1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ACTIE - GRATIS Tijdelijk Gratis Wietzaadjes bij Gold Seeds!

Discussie in 'De kweek- en crea-hoek' gestart door GoldSeeds, 19 jan 2019.

Wietzaadjes, kwaliteit wiet zaden kopen - Gold Seeds
  1. GoldSeeds

GoldSeeds Newbie

Tijdelijk Gratis Wietzaadjes bij Gold Seeds!

Gold Seeds is een nieuw wietzaadjes merk dat sinds enkele maanden kwalitatief hoogwaardige feminised wietzaadjes levert voor de hobbykweker zoals jij. Om je kennis te laten maken met deze lijn feminised wietzaadjes hebben we tijdelijk een unieke actie voor bezoekers en leden van DrugsForum.nl! Wil jij een mooie kweek opzetten met de zaden van Gold Seeds? Dat kan nu tijdelijk geheel gratis tot 25 euro!

Wel vragen we je hiervoor je ervaring met ons en anderen te delen. We hopen uiteraard dat je tevreden bent met de kwaliteit en service van Gold Seeds. We willen je dan ook vragen in ruil voor de gratis wiet zaden een review te schrijven op onze website of op dit forum onder dit topic als een reactie.

Gratis Wietzaadjes bestellen! (tot 25 euro)

Hoe het werkt?

1. Bestel je wietzaadjes in onze webshop: https://goldseeds.nl/ .

2. Gebruik bij het afrekenen couponcode: DFGRATIS.

3. Laat voor ons op het forum of op onze website een beoordeling achter.

Wij hechten vooral waarde aan je ervaring met onze zaden, wij waarderen het dan ook erg als je ons laat weten wat je van je bestelling vond! Ook foto's van je kweek zijn welkom!

Team Gold Seeds!

Laatst bewerkt: 22 jan 2019
    MacLeod, acht.zes en Fenrir vinden dit leuk.
  2. MacLeod

MacLeod Admin Medewerker Beheerder

3. Helpende Fries

Helpende Fries Experimenterende gebruiker

Erg interessant en leuk aanbod, ik zal nu even kijken in jullie winkel. Ben benieuwd, die review zal ik zeker schrijven.
    bedankt.

GoldSeeds vindt dit leuk.
  4. acht.zes

acht.zes Badass junkie Donateur

Helaas heb ik al een waarschuwing aan mijn broek, bij telen wordt ik uit mijn huurhuis gezet...

5. Helpende Fries

Meen je, 5 is gedoogd dacht ik.

6. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik durf het ook niet aan, wonend in een huurappartement in België (en de wet hier niet heel goed kennend) en toch regelmatig de huisbaas, collega’s, familie en/of vrienden over de vloer die mijn drugsliefde niet delen. :wink: Zakjes met drugs kan ik verstoppen maar een stel wietplanten wordt toch moeilijker :’) Wel jammer want het lijkt me wel tof! Ooit als ik een echt eigen grotemensenhuis in Nederland heb ^^

7. acht.zes

acht.zes Badass junkie Donateur

@Helpende Fries
    Ik ben begonnen met 5 planten op het balkon en hield uiteindelijk 3 over van 2,5 meter hoog die het hele balkon omvatten. Dus qua aantal dacht ik dat ik wel goed zat.
    Maar toen begonnen ze te bloeien en zijn mijn bovenburen bijna ontslagen omdat al hun kleren naar de wiet stonken (iedereen hier hangt zn kleren op de waslijnen aan t balkon). En toen hebben ze het gegooid op dat je geen overlast mocht veroorzaken en dat deed ik dus blijkbaar, ik woon op 3 hoog en je kon de wiet ruiken tot op de 9de verdieping lol.
    Ook stond er in mijn huurcontract dat ik geen wietplantjes mag telen.

Ik heb ze net op tijd geoogst, dag later stond de politie voor de deur.

Een jaar later wou ik het nog eens overdoen met 5 mini wietplantjes, maar de bovenbuurman zag ze voor mijn raam staan, kwam verhaal halen een heeft nog met een bijl mijn keukenraam ingeslagen. Buurman nachtje cel, en mijn stekjes heeft de politie meegenomen en paar weken later die brief van de woningbouwvereniging met die laatste waarschuwing.

Toen t koopcontract nagekeken en het staat er echt in. Dus ik pas helaas...

GoldSeeds en Prison vinden dit leuk.
  8. Helpende Fries

Erg jammer, in Nederland worden 5 planten geaccepteerd onder de voorwaarden dat je of in een koopwoning woont zonder al te veel gedoe, of je woont in een huurhuis zoals jij, dan wordt het evengoed getolereerd tenzij de officieel naaste buren er een klacht over indienen. Achja zo is Nederland.

9. Prison

Prison Bewuste gebruiker

De bovenbuurman wilde ze afpakken zeker haha.

Maar opzich wel fair point van de woningbouw, als mensen er echt last van hebben (bijna ontslagen, lol). Als je gewoon een tuin hebt of een vrijstaand huis dan ben je veel minder snel mensen tot last denk ik. Io durf het op mijn dakterras ook niet aan midden in de stad.

10. Keesoe

Keesoe Experimenterende gebruiker Donateur

Alleen 5 planten wordt inderdaad vaak gedoogd maar als er ook maar 1 lamp boven hangt wordt het al professionele teelt gezien en dan mag het niet. maar 5 planten zonder lamp worden ook vaak al weggehaald hoor zonder verdere sancties.

11. PaddoKweker

PaddoKweker Experimenterende gebruiker

hoewel ik nogal (zeer) slechte ervaringen heb met de opbrengst van autoflowers wil ik deze uitdaging graag aangaan. Graag jullie aanbeveling van het soort wat ik het beste kan kiezen voor een redelijke tot goede opbrengst.

12. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Gedoogd is wat anders dan dat het ook bij wet is toegestaan mensen. Hoezo snappen mensen nog steeds niet dat gedogen iets anders is dan legaal?

En ja en huisbaas heeft gewoon alle recht om dat te weigeren, zeker als er duidelijk overlast in het spel is. De politie zal niet snel een paar plantjes in beslag nemen, maar als er klachten van overlast komen natuurlijk wel.

Daarbij vind ik dat je persoonlijk ook wel kunt bedenken dat 3 mega planten die een heel balkon beslaan al snel tot overlast zorgen en het ronduit asociaal gedrag als je daar mee doorgaat.

13. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Maar ze hebben niet alleen maar autoflower zie ik. Zelf zou ik nooit autoflower kweken, niet eens vanwege de eventuele lage opbrengst maar vanwege de inferieure genetica die ruderalis met zich brengt wat per definitie minder sterke wiet betekent.

Leuk aanbod, maar helaas woon ik momenteel iets te klein voor het kweken van wiet. Als ik wat groter woon en ik weet zeker dat ik er geen anderen van last mee ben dan wil ik nog wel eens wat plantjes proberen voor de fun.

14. GoldSeeds

GoldSeeds Newbie

Het ligt een beetje aan de manier waarop je wilt gaan kweken en hoelang je daar op wilt wachten. Wanneer je buiten gaat kweken dan kan ik je een autoflower aanbevelen. https://goldseeds.nl/zaden/wietzaad-soorten/autoflower-wietzaadjes/

Geen autoflower kan buiten ook, maar dan moet je iets meer geduld hebben en iets meer aandacht geven aan je plantjes. Dit omdat je dan het beste kunt gaan verduisteren. Ga je binnen kweken dan is mijn advies om geen autoflower te kiezen. Puur om wat @Psychedelibee zegt.

Succes!

15. PaddoKweker

PaddoKweker Experimenterende gebruiker

Ik ben een buitenkweker. De 2 soorten waarbij ik goede resultaten heb zijn van je collega Royal Queen Seeds te weten de Special Queen en van Spliff Seeds de Polm Gold Outdoor. Deze soorten zonder te verduisteren en oogst in oktober november.
    De Royal Bluematic auto en de Quick One auto vond ik uiterst teleurstellend (nog geen 10 gram opbrengst gedroogd gewogen)
    Dus aan jullie de uitdaging om mij de adviseren in jullie autoflowering om toch een beetje vroege oogst te kunnen hebben.
    Verduisteren is door mijn werk geen optie.

16. GoldSeeds

GoldSeeds Newbie

Dan is dit je beste keus! https://goldseeds.nl/product/afghan-skunk-autoflower/ PS. Royal Queen is ook een prima strain hoor!

Laden...