Topreports over natuurlijke psychoactieven!

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
In deze sticky plaatsen we de beste tripreports over natuurlijke psychoactieven, zodat je snel ervaringen van anderen kunt lezen! Alle tripreports kun je vinden in het subforum Tripreports: viewforum.php?f=21

Heb jij een tripreport gelezen wat ook in dit lijstje thuishoort? Stuur even een berichtje naar één van de moderators. De beste schrijvers krijgen voor een maand de status Topreporter, je naam krijgt dan een andere kleur op het forum en onder je naam komt de status Topreporter te staan!

De beste reports over natuurlijke psychoactieven
- November 2013 = Tripreport: Experiment DMT joint (guerilla changa) door franx
- Juli 2013 = 2x truffelen in 1 week, creepy ... door JamieT
- November 2013 = Eerste x truffels: heel veel lachen en heel veel huilen door lightsandsounds
- November 2013 = 2e keer DMT (deels Bad Trip) Tripreport door ufcpride
- Oktober 2013 = eerste keer Ayahuasca door psychonautje020
- Oktober 2013 = Eerste keer truffels met 2 vrienden, sprookjesavontuur door robbyrobinho
- September 2013 = 5e keer truffels - mexicana door KeiKop93
- Oktober 2013 = Ayahuasca: A Subconscious Lobotomy door Svali
- September 2013 = Uitleg over salvia aan een vriend door De jongen
- Augustus 2013 = Leuke ervaring op LSA door arie_b
- Augustus 2013 = De eerste keer een "heroic dose" paddestoelen door Etienne
- Juni 2013 = Eerste keer Changa (DMT).. huh? door Tardigrade
- Januari 2013 = 1ste keer Salvia divinorum 15x door SpecialK
- Juni 2008 = Anadenanthera Peregrina.. het beseffen dat ik niet besta! door Wromtrax

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Combinaties met andere drugs
- Maart 2014 = Magic truffels + Lachgas : craziest trip ever! door LoVeTrIpS
- Maart 2014 = Ephedrine, Kanna, Coca & Ganja Rip-report door XimerNamahs
- December 2013 = Holandia + 2c-b, Weer die misselijkheid :( door Deamon
- November 2013 = Lachgas + Truffels (15 gr Atlantis) door Gezellig
- Oktober 2013 = (1e keer) DMT + (2e keer) LSD door JanDeMan
- September 2013 = Hollandia + 2c-b, eindelijk weer een echt geslaagde trip door Deamon
- Augustus 2013 = uitzonderlijke combi: Kratom, Alcohol, Kanna en truffels door Smoken
- Augustus 2013 = Hollandia (truffels) + 2c-b, een perfecte combinatie door Deamon
- Juli 2013 = Stiekeme dingen doe je het beste 's nachts (MXE+Paddo's) door Nathaniel
- Mei 2013 = Truffels en wiet = ZALIG!!!!! door LoVeTrIpS

Chika

Newbie
In deze sticky plaatsen we de beste tripreports over natuurlijke psychoactieven, zodat je snel ervaringen van anderen kunt lezen! Alle tripreports kun je vinden in het subforum Tripreports: viewforum.php?f=21

Heb jij een tripreport gelezen wat ook in dit lijstje thuishoort? Stuur even een berichtje naar één van de moderators. De beste schrijvers krijgen voor een maand de status Topreporter, je naam krijgt dan een andere kleur op het forum en onder je naam komt de status Topreporter te staan!

De beste reports over natuurlijke psychoactieven
- November 2013 = Tripreport: Experiment DMT joint (guerilla changa) door franx
- Juli 2013 = 2x truffelen in 1 week, creepy ... door JamieT
- November 2013 = Eerste x truffels: heel veel lachen en heel veel huilen door lightsandsounds
- November 2013 = 2e keer DMT (deels Bad Trip) Tripreport door ufcpride
- Oktober 2013 = eerste keer Ayahuasca door psychonautje020
- Oktober 2013 = Eerste keer truffels met 2 vrienden, sprookjesavontuur door robbyrobinho
- September 2013 = 5e keer truffels - mexicana door KeiKop93
- Oktober 2013 = Ayahuasca: A Subconscious Lobotomy door Svali
- September 2013 = Uitleg over salvia aan een vriend door De jongen
- Augustus 2013 = Leuke ervaring op LSA door arie_b
- Augustus 2013 = De eerste keer een "heroic dose" paddestoelen door Etienne
- Juni 2013 = Eerste keer Changa (DMT).. huh? door Tardigrade
- Januari 2013 = 1ste keer Salvia divinorum 15x door SpecialK
- Juni 2008 = Anadenanthera Peregrina.. het beseffen dat ik niet besta! door Wromtrax

De links werken niet, of gaat er alleen bij mij iets verkeerd?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
ZERO-

Ook al een hele tijd geleden dat ik die hier gezien heb. :( Account bestaat blijkbaar ook niet meer...

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik vind het heerlijk en het is ook een manier voor me om de trip beter te verwerken. Ik ga de volgende dag voor mijn pc zitten en dan herbeleef ik de trip in mijn hoofd en type ik het gelijk uit.

Ik heb er al jaren niet meer de tijd voor genomen helaas. Echt zonde, want het is inderdaad een hele goede manier om het (beter) te verwerken. En het helpt ook je herinnering aan de trip te bewaren, want het maffe met trips is dat je geheugen het niet goed opslaat, een beetje zoals bij dromen. Je moet er dan relatief snel bij zijn, anders vervaagt het heel snel in je herinnering terwijl je weer opgeslokt wordt door de nuchtere realiteit. Weird is dat.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik heb er al jaren niet meer de tijd voor genomen helaas. Echt zonde, want het is inderdaad een hele goede manier om het (beter) te verwerken. En het helpt ook je herinnering aan de trip te bewaren, want het maffe met trips is dat je geheugen het niet goed opslaat, een beetje zoals bij dromen. Je moet er dan relatief snel bij zijn, anders vervaagt het heel snel in je herinnering terwijl je weer opgeslokt wordt door de nuchtere realiteit. Weird is dat.
Echt doen ja!

En precies, dat is de 2e reden waarom ik het doe: de trip (en de inzichten) beter blijvend kunnen herinneren. Tijdens de trip zelf wordt het denk ik meer in je korte termijn geheugen geplaatst. Als je het dan daarna (niet te lang wachten!) herinnert in je hoofd en vooral: opschrijft/uit typt, dan plaats je het tegelijk met het op papier/in je word doc zetten, in je lange termijn geheugen. Tenminste, ik denk dat dit is wat er ongeveer gebeurd.

FredKroket

Badass junkie
Echt doen ja!

En precies, dat is de 2e reden waarom ik het doe: de trip (en de inzichten) beter blijvend kunnen herinneren. Tijdens de trip zelf wordt het denk ik meer in je korte termijn geheugen geplaatst. Als je het dan daarna (niet te lang wachten!) herinnert in je hoofd en vooral: opschrijft/uit typt, dan plaats je het tegelijk met het op papier/in je word doc zetten, in je lange termijn geheugen. Tenminste, ik denk dat dit is wat er ongeveer gebeurd.
Is er iets wat je kan doen om inzichten op te wekken? Bij mij blijft het altijd bij (intense) visuals en overall weird trip vibes met veel lachen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Is er iets wat je kan doen om inzichten op te wekken? Bij mij blijft het altijd bij (intense) visuals en overall weird trip vibes met veel lachen.
Trip je weleens in je eentje? Dat heeft vaak wel de neiging om mensen meer "inwaarts" te laten gaan met trippen en ze meer inzichten te geven.

Daarnaast, je hebt trippen en je hebt trippen. Je kunt in die staat zitten waar je wel (soms zelfs sterke) visuals hebt, je gedachten en emoties anders zijn, maar je nog redelijk het idee hebt gewoon op de plek te zijn waar je was voordat je het tripmiddel nam. En je nog steeds de persoon voelen die je in het dagelijks leven ook bent. In principe is dat natuurlijk al trippen te noemen, want je bent onder invloed van een tripmiddel. Maar je kunt ook écht op een trip gaan, in je hoofd, of in de visuals, of voor je gevoel zelfs naar andere dimensies (of wat het ook is). Dit kan door de dosering te verhogen, maar dat hoeft niet per se. Initieel had ik er hogere doseringen paddo's voor nodig, maar daarna bleven mijn (voornamelijk psilo) trips de neiging hebben om echt een 'trip' te worden. Maar wat ik ook wel deed (het is alweer even geleden, vandaar dat ik erover praat in de verleden tijd) om dat soort van op te wekken, is externe prikkels verminderen. Bijvoorbeeld dus: alleen gaan trippen. Maar ook: trippen wanneer het donker is. Telefoon/televisie/computer uit. Geen muziek. En op de bank gaan liggen met mijn ogen dicht, soms ook met een oogmasker op om het 100% donker te maken. Wat er dan vrijwel altijd gebeurde, is dat ik de IEV's (Inner Eye Visuals) "in ging" als het ware. En zo voor mijn gevoel de normale wereld en mijn lichaam ver achter mij liet. En wat er dan gebeurde, is eigenlijk onbeschrijflijk, maar ik zag de meest verbluffende dingen, ongelofelijke kleuren en visuele werelden. Maar dus ook die inzichten. Soms over aardse dingen, maar vaak ook dat ver overstijgend. Kosmische inzichten die ik in dat moment begreep, maar waar ik op zich weinig aan had/heb hier op aarde. En heel soms zelfs wat je entiteiten zou kunnen noemen.

Dit is zo even wat me te binnen schiet wat je kunt doen.

FredKroket

Badass junkie
Trip je weleens in je eentje? Dat heeft vaak wel de neiging om mensen meer "inwaarts" te laten gaan met trippen en ze meer inzichten te geven.

Daarnaast, je hebt trippen en je hebt trippen. Je kunt in die staat zitten waar je wel (soms zelfs sterke) visuals hebt, je gedachten en emoties anders zijn, maar je nog redelijk het idee hebt gewoon op de plek te zijn waar je was voordat je het tripmiddel nam. En je nog steeds de persoon voelen die je in het dagelijks leven ook bent. In principe is dat natuurlijk al trippen te noemen, want je bent onder invloed van een tripmiddel. Maar je kunt ook écht op een trip gaan, in je hoofd, of in de visuals, of voor je gevoel zelfs naar andere dimensies (of wat het ook is). Dit kan door de dosering te verhogen, maar dat hoeft niet per se. Initieel had ik er hogere doseringen paddo's voor nodig, maar daarna bleven mijn (voornamelijk psilo) trips de neiging hebben om echt een 'trip' te worden. Maar wat ik ook wel deed (het is alweer even geleden, vandaar dat ik erover praat in de verleden tijd) om dat soort van op te wekken, is externe prikkels verminderen. Bijvoorbeeld dus: alleen gaan trippen. Maar ook: trippen wanneer het donker is. Telefoon/televisie/computer uit. Geen muziek. En op de bank gaan liggen met mijn ogen dicht, soms ook met een oogmasker op om het 100% donker te maken. Wat er dan vrijwel altijd gebeurde, is dat ik de IEV's (Inner Eye Visuals) "in ging" als het ware. En zo voor mijn gevoel de normale wereld en mijn lichaam ver achter mij liet. En wat er dan gebeurde, is eigenlijk onbeschrijflijk, maar ik zag de meest verbluffende dingen, ongelofelijke kleuren en visuele werelden. Maar dus ook die inzichten. Soms over aardse dingen, maar vaak ook dat ver overstijgend. Kosmische inzichten die ik in dat moment begreep, maar waar ik op zich weinig aan had/heb hier op aarde. En heel soms zelfs wat je entiteiten zou kunnen noemen.

Dit is zo even wat me te binnen schiet wat je kunt doen.
Top notch info, thanks vriend!
Je kunt in die staat zitten waar je wel (soms zelfs sterke) visuals hebt, je gedachten en emoties anders zijn, maar je nog redelijk het idee hebt gewoon op de plek te zijn waar je was voordat je het tripmiddel nam. En je nog steeds de persoon voelen die je in het dagelijks leven ook bent. In principe is dat natuurlijk al trippen te noemen, want je bent onder invloed van een tripmiddel.
Precies dit. Heb nog nooit alleen getript maar dat ga ik zeker doen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Top notch info, thanks vriend!

Precies dit. Heb nog nooit alleen getript maar dat ga ik zeker doen.
You're welcome!

Wou alleen nog wel even zeggen dat ik eigenlijk psilocybine in mijn hoofd had (niet letterlijk :laughing:), toen ik schreef dat je kunt gaan liggen met ogen dicht en zo. Daar leent dat middel zich voor. Iets als LSD is daar (voor mij althans) niet geschikt voor, omdat het stimulant kwaliteiten heeft.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan