1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tips voor minderjarige

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door malpu123, 11 dec 2018.

Changes GGS Verslavingszorg
  1. malpu123

malpu123 Newbie

Hoi Ik ben 16 jaar en dus nog niet oud genoeg om te smoken, ik doe het altijd met vrienden, maar ik wil heel graag ook in mijn eentje smoken. Hoe kom ik het beste aan wiet? Ik heb geen fake ID en ik durf niet aan mensen te vragen voor liften

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Ik weet niet of dit soort info en tips hier gegeven mogen worden.

3. Bas

Bas Wijs gebruiker

Wat je wel kan doen is dat je vrienden jou een jointje geven en dat je die dan in je eentje rookt. Bij voorkeur thuis of in de directe omgeving. In ieder geval een aangename plek, mocht er iets gebeuren.

4. PaddoKweker

PaddoKweker Belezen gebruiker

Mij dochters mochten tot hun 20e alleen thuis gebruiken. Toen ze onder de 18 waren haalde ik het voor ze.
    Altijd lol op verjaardagen, vriendinnen verbaasde zich als "opa" lekker ook een jointje pakte.
    In ons gezin gaan we wel heel open met elkaar om.

5. Guapo Temudgin

Guapo Temudgin Belezen gebruiker

@malpu123 Waarom wil je in je eentje smoken? Je word veel stoneder met vrienden geloof mij maar.

6. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Ga maar fortnite spelen. Lijkt me beter voor je

dexedrine, acht.zes, ToetjesMonster en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Jort

Jort Newbie

er is altijd wel een 18 jarige op school of in je semi-directe vriendengroep anders is een beetje rondvragen naar een dealer vast niet moeilijk.

Laden...