Tips plassen bij xtc

Ape

Badass junkie
Klinkt gek fluiten maar mooi dat het werkt! Ga ik ook de volgende keer eens proberen dan

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Wat is precies overdreven? Dat het neurotoxiciteit verhoogd? Dat het je gedrag kan beïnvloeden? Of is het overdreven om te zeggen dat alcohol de gewenste effecten van MDMA kan onderdrukken?
Precies zoals ik zei..
Als je zwaar gaat drinken dan is dat van toepassing we hadden het hier over een paar biertjes.
Als je aan de mdma bent en je drinkt op de hele avond b.v. 3 biertjes erbij is er helemaal niks aan de hand. Dus dat..

En over dat plassen.
Natuurlijk moet je plassen, en zeker als je drigs hebt gebruikt is dat gewoon noodzakelijk.
Zo simpel is dat toch gewoon.

Flualhamdulillam

Badass junkie
Als je aan de mdma bent en je drinkt op de hele avond b.v. 3 biertjes erbij is er helemaal niks aan de hand. Dus dat..
Ik zeg ook niet dat er per se iets aan de hand is… Het is wel iets waarvan ik op de hoogte zou willen zijn als ik een combinatie aangeraden krijg. Niet om bang te maken, maar je wilt toch wel dat mensen goed geïnformeerd zijn over de mogelijke risico’s die een combinatie met zich meebrengt (ook al zijn het maar 3 biertjes, het is weldegelijk aan de orde). Dat je niet meteen in een hypertensieve crisis beland, betekent niet dat de twee samen niet synergetisch de neurotoxiciteit en schade aan de lever verhogen

Hardcore_frk

Badass junkie
Ik zeg ook niet dat er per se iets aan de hand is… Het is wel iets waarvan ik op de hoogte zou willen zijn als ik een combinatie aangeraden krijg. Niet om bang te maken, maar je wilt toch wel dat mensen goed geïnformeerd zijn over de mogelijke risico’s die een combinatie met zich meebrengt (ook al zijn het maar 3 biertjes, het is weldegelijk aan de orde). Dat je niet meteen in een hypertensieve crisis beland, betekent niet dat de twee samen niet synergetisch de neurotoxiciteit en schade aan de lever verhogen
Deze discussie is inmiddels al zo'n 24 uur gaande. Ik hou me er van nu af aan helemaal buiten, haha.

Bovenaan