topic alleen voor verslaafde mensen

psych-out

Bewuste gebruiker
ik heb vandaag weer drugs gebruikt

-1 volledige portie phil. stones (paddo's 15gr)
-1 LSD trip
-2 lijnen speed
-1 joint
-1 xtc pil :xtc:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Re: topic alleen voor zwaar verslaafde/depressieve mensen

Ik gebruik al jaren dagelijks ghb. Als ik nuchter blijft voel ik me in de algemene lijn wel beter en opgewekter.

Xtc, speed... zijn killers voor je stemming.

Als je er niet tegen kunt blijf er dan gewoon af. Zelfmedelijden druipt van dit bericht af.
Ga sporten, is een tip om je veel beter te voelen

Als je regelmatig zo'n dagen van drugsgebruik hebt vind ik het niet meer dan normaal dat je depri bent. Probeer eens enkele weken zonder, om te kijken hoe je je voelt

Soma

Bewuste gebruiker

LSDmathXtc zei:
BEGIN ER AUB NIET MEE. HET IS PLEZANT VOOR EEN KEER MAAR HET MAAKT JE LEVEN KAPOT

Spreek voor jezelf aub. Ik kan wel begrijpen dat je je slecht voelt en dat het voor jou erg moeilijk is om te stoppen op dit moment enzo. MAAR uiteindelijk maakt de drugs je leven niet kapot, dat doet je zelf. Ik wens je alleszinds veel succes verder.

buzzrider

Wijs gebruiker

Soma zei:
LSDmathXtc zei:
BEGIN ER AUB NIET MEE. HET IS PLEZANT VOOR EEN KEER MAAR HET MAAKT JE LEVEN KAPOT

Spreek voor jezelf aub. Ik kan wel begrijpen dat je je slecht voelt en dat het voor jou erg moeilijk is om te stoppen op dit moment enzo. MAAR uiteindelijk maakt de drugs je leven niet kapot, dat doet je zelf. Ik wens je alleszinds veel succes verder.
Ik denk er hetzelfde over. Ik gebruik al van op m'n 14 jaar drugs (toen enkel wiet) en mij heeft het niet kapotgemaakt. Steek het dus niet op de drugs, maar op jou zwakkere persoonlijkheid op het moment, dit is echt niet slecht bedoeld maar het heeft geen nut dat we je iets wijsmaken.
Ik wens je veel beterschap, en zoals ze zeggen: zoek een hobby of zo, dat helpt echt. En sluit je zeker niet op, dan kan je alleen nog meer de dieperik induiken!

Soma

Bewuste gebruiker

Ik bedoel het trouwens ook niet slecht hoor. Ik leef met je mee en ik hoop echt dat je een andere oplossing vindt dan drugs voor je problemen. Ik kan gewoon niet tegen zinnetjes als "drugs maken mijn leven kapot".

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Ik ben zwaar verslaafd aan peuken en ik heb daarom vaak een rokershoestje, maar ik ben er niet depressief van en heb ook nog geen zin om te stoppen! :P

Gemini

Badass junkie

Marla Singer zei:
Ik ben zwaar verslaafd aan peuken en ik heb daarom vaak een rokershoestje, maar ik ben er niet depressief van en heb ook nog geen zin om te stoppen! :P

+1! Alleen dan min het rokershoestje, daar werk ik nog aan.

buzzrider

Wijs gebruiker

Gemini zei:
Marla Singer zei:

+1! Alleen dan min het rokershoestje, daar werk ik nog aan.
Blijven oefenen en ooit lukt het wel :wink: :beer:

Oom Klaas

Badass junkie

Kan je niet beter neerzetten ik ben depressief en ik wil aandacht en medelijden?
Ben zelf lange tijd verslaafd en zwaar depressief en suicidaal geweest en heb me er zelf ook weer uitgevochten, de verslaving en suicidaliteit zijn verleden tijd maar de depressie werk ik nog hard aan en hou ik aardig onder controle. Alleen ga asjeblieft profesionele hulp zoeken ofzo, als je depresief bent en in zo'n mate gaat gebruiken en ook nog heftige trip middelen gaat gebruiken gaat het geheid een keer flink fout...

Wil je nu horen dat het slecht is wat je jezelf aan doet of wil je dat we je aanmoedigen om door te gaan? Of moeten we met z'n allen maar over je bolletje aaien en je zo zielig vinden?

Hans

Wijs gebruiker

Ik ben zwaar verslaafd aan nicotine, wiet, muziek, vrienden, drugs in het algemeen, leven in het algemeen, tekenen, sex en masturbatie, internet (dit forum!), fucked up mensen en liefde.

Oh liefde :')

Maar ik ben niet depressief.

Yeah! :rock:

Bovenaan