Hardcore_frk
Badass junkie
Ik snap het niet meer.Gaat niet om kant kiezen.
Ik sta aan mijn eigen kant.
Van die hele overdreven adviezen zoals een enkele biertje drinken bij mdma.
Ja daar ga ik op in..
Ik snap het niet meer.Gaat niet om kant kiezen.
Ik sta aan mijn eigen kant.
Van die hele overdreven adviezen zoals een enkele biertje drinken bij mdma.
Ja daar ga ik op in..
Idd! Thanks girl! Ik had ook wel paar sleuteltjes ketamine gesnoven op de xtc. Heeft ook invloed op de blaas heb ik vernomen..Toppie!!! Voelt als een hele opluchting 😮💨
Ja, ik weet er alles van. 😅 Heb in het ziekenhuis helemaal opnieuw moeten leren plassen.Idd! Thanks girl! Ik had ook wel paar sleuteltjes ketamine gesnoven op de xtc. Heeft ook invloed op de blaas heb ik vernomen..
Precies zoals ik zei..Wat is precies overdreven? Dat het neurotoxiciteit verhoogd? Dat het je gedrag kan beïnvloeden? Of is het overdreven om te zeggen dat alcohol de gewenste effecten van MDMA kan onderdrukken?
Ik zeg ook niet dat er per se iets aan de hand is… Het is wel iets waarvan ik op de hoogte zou willen zijn als ik een combinatie aangeraden krijg. Niet om bang te maken, maar je wilt toch wel dat mensen goed geïnformeerd zijn over de mogelijke risico’s die een combinatie met zich meebrengt (ook al zijn het maar 3 biertjes, het is weldegelijk aan de orde). Dat je niet meteen in een hypertensieve crisis beland, betekent niet dat de twee samen niet synergetisch de neurotoxiciteit en schade aan de lever verhogenAls je aan de mdma bent en je drinkt op de hele avond b.v. 3 biertjes erbij is er helemaal niks aan de hand. Dus dat..
Deze discussie is inmiddels al zo'n 24 uur gaande. Ik hou me er van nu af aan helemaal buiten, haha.Ik zeg ook niet dat er per se iets aan de hand is… Het is wel iets waarvan ik op de hoogte zou willen zijn als ik een combinatie aangeraden krijg. Niet om bang te maken, maar je wilt toch wel dat mensen goed geïnformeerd zijn over de mogelijke risico’s die een combinatie met zich meebrengt (ook al zijn het maar 3 biertjes, het is weldegelijk aan de orde). Dat je niet meteen in een hypertensieve crisis beland, betekent niet dat de twee samen niet synergetisch de neurotoxiciteit en schade aan de lever verhogen
Ja ik kan er verder ook niks van maken hahaha… En hou je er maar buiten ja! 🧐 Voor je het weet raad je plotseling weer benzo’s aan in combinatie met een stim!! 🤣 Waaghal(s)Deze discussie is inmiddels al zo'n 24 uur gaande, haha. Ik hou me er van nu af aan helemaal buiten, haha.
Ik zou gewoon een beetje (S)mack (S)hotten voor de ont(S)panning!Ja ik kan er verder ook niks van maken hahaha… En hou je er maar buiten ja! 🧐 Voor je het weet raad je plotseling weer benzo’s aan in combinatie met een stim!! 🤣 Waaghal(s)
Ja ik wou ff bemoeien. Maar dit was het dan 😉Deze discussie is inmiddels al zo'n 24 uur gaande. Ik hou me er van nu af aan helemaal buiten, haha