Tips gevraagd voor het roken van DMT

Space 🕉

Bewuste gebruiker
Goedemorgen Allen, ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb al een ruime ervaring met vele soorten drugs waaronder ook tripmiddelen.

Jaren lang ben ikop zoek geweest naar dmt en heb nu eindelijk een gram weten te bemachtigen.

Ik heb het nu een aantal keren gerookt en heb zeker wel iets ervaren, maar bij lange na geen breakthrough. Wat ik erg jammer en teleurstellend vind. Het kan niet anders dan dat ik iets fout doe. Gister zelfs met 85mg enkel lichte visuals.

Ik rook het in een glazen pijpje met een bol waar bovenin een klein gaatje zit.

Ik realiseer me wel dat zodra het al iets begint te roken ik de neiging heb meteen al lichtelijk te gaan hijsen. De volgende keer. Zal ik zoiezo wat langer wachten totdat de bol goed gevuld is met rook voordat ik de eerste trek neem.

Verder heb ik het wat vermengd met tabak zonder nicotine. Echter omdat het gaatje waardoor je een trek neemt ook het gaatje is waar ik de glazen pijp kan vullen kan ik niet zo mooi een laagje tabak maken daarop de dmt leggen en daarop weer een laagje tabak.

Ik heb ook een glazen pijp met een grotere bol waarmee ik dit wel kan doen. Hier passen ook gaasjes in. Echter toen ik het in deze pijp rookte lukte het nog minder goed. Misschien omdat ik te weinig tabak heb gebruikt of wederom te vroeg begon met inhaleren, dus toen de bol nog niet helemaal gevuld was met rook. Maar na het inhaleren rookte alles wel en ging het ook verloren door het grote gat in de bol.

Ik wil graag ervaren wat er te ervaren valt. Iemand tips?

Alvast bedankt

8️⃣6️⃣

Badass junkie
DMT heeft een heel laag brandtemperatuur, ik weet eigenlijk wel 100% zeker dat je veel te hoog verhit hebt, en dan verbrand je je DMT zonder dat de actieve bestandsdelen er uit vrij komen.

Zo uit mijn hoofd moet je de temperatuur ergens tussen de 35 en 60 graden of zoiets houden om de stoffen te laten vrijkomen. Dit vereist een nogal moeilijk onder de knie te krijgen techniek, ik heb het zelf ook geprobeerd en bij mij ging het dus ook niet helemaal goed waardoor ik maar een halve ervaring kreeg.

Tabak toevoegen aan je DMT is onzinnig in ieder geval, niet meer doen.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
In capsule stoppen en doorslikken, dan heb je geen gezeik met dat roken.
DMT is oraal dus niet actief omdat het dan te snel door het lichaam wordt afgebroken tenzij je een MAOI (A) er bij neemt. Vaak voegen mensen peganum harmala toe aan DMT waarna mensen het vaak ayahuasca noemen. Mao inhibitor gebruik komt met extra risico's.

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
DMT is oraal dus niet actief omdat het dan te snel door het lichaam wordt afgebroken tenzij je een MAOI (A) er bij neemt. Vaak voegen mensen peganum harmala toe aan DMT waarna mensen het vaak ayahuasca noemen. Mao inhibitor gebruik komt met extra risico's.

Dankje voor de informatie, had er wel iets over gelezen bij Tripsit maar stond niet dat je MAO bij moest nemen.

martian

Newbie
DMT heeft een heel laag brandtemperatuur, ik weet eigenlijk wel 100% zeker dat je veel te hoog verhit hebt, en dan verbrand je je DMT zonder dat de actieve bestandsdelen er uit vrij komen.

Zo uit mijn hoofd moet je de temperatuur ergens tussen de 35 en 60 graden of zoiets houden om de stoffen te laten vrijkomen. Dit vereist een nogal moeilijk onder de knie te krijgen techniek, ik heb het zelf ook geprobeerd en bij mij ging het dus ook niet helemaal goed waardoor ik maar een halve ervaring kreeg.

Tabak toevoegen aan je DMT is onzinnig in ieder geval, niet meer doen.

Wat is de juiste techniek dan precies om de DMT op die temperatuur te krijgen? Je vuurtje wat lager houden en niet direct tegen de pijp? Er moet toch wel zoizo rook ontstaan in de pijp, en dan pas eerste keer inhaleren, toch? (Laatste keer ik probeerde, was mijn tweede keer, inhaleerde ik te snel en kreeg wat dmt binnen, man hoe degoutant.)

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Wat is de juiste techniek dan precies om de DMT op die temperatuur te krijgen? Je vuurtje wat lager houden en niet direct tegen de pijp? Er moet toch wel zoizo rook ontstaan in de pijp, en dan pas eerste keer inhaleren, toch? (Laatste keer ik probeerde, was mijn tweede keer, inhaleerde ik te snel en kreeg wat dmt binnen, man hoe degoutant.)
Een thermometer in de DMT pijp lijkt mij niet zo slim, maar ik zou het zeker geprobeerd hebben.

Space 🕉

Bewuste gebruiker
Ik bedacht mij laatst dat het roken van dmt in een vaporizer het beste zou moeten zijn omdat je zo precies de temp kan instellen.

Nu is het me 1x gelukt om echt een hele diepe ervaring te krijgen. Wel met enorm veel dmt erin. Ik deed 70mg en zat op het randje van een breaktrough.

Ik was nog niet eerder zo ver gekomen en het heeft me best wel beangstigt. Ik was zo overweldigd van de krachtige entiteit die ik heb ervaren dat ik na de trip helemaal in elkaar kroop en zelfs bijna begon te huilen... Echt heel intens.

Sindsdien deed ik heel voorzichtig en ben begonnen met 35mg en telkens iets meer in de vaporizer gestopt. Echter geen enkele keer heb ik überhaupt nog iets mogen ervaren wat dmt waardig was.

Zelfs opnieuw de 70mg in de vapor gestopt en wederom niks... Tja wel iets maar zo licht.

Uiteindelijk is mijn conclusie dat een vaporizer ook niet de uitkomst bied. Ik heb echt alle temperaturen geprobeerd en zelfs geprobeerd eerst de dmt een beetje op te warmen tot 140graden, vervolgens de temp opgehoogd tot 200 en vanaf dat hij de 180 raakt meteen beginnen met inhaleren. Net voordat je longen vol zitten met rook de temp weer lager om te voorkomen dat het verbrandt. Maar niks helpt..

Gewoon dmt in de glazen bol pijp en verwarmen met een windaansteker op 3cm afstand is nog steeds de beste methode.

Waarom ik jullie om raad vroeg was omdat ik op een YouTube video van drugslab zag dat ze de dmt sandwichte tussen nicotine vrije tabak dacht ik dat ik dit ook in die glazen bol moest doen maar dan zie je helemaal niet of je dmt verbrandt. Als je dan hijst zodra je rook ziet dan hoest je de longen uit je lijf. Maar goed gaande weg leer je.

In ieder geval de flowermate v5.0 pro mini voor 100euro is niet de moeite waard om dmt mee te roken. Ik heb uiteindelijk ook nog zo'n druppelkussen gekocht van bij elkaar geperst staalwol, maar dat paste er niet eens in... Scheen voor een ander model te zijn.

Maar goed ik hoop dat mensen van mijn fouten leren en het wel meteen goed doen want ik heb best wel veel dmt verspilt op zoek naar de juiste methode.

Bovenaan