Traxx!!!

Wie weet wat Traxx is? En wat doet het met je? Ik hoorde dat het een medicij n tegen lintwormen schijnt te zijn maar dat het voor een festival helemaal te gek is. Wie laat het me even weten?

Intoxicated

Wijs gebruiker
Piperazines

Een legale xtc vervanger die heel populair is in australie en nieuw zeeland.
Het is een klasse stoffen die als legale xtc op de markt zijn gebracht, maar het is het geld echt niet waard. Dan kun je beter gewoon mdma pillen nemen. De bijeffecten van piperazines zijn niet fijn.

http://www.erowid.org/chemicals/piperaz ... ines.shtml

De variant die ik had heette volgens mij JAX!

Bedankt, maar volgens mij heet het echt Traxx. Stond op het zakje waar de pil inzat. Het was een lange ovaal vormige witte pil. Verkoper zei dat een halve meer dan genoeg was!

Intoxicated

Wijs gebruiker
Oh sorry ik bedoelde ook niet dat wij precies hetzelfde pilletje hadden. maar je noemt dat het een medicijn tegen lintwormen is en dat is zeker een van die piperazines. Dat weet ik honderd procent zeker.

Je gaat er wel hard van, maar na een uurtje had ik echt zoiets van... tjah je kan beter gewoon een mdma pilletje nemen.

Het scheelt uiteraard dat het legaal is, maar dat zal ook wel een keer overgaan. Ik vond het niet de moeite waard.

En nog even wat, ik heb dus nog nooit een mdma pil genomen. Eigenlijk altijd met uitgaan etc. Ephedra gebruikt. Heb volgende week een festival de hele dag, lekker dansen dus. Heb je misshien een suggestie voor iets om te nemen? En hoe kom ik in godsnaam aan goeie pillen, een smartshop weet ik wel te vinden maar verder ben ik een analfabeet wat dat betreft!! :mrgreen:

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
haha tja in de smartshop zullen ze je geen pillen verkopen denk ik :)
vraag anders eens rond in je vriendenkring of iemand wat heeft/iemand anders kent die wat heeft...

wie zoekt die vindt :wave:

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ja het enige wat je kan doen is rondvragen bij mensen van wie je weet dat ze wel eens wat gebruiken. Als je niks vind en het je echt erom gaat dat je gewoon de hele dag lekker kan dansen en je niet vervelend wil voelen kun je altijd nog bij de smartshop zoiets als happycaps halen.

bijvoorbeeld:
http://www.azarius.nl/product1_1_5_space_e.html
of:
http://www.azarius.nl/product1_1_1_green_e.html

Die heb ik beide wel eens geprobeerd. Je gaat er niet van trippen, maar voelt wel een lekkere buzz door je lichaam, en voelt je ook lekker licht, lekker energiek, perfect als je gewoon lekker wil dansen en feesten een dagje. Ik zou wel rustig aan doen met alcohol als je iets pakt. En gewoon goed blijven eten.

Veel plezier :wave:

P.S. Als je echt een dag lang naar een festival gaat zou ik persoonlijk niet voor die piperazines gaan. Kan de laatste paar uurtjes toch echt wat minder maken. Denk aan hoofdpijn, misselijkheid, strakke kaken en een beetje stijve spieren. Het kan ook gewoon zijn dat ik heel lelijk op dat middel reageerde, er zijn ook mensen die het wel fijn vinden. Maar ik zou op een gezeliig feestje zoals een festival niet willen riskeren dat ik me op het einde ineens slecht ging voelen.

Hey bedankt voor de info. Zal even kijken wat we gaan doen die dag. Hoorde trouwens wel dat een mix van herbals ook lekker zou kunnen werken. Vooral met Ephedra en wat anders erbij. Ik heb nog wel Ephedra duss......

Bovenaan