1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Trek na alcohol..

Discussie in 'Speed' gestart door MXRAW, 9 nov 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. MXRAW

MXRAW Newbie

Hai! Ik ben nieuw hier op t forum. Lees al wel een aantal jaartjes mee

Even wat achtergrondinformatie en mezelf een beetje voorstellen!

Ik ben een 21 jarige jongen,student HBO en erg sociaal en sportief ingesteld sport zo’n 5x per week let goed op mn voeding en kan erg genieten van een festivalletje op z’n tijd! (Raw Hardstyle)

Heb ervaring met xtc, speed , coke en 4fmp.

Nu zit ik met het volgende:

Ik heb een tijdje ongv een jaar veel coke gedaan wat mij echter niet beviel. Vond het niks maar bleef het toch halen.. werd er gigantisch spichtig van. Erg slecht ik weet t maar ben hier nu 2 maanden vanaf en heb er geen last van.. ga dit ook nooit meer halen.

Echter: de laatste tijd ben ik meer speed gaan gebruiken en krijg nu tijdens stapavonden vaak een craving naar pep lijkt we alsof ik het ben gaan vervangen. Ik heb t vaak bij me maar gebruik niet veel 4 puntjes max.ik wordt snel dronken dus hierdoor kan ik net iets meer drinken of een paar uur langer doorgaan. Mijn gebruik verschilt nogal soms 3 weken niks soms 3 keer per week.. denk dat dit per avond neerkomt op 100/150mg weet t niet helemaal zeker. Heb t vanavond ook gebruikt. Ik weet de gevolgen en bijwerkingen van gebruik.

Nu is mijn vraag: Wanneer loopt het uit de hand? Is mijn gebruik nog verantwoord in hoeverre je dat nog zo kan noemen. Ik weet dondersgoed dat t slecht is maar ik zou graag willen weten wat de verschijnselen zijn dat t uit de hand dreigt te lopen. Bepaalde gedragingen of veranderingen in je dagelijkse routine iets waar ik op zou kunnen letten en herkenbaar is.

Dit is verder mijn eerste post. Wel op mn telefoon getypt dus hoop dat de layout niet verpest is en dat het een beetje begrijpbaar is.

Joe!

2. MXRAW

MXRAW Newbie

Even een kleine toevoeging! mijn school en sport lijdt niet onder mijn gebruik! Haal nogsteeds goede cijfers en blijf lekker trainen! Merk wel dat mijn concentratie soms iets minder is en af en toe iets vermoeider na een zwaar weekend

3. Koffieboon

Koffieboon Belezen gebruiker

Ik denk dat jij het beste kan aan jezelf kan herkennen dat het uit de land loopt. Kenmerken hiervan zijn:
    -steeds vaker de behoefte krijgen
    -steeds vaker gebruiken
    -systematisch gebruiken (wekelijks)
    -langer brak zijn
    -verminderde prestaties door brakzijn
    -je kater wegsnuiven
    -regelmatig aan pep denken
    -smoesjes voor jezelf verzinnen om te gebruiken (goedpraten)

Gezien je verleden met coke, concludeer ik dat je gebruik nu al uit de hand loopt. Maarja wie ben ik omdat te zeggen?

Fenrir, Inguz en Bas vinden dit leuk.
  4. MXRAW

MXRAW Newbie

Thanks voor je bericht Koffieboon!

Los van verminderde prestaties en het wegsnuiven van een kater heb ik de rest van de kenmerken wel. Ook ivm mn het verleden wat ik met sos heb lijkt het mij verstandig om er nu gewoon mee te stoppen. Volgens mij werkt dat inderdaad nog mee (toch nog iets nemen bij het uitgaan, gewoonte etc etc)

Voor nu stop ik dus ook een hele lange tijd bij het uitgaan en neem ik misschien nog iets op feesten/festivals dit laat ik afhangen van de craving op stapavonden. Mocht het vrij erg aanwezig zijn skip ik het gebruik op feesten ook!

5. Anunnaki

Anunnaki Bewuste gebruiker Donateur

altijd vechten tegen cravings :)

6. Koffieboon

Koffieboon Belezen gebruiker

Succes! Ik weet niet hoelang je al in gebruik bent, maar het kan best moeilijk zijn om te stoppen als je dit systematisch een lange tijd hebt gedaan. Is bij mij ook een traject van vallen en opstaan.

Laden...