tolerantie afgebouwd?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Hoi,

Ik heb nu ongeveer sinds kerst geen keta meer gebruikt omdat ik toen aardig wat nodig had om wat te voelen en ook niet echt meer in m'n "eigen wereld" kwam maar eerder gewoon enkel verdoofd raakte met een klein roesje als ik veel nam.

Nu zit ik te denken om wat te halen mijn tolerantie zou na 7 weken niks toch aardig weg moeten zijn? Of denken jullie dat ik beter nog een paar weken kan wachten zodat ik het volledig effect weer terug heb?

Groet

Ja, het gaat iets omlaag misschien maar na een aantal keer gebruiken ben je weer terug bij af helaas.

Ik gebruikte in december tot de kerst ongeveer 3-4 gram aardig zuivere keta per week. Denk je dat ik nu op een paar honderd mg goed kan gaan? Of is dat lastig te zeggen

Spyro

DF-koning
Ik gebruikte in december tot de kerst ongeveer 3-4 gram aardig zuivere keta per week. Denk je dat ik nu op een paar honderd mg goed kan gaan? Of is dat lastig te zeggen
Heel lastig beoordelen. Ik heb ook grammen weggewerkt per dag en na een pauze weer begonnen en soms kon ik een paar honderd gram wel voelen en soms was het weggegooid geld en voelde ik er letterlijk niets van...

Heel lastig beoordelen. Ik heb ook grammen weggewerkt per dag en na een pauze weer begonnen en soms kon ik een paar honderd gram wel voelen en soms was het weggegooid geld en voelde ik er letterlijk niets van...

Ja ik dan wel per week niet per dag (niet te betalen) haha. Maar ja oke ik moet het gewoon gaan zien denk ik dan maar na 7 weken vind ik het wel weer lang genoeg gewacht, tnx voor de snelle reacties.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan