tip tegen misselijkheid na pil

nutsss

Wijs gebruiker
Na een paar keer misselijk geworden te zijn van xtc neem ik tegenwoordig standaard 2 rennies samen met de xtcpil. Ik had het ergens anders gelezen en ik moet zeggen dat het bij mij perfect werkt.

Ik heb meer gelezen over regelmatige gebruikers waarbij uiteindelijk er een soort afweerreactie komt van de maag zodat ze nauwelijks nog xtc pillen kunnen verdragen. Mogelijk kunnen rennies hier ook helpen.

Mac...

Badass junkie
Hmm interessant,
heb daar vroeger ook last van gehad, maar tegenwoordig niet meer zo. Verdraag ze best goed, alleen word ik soms misselijk nadat deze op beginnen te komen, mja dan ga ik ff een half uurtje zitten en heb de rest van de avond lol. Totdat ik weer de volgende pak dan... :)

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Heeeeeey dat ga ik proberen :mrgreen:

Ik ga (sinds mijn 4e keer pillen) standaard over mijn nek als ik een pil neem..... :kots:

Thanks voor de tip

Qocaïne

Badass junkie
lekker dan :openmouth: ... ik haat het om over me nek te gaan :rolleyes:

gelukkig helpen rennies je tegen deze misselijkheid nutsss!

caatje

Badass junkie
gelukkig heb ik er geen last van, maar tis een leuke tip. Kzal t onthouden voor de zekerheid

caatje

Badass junkie
calciumcarbonaat/magnesiumcarbonaat hij staat in demedicijngids dus lijkt t mij aannemelijk dat het een medicijn is

Wortel

Bewuste gebruiker
caatje zei:
calciumcarbonaat/magnesiumcarbonaat kweet idd niet of dit onder medicijn valt maar mijn vermoeden is van wel. mss weet balon er meer over
Nee het reageert met je maagzuur :wink:

Bovenaan