Tips voor de eerste keer truffels

Hallo iedereen!

Ik heb veel ervaring met wiet en ook wel redelijk wat met MDMA en nu zit ik te kijken naar truffels. Iets wat me hierbij tegenhoud is de ervaring die ik heb gehad met spacecake. Daar ging ik veel te hard op. Enorm veel visuals en wist het boven niet meer van beneden te onderscheiden. Lijken truffels op de werking van spacecake en hoe kan ik ervoor zorgen dat de ervaring met truffels wel tof word? Sowieso zorg ik voor een fijne setting.

Fijne dag

Neo-Shulginist

Badass junkie
Truffels lijken niet op spacecake, maar de dosering kan net als bij spacecake wel een beetje lastig zijn. Gelukkig komen truffels in voorverpakte bakjes die het wel weer wat makkelijker maken.

Zeker als de effecten net beginnen kan een truffeltrip best heftig zijn. Je zintuigen gaan ineens volledig openstaan dus dan word je overweldigd door alle binnenkomende informatie. Meestal ben je na een half uurtje (een uur na inname) wel weer gewend aan al die indrukken en dan kan het heel leuk en mooi zijn juist.

Het belangrijkste is dat je zelf zin hebt om de ervaring mee te maken en dat je lekker in je vel zit. Als je net ruzie hebt gehad met iemand, gestrest bent vanwege werk, of juist verveeld bent en zin hebt in afleiding, dan kan een trip heel onaangenaam worden. Daarnaast is het fijn om in de natuur te zijn want daar is alles mooi.

Neo-Shulginist

Badass junkie
In smartshops raden ze ook vaak aan om de eerste keer met een half bakje te beginnen. Dat is in ieder geval wel het veiligst. Het kan zijn dat je dan de eerste keer nog niet een volledige ervaring hebt, maar dan krijg je wel alvast een idee van wat het doet. Als je de eerste keer gelijk een heel heftige ervaring hebt dan kan je daar nogal van schrikken. Mensen hebben dan soms echt het idee dat ze doodgaan. Dus dat is niet echt aan te raden.

Bovenaan