1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

trillen moeilijk uit worden komen en sociaal ongemakkelijk

Discussie in 'Voeding, gezondheid, liefde, seks en relaties' gestart door partycrasher111, 2 okt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. hallo,

even een korte introductie.
    23 jaar en gebruik al 3 jaar regelmatig drugs.
    xtc gebruik ik meestal eens per 6 weken op festivals soms langere pauze soms een korte, vaak zijn dit wel meerdere pillen op een avond en op de after nemen we dan ook verschillende soorten drugs (1x per 6 weken dus). Gemiddeld ben ik 1x per week erg dronken tijdens het uitgaan met soms een lijntje coke of speed daarbij. Vorig jaar deed ik ook weleens GHB en slaappillen maar daar ben ik al een half jaar mee gestopt om het volgende:

Ik had altijd wel een beetje trillerige handen maar sinds carnaval ( waar ik dronk en 2 avonden ook wat coke nam) trillen mijn handen een stuk erger. Vooral wanneer ik een kater heb of moe ben is dit erg. Dit is ook als ik een week niet heb gedronken of gefeest. Verder ben ik sociaal niet meer zo gemakkelijk als vorig jaar en kom ik soms wat onzeker over. Dit was voorheen niet zo.

In situaties waar ik sociaal goed moet presteren zoals bijvoorbeeld een presentatie geven of wanneer iemand boos op me is raak ik snel nerveus (paniekaanvalletjes) en ik heb zelfs een keer een echte heftige paniekaanval gehad.

Nu zal iedereen wel reageren dat ik moet stoppen met feestjes. Echter vind ik het vreemd dat het zo van de 1 op andere dag kwam opzetten en ik voorheen nergens last van had. Verder sport ik 5x per week en eet ik erg gezond en veelzijdig (mede voor het fitnessen). Doordeweeks gebruik en drink ik niet maar ervaar ik wel dezelfde klachten. Terwijl ik in mijn omgrving niemand met deze klachten zie.

Mede omdat dit best invloed op mij heeft vraag ik jullie deze klachten herkennen en of het wellicht een andere oorzaak is dan al het bovengenoemde.
    Graag zie ik jullie mening tegemoet !

Laatst bewerkt: 2 okt 2018
  2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Met dit soort vragen kan je beter naar de huisarts gaan lijkt me.

Rebell vindt dit leuk.
  3. Lytje pole

Lytje pole Bewuste gebruiker

Lijkt mij ook. Ik kan mij voorstellen dat je door het feesten en (misschien teveel) sporten niet aan je rust toekomt en daardoor een stoornis ontwikkelt. Maar ik ben geen arts.

4. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat trillen vaak een neurologisch probleem is. En ik denk niet dat je hier een neuroloog vindt.

5. Fool

Fool Badass junkie

Dit is wel heel typisch wat je ziet als iemand teveel/tevaak XTC gebruikt, of eventueel andere stimulanten.

Wellicht merkte je het niet duidelijk op, maar met jouw gebruik doe je wel steeds een aanslag op je lichaam. Nou merk je normaal het verschil tussen vorige maand en vandaag niet, waarschijnlijk omdat het trillen het eerst duidelijke symptoom is.

Als ik jou was zou ik naar aan Huisarts gaan, of een bezoekje plegen aan het Medische Spreekuur Partydrugs. De dokter, Gerard Allerliefste, is volgens mij de enige in zijn belangrijke vakgebied. :)
    https://www.google.nl/amp/s/www.brijder.nl/hoe-wij-helpen/preventie/partydrugs-spreekuur?amp=1

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - trillen moeilijk worden
  1. AFMartine
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    2.958
  2. bert567
    Reacties: