Tips en trics

Hallo iedereen ik gebruik al eventjes coke maar vind mezelf niet echt verslaafd omdat ik het onderdruk op max 1keer in de maand te kopen in kleine hoeveelheden uiteraard. Nu het enige probleem dat ik aan mezelf al heb ondervonden is dat het niet uitmaakt dat ik 2gr koop of ik koop 5 gr eens dat ik de coke heb blikf ik gebruiken tot hij op is en soms is dat dan enkele dagen aan een stuk. Nu vroeg ik me af of jullie me misschien wat tips of trucjes kunnen vertellen waardoor dat ik 5gr kan kopen en er gewoon een hele maand mee kan toekomen en het niet in een keer opsnuif.
Alvast bedankt

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Hey

Je spreekt jezelf een beetje tegen vind ik. Niet om kunnen gaan met een stash en automatisch bingen zolang je coke hebt dan zijn er toch al wat verslavinsaspecten aanwezig lijkt me.
'Ik haal maar 1 keer in de maand coke' klinkt alsof t niet te veel is, maar als dat dan meteen 5 gram is met als doel elk weekend te gebruiken dan is dat niet weinig meer en zit je nog maar 1 stap onder de groep mensen die ook door de week gebruiken.

Maar goed, je hebt dus niet de zelfdiscipline voor een stash dus zou de conclusie moeten zijn dat je alleen de hoeveelheid haalt die je nodig hebt voor het moment/avond/nacht of t feestje.
Dat je dan wellicht wat meer geld kwijt bent omdat je niet wat groter kan inkopen gewoon accepteren.

Rebell

Wijs gebruiker
Nu het enige probleem dat ik aan mezelf al heb ondervonden is dat het niet uitmaakt dat ik 2gr koop of ik koop 5 gr eens dat ik de coke heb blikf ik gebruiken tot hij op is en soms is dat dan enkele dagen aan een stuk.

Dat is omdat je verslavings gevoelig bent en als het er is moet het op.
Ik heb dat ook vaker als ik begin met een nieuwe drug.

Gewoon niet drugs gaan opslaan waar je niet van af kan blijven.
Alleen kopen wat je gaat gebruiken die dag.

Bovenaan