Trillen

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ok, als je al een paar nachten wakker bent en niet zo veel eet, lijkt het me logisch als ik tril...
Maar vaak heb ik het ook al bij mijn eerste kersverse snuiven. Echt niet normaal! Probeerde laatst op mijn werk een sms'je naar iemand te sturen en zat daarbij zo ontiegelijk te shaken. Kon het ook echt niet verbergen en kreeg dus ook wel een paar vage blikken van anderen... Word ik gewoon een oud wijf en kan ik er echt niet meer tegen, of hebben anderen dit ook wel eens en is dat getril gewoon een overdosis energie dat er uit moet??

Northawke

Wijs gebruiker
Gebruik je al langer, als ik vragen mag? Ik weet van mensen in m'n omgeving dat het voor kan komen na langdurig gebruik. Ik heb zelf zo'n twee jaar gebruikt in de weekenden en vlak voordat ik stopte begon ik er zelf ook last van te krijgen, maar niet in een extreme mate.

Droopy

Experimenterende gebruiker
nooit last van eerlijk gezegd! maar ik kan ook best rustig zitten zonder tikken, ook heb ik nooit last van m'n kaken itt mdma. ik denk dat het persoonsafhankelijk is,

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Northawke zei:
Gebruik je al langer, als ik vragen mag? Ik weet van mensen in m'n omgeving dat het voor kan komen na langdurig gebruik. Ik heb zelf zo'n twee jaar gebruikt in de weekenden en vlak voordat ik stopte begon ik er zelf ook last van te krijgen, maar niet in een extreme mate.

Ik draai al een goed X aantal jaar mee in het circuitje.... :flushed: . Laatste twee/drie jaar in wat extremere mate, laatste driekwart jaar bijna wekelijks met uitschieters van periodes dat ik het dagelijks deed/doe. Merk dat de bijwerkingen steeds heftiger worden en wil nog wel wat langer mee dan vandaag. Momenteel probeer ik dus serieus te kappen met de pep. Lukt nu een aantal weken wel aardig. Val wel soms nog even terug, maar nadat ik dan weer eens drie nachten niet heb geslapen.... Blugh :kots: , die continue wakkere status begint me nu toch wel steeds meer tegen te staan. Dat irritante getril is voor mij dus nu duidelijk alleen maar meer een reden om er mee op te houden. Bedankt voor je reactie, heeft me nog meer (echt) wakker geschud! En ik meer denken dat speed je alleen goed wakker houdt........ :rolleyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
constant wakker blijven is voor heel veel een stoere sport.

De gevolgen van langdurig peppen, vooral pep misbruiken in de vorm van:

slecht of niet slapen
ongezond of helemaal niet eten
veel alcohol zuipen
veel roken
veel andere harddrugs

dit leidt onherroepijk naar complicaties zoals:

Spiermassa en aanhechtingen krimpen.
Maagklachten ( bommetjesslikkers)
Zware neusproblemen ( snuivers)
Gebits beschadingen ( knarssen)
Aangetaste zenuwen (trillen stuipen krampen)
Verandering in persoonlijkheid en karakter. (speedjunken gedrag)

Dus pep is een funciuonele drugs neem het alleen als de force within you op is.
Werken, boenen, deadlines ok das voor de pep ...
De nacht is om te slapen !!

Neem weinig pep en geniet volop.

Stonie

Northawke

Wijs gebruiker
Marla Singer zei:
Ik draai al een goed X aantal jaar mee in het circuitje.... :flushed: . Laatste twee/drie jaar in wat extremere mate, laatste driekwart jaar bijna wekelijks met uitschieters van periodes dat ik het dagelijks deed/doe. Merk dat de bijwerkingen steeds heftiger worden en wil nog wel wat langer mee dan vandaag. Momenteel probeer ik dus serieus te kappen met de pep. Lukt nu een aantal weken wel aardig. Val wel soms nog even terug, maar nadat ik dan weer eens drie nachten niet heb geslapen.... Blugh :kots: , die continue wakkere status begint me nu toch wel steeds meer tegen te staan. Dat irritante getril is voor mij dus nu duidelijk alleen maar meer een reden om er mee op te houden. Bedankt voor je reactie, heeft me nog meer (echt) wakker geschud! En ik meer denken dat speed je alleen goed wakker houdt........ :rolleyes:

Ik ben toen zelf gestopt omdat me de bijwerkingen ook te heftig werden. En op den duur gaat het interessante en nieuwe er wel af en wordt het echt een 'habit'. Toen ik mezelf steeds beroerder ging voelen, ben ik er mee gekapt. Had last van lichte trillingen, voelde me veel langer slecht na een poosje doortrekken enzovoorts.

Ik hoop dat het je lukt om te stoppen. Op den duur sloopt het poeder toch echt je lichaam en geest.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
lysergine25 zei:
constant wakker blijven is voor heel veel een stoere sport.

Niks stoers aan hoor. Continue gefrustreerd pogingen doen om toch echt te willen slapen, maar het gewoon niet kunnen, omdat mijn geest dwangmatig en neurotisch is, is gewoon a-relaxed klote! Die tijd dat ik het misschien toch wel een klein beetje stoer vond, heb ik alweer bijna 10 jr. achter me liggen... GELUKKIG!! Probeer nu gewoon van een hele nare gewoonte af te komen die er in de loop van de jaren een beetje ingeslopen is. Maar het gaat goed, vandaag weer een nieuwe heerlijk nuchtere dag! :wave:

Bovenaan