over zeggen maar ik vind een half uur nog goed te doen

3. Zwijgrecht

Zwijgrecht Bewuste gebruiker

Klopt maat sinds de nieuwe CAO van kracht is is het allemaal kut. Eerst had je nog de 30 minuten regeling maar sinds dat weg is is het schering en inslag. Laatst liet iemand me 56 minuten wachten, maar heb een klacht ingediend. De ombudsman zei weinig voor me te kunnen betekenen. Drugsdealers hebben nu recht op 45 minuten pauze elke 6 uur. Ik vind het overdreven en zie dat sommige dealers hun tachograaf hacken, maar we moeten het er nou eenmaal mee doen vrees ik

4. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Binnen een uur normaal? Wow das snel!

5. Krullen

Krullen Belezen gebruiker

Ligt eraan wat voor dealer, toen ik jong waren de hasj jongens binnen 20 minuten bij je.

Snoepies is een ander verhaal, heb daar een vaste jongen voor en daar probeer ik altijd een plekje in Mn agenda voor te zoeken

6. Kitsune

Kitsune Newbie

Hier mag je er zelf om komen geen aan de deur levering dus prijs jezelf gelukkig

7. Genieter

Genieter Belezen gebruiker

Dealers die hele goede spullen verkopen, die hebben het meestal wel druk.
    Mensen die rotzooi verkopen zullen wel gelijk binnen een kwatier voor je deur staan wanneer jij je geld wilt uitgeven voor Lidocaïne...
    I geusss...

hansje1963 vindt dit leuk.
  8. hansje1963

hansje1963 Experimenterende gebruiker

Ik ben blij dat ik met die meuk die tegenwoordig wordt verkocht gestopt ben, versneden troep maakt je ziek, goede dope ook maar dan heb je er nog plezier van gehad... Begin jaren negentig lag de dope nog op 80%zuiver en nu hooguit 20%?? En dan ook nog eens een uur wachten.... Jonge marocs die de versneden dope nog verder versnijden, jammer maar voor mij een (mede) reden geweest om te gaan kappen met de kneut...

9. Legio Patria Nostra

Legio Patria Nostra Bewuste gebruiker Donateur

Ieder nadeel heb z'n voordeel , toch...

10. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

De cijfers laten toch echt iets anders zien, de kwaliteit van de coke is alleen maar beter geworden de laatste jaren. Van ruim 49% in 2011 naar ruim 68% in 2017. (bron: nationale drug monitor jaarverslag 2018 waarin de gemiddelde testuitslag van cocaine in de testcentra van 2011 tot 2017 genoemd worden)

Ik denk zo dat mensen die regelmatig coke snuiven en beweren dat de kwaliteit van de coke steeds slechter is geworden met de jaren gewoon last hebben van tolerantie. Daarnaast is het een feit dat het overgrote deel van de genoemde percentages in dit soort reacties ter plekke wordt verzonnen puur om hun stelling kracht bij te zetten (zo ook hier weer iemand die stelt dat in de jaren 90 de gemiddelde kwaliteit 80% was en dat die nu nog maar 20% is wat gewoon bullshit is als je een en ander gaat opzoeken.)

Als je met percentages komt, doe er dan een bronvermelding bij.

Fenrir vindt dit leuk.
  11. hansje1963

Ik dacht dat het over heroïne ging, de cocaïne wordt ook minimaal voor meer als de helft versneden eer het hier is... Tot de jaren 90 was er goed spul in omloop, blij dat ik er klaar mee ben...

12. hansje1963

Btw, die testen, worden die gedaan van opiaten van een gemiddelde dealer of van de "grote" hoop? Er staat zoveel bullshit op het internet dat dat ook niet erg betrouwbaar zal zijn, de wat oudere gebruiker zal beamen dat eind jaren zeventig /tachtig de kwaliteit van beide uitstekend was!

13. acht.zes

@hansje1963
    Excuus, ik nam aan dat het over coke ging. My bad.

Over heroine staan er geen cijfers in dat rapport betreffende de kwaliteit.

De cijfers waarover ik het heb zijn niet zo maar neergekwakt op het forum door een leek, maar zijn het resultaat van wat er in testcentra wordt aangeleverd door gebruikers die hun drug laten testen. Het is dus het gemiddelde van geteste drugs, het zou best kunnen dat vooral mensen met hoge kwaliteit hun spul vaker laten testen of juist mensen met lage kwaliteit, geen idee.

Feit is dat er maar heel weinig mensen hun drugs laten testen, zo zijn er in 2017 ruim 1100 cokesamples ingeleverd bij testcentra wat wat wel heel erg weinig is als je dat vergelijkt met wat er jaarlijks aan coke geconsumeerd wordt in Nederland.

Voor jou de link naar die jaarlijkse nationale drug monitor jaarverslag uit 2018 die dus betrekking heeft op 2017 maar waar ook vergeleken wordt met eerdere jaren:

https://www.trimbos.nl/docs/8081bdca-2ff7-4b5d-98df-a961a3888fa8.pdf

hansje1963 vindt dit leuk.
  14. hansje1963

Hoi, misschien is het idd zo dat de goede cocaïne meer getest wordt, ik heb jaren geen cocaïne gebruikt maar mij viel het steeds op dat de smaak van de basecoke steeds vreemder, goor en chemisch ging smaken en ondanks het rocks waren in de verste verte niet meer naar coke smaakte.. Voor mij persoonlijk was dat achteraf erg gunstig want op die manier kon ik er makkelijker afstand van nemen, mijn "hoofdverslaving" was heroïne en dat was voor mij wat pittiger om overboord te zetten, ik ben niet op dit forum om gelijk te halen, ik deel graag mijn ervaringen met anderen. Groetjes.

15. acht.zes

@hansje1963
    Die cijfers die ik noemde betrof overigens de snuif-variant van coke.
    Maar goed, fijn dat je er vanaf bent. :)

Ik gok zo dat de echte verslaafden niet naar het testcentrum gaan, die zijn alleen maar geinteresseerd in de volgende high, vinden het zonde van hun drugs en die zitten toch al in een situatie dat ze niet echt meer over hun gezondheid inzitten.

Twirley Bird en hansje1963 vinden dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...