Tolerantie

Lemon

Experimenterende gebruiker
Hoi,

Ik ben een meisje van 18, ik heb nu al een aantal keer XTC gebruikt, het gevoel blijft echter zo goed als de eerste keer. Komt er een moment dat dat minder word? En kun je dat echt voorkomen door het maar een paar keer per jaar te doen?

:)

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Ja dat is zo. Hoe minder vaak je gebruikt. Hoe groter de kans is dat het gevoel goed blijft.
Het zal bij hoger en vaker gebruik alleen maar minder worden :)

Lemon

Experimenterende gebruiker
Oké dat is fijn om te weten, :hearteyes:

maar blijft het gevoel hetzelfde op lange termijn of zal het uiteindelijk (ondanks dat ik het maar heel weinig en in normale dossisen gebruik) toch minder worden? Dat de gewenning uiteindelijk toch optreedt, of heeft die gewenning echt vooral te maken met je hoeveelheid serotonine en niet zoals bij virussen e.d. waar je lichaam immuun tegen word?

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Als je het niet meer dan 12 keer per jaar doet zal je zeker hard gaan elke keer. Uiteraard als je het nog minder doet blijft het een sterkere bewustzijnsverandering.

trippelh

Bewuste gebruiker
Mulholland Drive zei:
Als je het niet meer dan 12 keer per jaar doet zal je zeker hard gaan elke keer. Uiteraard als je het nog minder doet blijft het een sterkere bewustzijnsverandering.

12 keer per jaar???
dat zou betekenen om de 4 a 5 weken terwijl er toch minimaal 6 weken voor staat

edblok2

Bewuste gebruiker
De magie van die 1e en misschien 2e keer op XTC komt ziezo niet meer terug. Geld ook voor wiet en drank vind ik.

Bovenaan