1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Trek na alcohol..

Discussie in 'Speed' gestart door MXRAW, 9 nov 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. MXRAW

MXRAW Newbie

Hai! Ik ben nieuw hier op t forum. Lees al wel een aantal jaartjes mee

Even wat achtergrondinformatie en mezelf een beetje voorstellen!

Ik ben een 21 jarige jongen,student HBO en erg sociaal en sportief ingesteld sport zo’n 5x per week let goed op mn voeding en kan erg genieten van een festivalletje op z’n tijd! (Raw Hardstyle)

Heb ervaring met xtc, speed , coke en 4fmp.

Nu zit ik met het volgende:

Ik heb een tijdje ongv een jaar veel coke gedaan wat mij echter niet beviel. Vond het niks maar bleef het toch halen.. werd er gigantisch spichtig van. Erg slecht ik weet t maar ben hier nu 2 maanden vanaf en heb er geen last van.. ga dit ook nooit meer halen.

Echter: de laatste tijd ben ik meer speed gaan gebruiken en krijg nu tijdens stapavonden vaak een craving naar pep lijkt we alsof ik het ben gaan vervangen. Ik heb t vaak bij me maar gebruik niet veel 4 puntjes max.ik wordt snel dronken dus hierdoor kan ik net iets meer drinken of een paar uur langer doorgaan. Mijn gebruik verschilt nogal soms 3 weken niks soms 3 keer per week.. denk dat dit per avond neerkomt op 100/150mg weet t niet helemaal zeker. Heb t vanavond ook gebruikt. Ik weet de gevolgen en bijwerkingen van gebruik.

Nu is mijn vraag: Wanneer loopt het uit de hand? Is mijn gebruik nog verantwoord in hoeverre je dat nog zo kan noemen. Ik weet dondersgoed dat t slecht is maar ik zou graag willen weten wat de verschijnselen zijn dat t uit de hand dreigt te lopen. Bepaalde gedragingen of veranderingen in je dagelijkse routine iets waar ik op zou kunnen letten en herkenbaar is.