Tips smart drugs

L

Lid 153090

Gast
Ik zou graag nog eens wat bezig zijn met smart drugs, hebben jullie nog aanraders?

Ik heb al veel ervaring met truffels en mushrooms, salvia (tot 60x), lsa, kratom, Ayahuasca, Changa, kanna.

Ik zou graag eens iets nieuw proberen.

Harrie In De Warrie

Badass junkie
Misschien Syrische wijnruit met truffels, Dit wordt ook wel Psilohausca genoemd. Persoonlijk mijn ervaring er mee was niet heel positief. Maar aangezien je ook al ervaring met Salvia en Ayahuasca hebt is dit wellicht interessant voor jou.

L

Lid 153090

Gast
Misschien Syrische wijnruit met truffels, Dit wordt ook wel Psilohausca genoemd. Persoonlijk mijn ervaring er mee was niet heel positief. Maar aangezien je ook al ervaring met Salvia en Ayahuasca hebt is dit wellicht interessant voor jou.
Wat doet dat juist?

Ape

Badass junkie
Ik zou graag nog eens wat bezig zijn met smart drugs, hebben jullie nog aanraders?

Ik heb al veel ervaring met truffels en mushrooms, salvia (tot 60x), lsa, kratom, Ayahuasca, Changa, kanna.

Ik zou graag eens iets nieuw proberen.
LSD en lachgas tijdens de piek?

Martinus

Wijs gebruiker
Smart drugs? Als in legale drugs? Ik zou zeggen ga naar een website van een RC vendor en probeer eens wat. Er zijn een boel tryptamines en 2c- stofjes die psychedelic zijn.

4HO-met lijkt op paddos. AL-LAD is net lsd alleen dan iets anders.
Ik heb 5meo-mipt aka moxy als volgende op mn lijst staan.

Lees wel goed wat de stofjes doen online. Er zitten best zware middeltjes tussen.

L

Lid 153090

Gast
Smart drugs? Als in legale drugs? Ik zou zeggen ga naar een website van een RC vendor en probeer eens wat. Er zijn een boel tryptamines en 2c- stofjes die psychedelic zijn.

4HO-met lijkt op paddos. AL-LAD is net lsd alleen dan iets anders.
Ik heb 5meo-mipt aka moxy als volgende op mn lijst staan.

Lees wel goed wat de stofjes doen online. Er zitten best zware middeltjes tussen.