Hi allemaal!

Ik heb een aantal keren xtc gebruikt, ook met mate. Ik merk dat ik zelfs na een halve pil al heel erg traag word en moe word. Voor mij is het echt een downer helaas en daarom gebruik ik het ook al een tijdje niet meer.

Mijn vraag is of iemand weet waardoor dit komt en of ik er wat aan kan veranderen? Ik heb al meerdere soorten geprobeerd met hoge of lage mdma gehalte.

Ik baal de laatste tijd wel dat ik op festivals wanneer vrienden xtc gebruiken, ik dat niet kan, omdat ik er moe van word. Als er iets is wat ik eraan zou kunnen doen??? Ik eet wel gezond en neem magnesium in.

Matineus

Belezen gebruiker
Goeiemorgen!
Ikzelf word ook erg moe van MDMA/xtc.
Heb wel wat dingen geprobeerd, maar tevergeefs. Als je inderdaad erg sporadisch gebruikt en toch moe wordt, zal ik andere stofjes een kans geven. 😊

jackhan

Belezen gebruiker
De twee mensen die ik ken welke dit ook hebben hebben een vorm van adhd. Wie weet dat zoiets ook bij jou speelt?

Relmuis

Wijs gebruiker
Een enkeling reageert zo op MDMA.
Vrouwen vaker dan mannen?
Bij mijn weten is er niets aan te doen.

HappyMind

Badass junkie
Ik word loom en soms ook in mezelf gekeerd door mdma. Om nog maar te zwijgen over het (meerdere) overgeven en non stop misselijk.

Ik heb mezelf erbij neergelegd dat het niet mijn middel is en zeker niet op festivals. Heb je heen andere soort drug die je eens uit zou willen proberen?

Laatst bewerkt:

miles

Wijs gebruiker
Ik keer ook in mezelf bij mdma gebruik, ik stoor me er niet meer zo aan en geniet ervan zoals het komt

Relmuis

Wijs gebruiker
Ik word loom en soms ook in mezelf gekeerd door mdma. Om nog maar te zwijgen over het (meerdere) overgeven en non stop misselijk.
Ken een enkeling met een soortgelijke reactie, tot volledige apathie toe.
Op doses van 40 mg.
Advies was toen, ver in de vorige eeuw; nooit meer nemen.
Ben er nog steeds niet achter wat er precies gebeurt en waarom bij die personen.

Maggi

Newbie
Dit is heel herkenbaar, ik heb dat ook! En dat is dus wat je juist niet wil op een feestje. Ik ben wel gediagnosticeerd met ADD, dus dat is mogelijk de oorzaak. Maar ook nog nooit een love gevoel ervaren met xtc waar iedereen het over heeft. Ook niet de eerste keer. En mijn vriend ook niet. Verschillende doseringen geprobeerd. Xtc is niet voor ons weg gelegd. Ik heb hetzelfde bij 2MMC, 5MAPB, 6APB. 4FMA werkt lekker voor mij, of 2FMA, puur voor energie op een feestje. Maar daar blijf je verder wel heel helder en alert van, je merkt er niet zoveel van zeg maar. Maar voor mij prima.

Bovenaan