Tip om zwaar te spacen..

mercury.31

Experimenterende gebruiker
Wacky zei:
mattskovic zei:
Osi` zei:
mattskovic zei:
Jeller zei:
nuchter is er nie zo veel aan vind ik
ik ben niet echt voor die flauwval spelletjes :tongueout:
en ik zit liever chill in een stoel of ergens anders als ik stoned ben :tongueout:
² that!
Gewoon 1 goeie dikke peuk. Een superzalige stoel die chill ligt. Flesje sterke drank en een TV. Of verander die TV in een pokertafel bij u thuis en enkele kameraden met dezelfde benodigdheden (peuk + fles alcohol)

Slap ouwehoere en een flink potje pokeren onder invloed van drank en wiet.
nog nooit aan gedacht om stoned te pokeren :tongueout:
heb al de neiging om wiet te gaan halen en kameraden te bellen :tongueout:

Ben een keer 4e geworden in een live toernooi terwijl ik erg stoned was.
twas net zon beetje uitgewerkt aan de final table, anders had ik misschien gewonnen :)

hoe gruwlijk, ik poker wel beter als ik aangeschoten ben, maar ik heb het nog nooit stoned geprobeerd, miss vanavond

Northawke

Wijs gebruiker
Meh, vroeger deden ze bij mij op school ook van die spelletjes. Vond het toen al niet stoer, al die meisjes die in de wc van hun stokje gingen. Ik ben nog maar 1x in m'n leven bijna flauwgevallen en vond het een super kutgevoel. Dus ik ga dit niet na doen en ik denk ook niet dat het goed voor je is.

Delirium

Badass junkie
Vet grappig: ik heb gehoord dat als je je hoofd er af hakt, je hoofd nog een paar seconden door'leeft'. Schijnt een vet coole ervaring te zijn, die paar seconden! Toch binnenkort maar eens proberen :smoke:

WTF_I_AM_TRIPPING

Experimenterende gebruiker
Gewoon zuurstoftekort, kan net zo goed een zak over je kop doen totdat je bijna dood bent en hem er dan door vrienden af laten halen.Zelfde effect , nog heviger.

En ja zuurstoftekort kan leiden tot hersenbeschadiging.

Temptation

Belezen gebruiker
Delirium zei:
Vet grappig: ik heb gehoord dat als je je hoofd er af hakt, je hoofd nog een paar seconden door'leeft'. Schijnt een vet coole ervaring te zijn, die paar seconden! Toch binnenkort maar eens proberen :smoke:

wahaha! mm ik zei het al eens eerder... WURGSEKS daar moet je het van hebben.....

stuikeuh

Belezen gebruiker
WTF

WTF het klinkt wel fucking raar maar ik deed net wat die kerel zei van op je hurk zonder drugs in me bloed puur nuchter ... wat was dat fucking raar
ik draaide helemaal weg en opeensz kwam ik bij was gelijk met men plant aant vechten en ik had gen idee waarom ik lag daar
heel vage zooi nog nooit van gehoord maar toch best riskant

erwin krol

Bewuste gebruiker
PePhenkie___// zei:
dit is een gestoord spelletje opzich maar het heeft wel een hilarisch moment opgeleverd een neger-maat van mij ging echt snoei en de snoei hard op z'n plaat toen ie dit deed gewoon geniaal

:stoned:

toevoeging neger heeft in dit verband weinig meerwaarde, racist toevallig?

anyway, gewoon veel hasholie drinken. dan space je dagen

ZI09

Bewuste gebruiker
Delirium zei:
Ik kan het wel aanraden.

Erna ben je namelijk zo ver van de wereld dat je echt geen joint meer kunt draaien gewoon!
Prachtige ervaring.

Bovenaan